Zie hier dan ook de door mij 3 voorspelde winstwedstrijden (PSV, Twente, Ajax).quote:Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;
04-12-2011 PSV THUIS 12:30 Winst Feijenoord
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30 Gelijkspel
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30 Winst Feijenoord
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30 Verlies Feijenoord kennende
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30 Winst Feijenoord
05-02-2012 NEC UIT 14:30 Gelijkspel Feijenoord kennende
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30 Winst Feijenoord
Maar ik denk dit omdat Feijenoord in de toppers het best presteert.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen![]()
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Wel mooi dat we nu zeker eerste zijn, de laatste thuiswedstrijd nog even winnen en dan zit er weer opzich een prima poulefase op en kan het echte werk beginnen
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.
PSV heeft meer kwaliteit dan die noitoire peoplepleasers uit dat niet rullevante arbeidersstadje genaamd Manchester.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Cara het volgende:
[..]
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.
Al die potjes spelen en dan mag je een keer tegen Manchester City of Manchester United en dan mag je weer naar huis. Waarom mag je tegen die 2 clubs? Omdat die ergens anders keihard gefaald hebben.
Hmja, maar ik wil weer een leuke uittrip en die hele EL kan mij echt gestolen worden. Je speelt in mijn ogen voor 2 dingen; Champions Leaue en de competitie en andere zaken zoals de beker en de Europa League vind ik zulke onzin. Kan me echt gestolen worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
EL winnen is wel interessant ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat PSV de EL best kan winnen. Ik weet niet of daar nog wat leuks aan vast zit.
Ik ben normaal best wel een doemdenker, maar ik denk dat PSV een reële kans maakt ver te komen.
Voor de volgende wedstrijd moeten ze even wat jonge jongens de kans moet geven.
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik.
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik.
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.
Ja, dat was echt dramatisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegen
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt?Wat een gelul.
In de CL hebben Nederlandse clubs helemaal niks meer te zoeken. Daarnaast wordt je van Europees spelen gewoon beter als ploeg, dus ik vind het maar een rare insteek.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |