quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Goed topic
groetjes
[ afbeelding ]
sinds wanneer valt een blackberry onder kleding?quote:Op maandag 5 december 2011 17:39 schreef Zenato het volgende:
Nickelson volk(nickelson meisjes mits heel erg lekker zijn een uitzondering)
Altijd standaard kleding:
Nickelson jas.
Gucci tasje.
Saaie broek, (met vrijwel geen stijl)
Uggs.
Blackberry.
Ik wil niet opscheppen qua niveau, maar het is meestal zo dat het bij havo leerlingen afzwakt, bij hbo leerlingen zelden, en bij vwo leerlingen vrijwel niet
Even niet naar gekeken, thanks voor de reminder, zet het wel weg.quote:Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
sinds wanneer valt een blackberry onder kleding?
In dit geval dat het lelijk is. Maar soms zijn het wel chimeids die erin lopen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef chickmagneet het volgende:
Wat is er mis met dure merkkleding ?
Een meisje met borsthaar...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Piye het volgende:
Fuck de haters dit is nu een nickelsonchimeidadoratietopic.
Nee, edit; aangezien jij dit formuleert als een woordquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Steengeyl het volgende:
Kutkinderen, is dat geen pleonasme?
quote:
hmmm, volgens mij word het tijd voor een nieuwe broek?quote:Op zondag 25 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik erger eigenlijk. Hyperkids met YMCMB truienVaak ook die types die nu opeens Jordans gaan dragen.
Moet altijd een beetje huillachen als ik dit zie.
Kom je ook met slippers en een joggingbroek en een hoodie de collegezaal binnenquote:Op zondag 25 december 2011 23:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
me stijl is dan teminste origineel
ik krijg vaak compliementen over me kleding
nu ga ik slapen want morgen moet ik vroeg opstaan
is dit lucielle werner, haar benen staan scheefquote:Op zondag 25 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik erger eigenlijk. Hyperkids met YMCMB truienVaak ook die types die nu opeens Jordans gaan dragen.
Moet altijd een beetje huillachen als ik dit zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |