Kan, maar als ik geld er op zou moeten zetten zou ik zeggen dat de foto enigzins bewerkt is.quote:Hmm het leek mij gewoon fucking veel make-up.
Oke een paar ongeshopte nickelsonchimeids voor jou dan:quote:Op donderdag 1 december 2011 15:37 schreef Trog het volgende:
[..]
Kan, maar als ik geld er op zou moeten zetten zou ik zeggen dat de foto enigzins bewerkt is.
Deze zijn niet leuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke een paar ongeshopte nickelsonchimeids voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf, het lijkt alsof die gozer een hele harige hand heeft.quote:[ afbeelding ]
Die tweede zou ik ook wel nemen in dat roze tienerkamertje van d'r. Mits ze 16+ is.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
die 1e en 3e zou ik nemen. die 2e kan mn reet likken
Oke een paar geshopte nickelsonchimeids voor jou danquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Deze zijn niet leuk.
Dat is een meisje volgens mij. Kijk die vrouwenhandjes dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Trog het volgende:
[..]
Wtf, het lijkt alsof die gozer een hele harige hand heeft.Het lijkt een andere kleur dan die jas.
Die 3 zijn allemaal 14/15 schat ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef 720Flip het volgende:
Denken dat Nickelson en Ralph Lauren petjes nog in zijn. Je moet nu beige broeken met daaronder vans en een snapback cap op je hoofd dragen.
Vrouwenhandjes zijn nog kleiner. En check die nagels. Lijkt meer op een 16 jarige mocroboy.quote:Dat is een meisje volgens mij. Kijk die vrouwenhandjes dan.
Ja bij de eerste 2 posts kwamen ze moeilijker door de selectie, maar er is maar een beperkt aantal foto's op de nickelsonhyve te vinden.quote:
Ja die nagels heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Trog het volgende:
[..]
Vrouwenhandjes zijn nog kleiner. En check die nagels. Lijkt meer op een 16 jarige mocroboy.
ik zie niks chinees aan deze meidenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat nog niet iedereen doorheeft dat dit nu een nickelsonchimeidadoratietopic is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ze eens zien als ze geblowd hebben.quote:
Dat plaatjequote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Goed topic
groetjes
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat zich allemaal in die kamer heeft afgespeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Goed topic
groetjes
[ afbeelding ]
alles wat god verboden heeft natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat zich allemaal in die kamer heeft afgespeeld.
Heel standaard jaquote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Valt me op dat die chicks met nickelson jassen die hier gepost worden ook allemaal onder de 16 zijnEn Nederlands.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |