SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
[ Bericht 0% gewijzigd door Kutstudent op 01-12-2011 13:36:45 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Maakt niet uit joh.quote:
Dat zijn negersquote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Er lopen hier zwarte pieten over het schoolplein.
KLUIVERT!quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
TM heeft wel grandioze ideeën.
Bezem?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
??quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Neen.quote:
Smakelijk!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
Bitch please, leer lezen, met je bezem.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
tfoequote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
Broodje EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGEL!quote:
Dat bitch please deed het hem.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En jij snapt hem niet eens
Hihi :$quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat bitch please deed het hem.
Thanks!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Smakelijk!
(En ik ben weer weg)
Ga geen eagle eten jongequote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Broodje EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGEL!
Dat gezicht maak ik ook bij je seal!quote:
Yes, vooral omdat je het muis al zo ziet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat bitch please deed het hem.
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben net mentaal geraped door Shifto
NOVAKIN NOVAKIN A LA RESHNI MA KUAquote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Vertelquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben net mentaal geraped door Shifto
Die ligt naast mijn PC maar ik speel 'm niet omdat ik dit schooljaar dan niet haal.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haal nou eens gewoon fucking Skyrim.
En FOK!ken kan wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die ligt naast mijn PC maar ik speel 'm niet omdat ik dit schooljaar dan niet haal.
Gewoon xbox, ziet er net zo goed uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
Fokken kan goedStudeer nu op m'n andere scherm. Maar skyrim zorgt ervoor dat ik maar één scherm tegelijk kan zien
![]()
En ik ga mezelf belonen met een monsterpc waarop ik alles op ultra+++++ kan spelen
Ja, net als, fuck Porsch, rijd Fiat Panda, die rijdt ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon xbox, ziet er net zo goed uit.
Waarom staat er expliciet bij dat je mannelijke genitaliën hebt?quote:
Nouja, en als ik teksten van bands waar ik vroeger naar luisterde post, word ik wss uitgelachen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Je faalt in vertalenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom staat er expliciet bij dat je mannelijke genitaliën hebt?
[..]
Nouja, en als ik teksten van bands waar ik vroeger naar luisterde post, word ik wss uitgelachen.
Ik wil best vrijdag wat drinken, maar kwart voor 5 komt me niet uit.
Morgen kan ik gewoon, kwart voor 5 terminus.quote:
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je faalt in vertalen
[..]
Morgen kan ik gewoon, kwart voor 5 terminus.
No shit maar je moet niet 2 woorden gaan vertalen en daar je eigen zin van makenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...
Smakelijkquote:
Ja wtf, die drie woorden (dus t/m habet) zijn gewoon een (bij)zin hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
No shit maar je moet niet 2 woorden gaan vertalen en daar je eigen zin van maken
Overigens ben ik nu TWD weer aan het kijken, kut andrea met haar kut geweer.
Ja oke, oke wat jij wilt hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja wtf, die drie woorden (dus t/m habet) zijn gewoon een (bij)zin hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja oke, oke wat jij wilt hoor
Die eerste zinnetjes. The memories.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muisraket het volgende:
Aangezien je nu op het MBO zit ga ik er voor het gemak even vanuit dat je geen of maar heel kort Latijn hebt gehad, dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik hier meer over weet dan jij. En wat zou ik nog meer moeten vertalen? Tanteferre? Voor zover ik dat kan zien (en mijn woordenboek gelijk heeft) is dat geen woord, een naam of is er een spatie vergeten.
De tering hey ooit gehoord van fucking translate.google.nl?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muisraket het volgende:
Aangezien je nu op het MBO zit ga ik er voor het gemak even vanuit dat je geen of maar heel kort Latijn hebt gehad, dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik hier meer over weet dan jij. En wat zou ik nog meer moeten vertalen? Tanteferre? Voor zover ik dat kan zien (en mijn woordenboek gelijk heeft) is dat geen woord, een naam of is er een spatie vergeten.
Denken dat translate.google.nl werkt bij Latijn. Neger, alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
De tering hey ooit gehoord van fucking translate.google.nl?
Jezus christus en nog gelijk moeten hebben ook he wiejo
Waren dat de eerste zinnetjes?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die eerste zinnetjes. The memories.
Nee dat was nog voor onze tijd. JIJ BENT OUDquote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waren dat de eerste zinnetjes?
Wij leerden iets van "Pater in atrium est. Felix in hortus sedet"
Boeien ga dan niet proberen slimmer over te komen dan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat translate.google.nl werkt bij Latijn. Neger, alsjeblieft.
Mijn eerste zinnetjes gingen over dat die goden in een tempel zaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waren dat de eerste zinnetjes?
Wij leerden iets van "Pater in atrium est. Felix in hortus sedet"
Gaat het niet om, ik bedoel dat ik het raar vind dat je dat expliciet in je seal zet. Ik ga toch ook niet 'heeft tieten!' in mijn seal zetten?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Boeien ga dan niet proberen slimmer over te komen dan mij
Je bent ook slimmer, ja no shit maar dan over door te blijven gaan over een seal of approvement gemaakt in 5 minuten
Lul niet, hondquote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat was nog voor onze tijd. JIJ BENT OUD
Ochjeequote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar ik mag hier niet over meepraten, ookal ben ik het hoogst opgeleid hier van het hele topic.
Ik heb (uiteindelijk) maar atheneum gedaan, tegenover zo te zien toch een paar gymnasiasten hier
(na 2 jaar latijn vond ik het wel welletjes)
Ja maar je snapt nu nog niet wat ik denk dat er nu in staatquote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat het niet om, ik bedoel dat ik het raar vind dat je dat expliciet in je seal zet. Ik ga toch ook niet 'heeft tieten!' in mijn seal zetten?
Mijn eerste zinnetjes zullen wel iets te maken hebben gehad met mama of eten denk ik..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn eerste zinnetjes gingen over dat die goden in een tempel zaten.
Mag wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat het niet om, ik bedoel dat ik het raar vind dat je dat expliciet in je seal zet. Ik ga toch ook niet 'heeft tieten!' in mijn seal zetten?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef bijdehand het volgende:
Vind het al erg als het gaat over een tekenfilmserie die ik kei baas vond en nu niemand meer kent
Scherp.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mijn eerste zinnetjes zullen wel iets te maken hebben gehad met mama of eten denk ik..
Wel slim dat jij al over goden begon enzo
Verlicht me dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar je snapt nu nog niet wat ik denk dat er nu in staat
Ik had er ook nooit over moeten beginnen.quote:
Dat heb zelfs ik nog meegemaakt.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb zelfs ik nog meegemaakt.
En wtfquote:
DAnk uquote:
Nope, altijd die vervelende mannen die er dan meteen op in gaanquote:[..]
Ik had er ook nooit over moeten beginnen.
Nostalgie.quote:
Zo, bejaard ben jijquote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb zelfs ik nog meegemaakt.
quote:
Bedoelde daarmee te zeggen dat mensen het nog kennen en bdh zich dus niet bejaard hoeft te voelen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw A_T, ik had wel verwacht dat jij het gym had afgemaakt, met je username enz.
Wat een zelfvertrouwen!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha
luie puber he, krijg je dat;) . Sommige dingen waren/zijn nou eenmaal leuker dan studeren.
En Augustus is nou niet bepaald de moeilijkste vertaling uit het Latijn. En om mezelf nou Caesar te noemen, dat is te min voor me
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké. Wat een zelfvertrouwen!
Als je nog een beetje over hebt, wil ik wel overkopen.quote:
Je kan die arme MR toch niet alleen met TM opzadelenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
Dus morgen meet en TM en MR komen?Word leuk!
Ik hoop dat ze die drukte bij terminus aankunnen..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
Wij beschermen ze toch wel, alleen denk ik dat TM misschien meer bescherming nodig heeftquote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je kan die arme MR toch niet alleen met TM opzadelen
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je kan die arme MR toch niet alleen met TM opzadelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Nope, ik kom alleen als de tijd verschoven wordt en er meer mensen komen. Vind jou wel lief hoor shifto (zal je maar een keer bij je echte usernaam noemen hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.Fisten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan ook echt niet zo vroeg omdat TM anders niet op tijd in bed ligt hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, ik kom alleen als de tijd verschoven wordt en er meer mensen komen. Vind jou wel lief hoor shifto (zal je maar een keer bij je echte usernaam noemen hoor) en ik ken TFM nog niet zo goed, maar ik denk dat het voor zowel TFM als voor mij niet zo leuk is om daar (bijna) alleen te zitten.
Thinking about thinking of you. ♫
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.Jouw vuistje past waarschijnlijk makkelijk in mijn hand, dus prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Ik ben soms wel iets te fel, maar echt van me afbijten kan ik niet altijd even goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Wij beschermen ze toch wel, alleen denk ik dat TM misschien meer bescherming nodig heeftMR kan wel van zich afbijten
Ja net zoals jouw buik die bijna op elke foto onder je shirt uitkomtquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jouw vuistje past waarschijnlijk makkelijk in mijn hand, dus prima hoor
om kwart voor 5 ben ik net op t station vanaf school, hoef ik niet een half uur te reizen eerst om bij die meet te komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef shifto het volgende:
We gaan ook echt niet zo vroeg omdat TM anders niet op tijd in bed ligt hoor
Sowieso, in de namiddag daar gaan bierenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, ik kom alleen als de tijd verschoven wordt en er meer mensen komen. Vind jou wel lief hoor shifto (zal je maar een keer bij je echte usernaam noemen hoor) en ik ken TFM nog niet zo goed, maar ik denk dat het voor zowel TFM als voor mij niet zo leuk is om daar (bijna) alleen te zitten.
Zullen we lief tegen elkaar blijven?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja net zoals jouw buik die bijna op elke foto onder je shirt uitkomt
Tegen jouw blijf ik altijd lief hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zullen we lief tegen elkaar blijven?
Say whut?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja net zoals jouw buik die bijna op elke foto onder je shirt uitkomt
Prima hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zullen we lief tegen elkaar blijven?
Ik heb het gemerkt!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tegen jouw blijf ik altijd lief hoor
Tegen heel veel mensen overigens
Niet allemaal
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
De tering hey ooit gehoord van fucking translate.google.nl?
Jezus christus en nog gelijk moeten hebben ook he wiejoIk weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik ook niet, maar volgens mij is TFM een beetje aan het overreacten nu en dat is gewoon nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Say whut?
[..]
Prima hoor![]()
Zo letterlijk vat ik het ook niet op. In dit topic moet je toch alles met een korreltje zout nemen
*Mompelt iets met scheepslading*quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Korreltje zout nemen
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Mompelt iets met scheepslading*
Lijkt me nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Mompelt iets met scheepslading*
Zou misschien wel helpen jaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt me nodig.
Doe ik dat ook meteen, misschien is dat goed voor mn buik en shirt
Bedankt voor de tip, met mijn overgewicht heb ik dat wel nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zou misschien wel helpen ja
Overgewicht is niet het probleem, het zit hem vooral in de buikquote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, met mijn overgewicht heb ik dat wel nodig
Of in de lengte van zijn shirt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overgewicht is niet het probleem, het zit hem vooral in de buik
Hij is al gebroken tochquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, met mijn overgewicht heb ik dat wel nodig
Ik heb hem in het wild gezien en hij is geen hangbuikzwijn hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overgewicht is niet het probleem, het zit hem vooral in de buik
Ja de mijne ja, omdat mijn geliefde BDH plotseling op dates gaatquote:
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]voor zowel DeJori als A_T
[..]
Ik heb hem in het wild gezien en hij is geen hangbuikzwijn hoor.U mad? U jelly?
Fuck this shit.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja de mijne ja, omdat mijn geliefde BDH plotseling op dates gaat
In het wild nogwelquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]voor zowel DeJori als A_T
[..]
Ik heb hem in het wild gezien en hij is geen hangbuikzwijn hoor.U mad? U jelly?
Dat was geen date, mijn beste.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja de mijne ja, omdat mijn geliefde BDH plotseling op dates gaat
nee nee neequote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was geen date, mijn beste.
Ik ga, behalve deze zin, er gewoon niet eens meer op antwoorden.quote:
Eerst samen gaan zitten klagen dat je foreveralone bent, en dan plotseling samen de stad in gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was geen date, mijn beste.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga, behalve deze zin, er gewoon niet eens meer op antwoorden.
Waar hij heeft zitten klagen dat er in het uitgaansleven geen leuke meisjes zijn en ik heb zitten klagen over iemand anders waar ik een oogje op heb.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst samen gaan zitten klagen dat je foreveralone bent, en dan plotseling samen de stad in gaan.
Scherp!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst samen gaan zitten klagen dat je foreveralone bent, en dan plotseling samen de stad in gaan.
Ssssssstquote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar hij heeft zitten klagen dat er in het uitgaansleven geen leuke meisjes zijn en ik heb zitten klagen over iemand anders waar ik een oogje op heb.(Écht de allerlaatste zin)
Wie komen er?quote:
Hey, ik zeg er niets van verder. Je mag het gerust toegeven. Niemand oordeelt hier.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar hij heeft zitten klagen dat er in het uitgaansleven geen leuke meisjes zijn en ik heb zitten klagen over iemand anders waar ik een oogje op heb.(Écht de allerlaatste zin)
Het is nu ook al bijna donkerquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
9u vond ik een prima tijd anders..
Je gaat toch niet al binnen in de kroeg (nouja, kroeg kroeg...) zitten als het nog licht is buiten..
Nouja, kroeg kroeg...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je gaat toch niet al binnen in de kroeg (nouja, kroeg kroeg...) zitten als het nog licht is buiten..
Sommige mensen lijken thuis te moeten zijn voor sesamstraat!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
FUCK SINTERKLAASquote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KUT
MORGEN IS TROUWENS SINTERKLAAS MET DE FAMILIE
Ik wil mijn kadoosquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
FUCK SINTERKLAAS
FOKMEET IT IS
Ja want ik heb mijn kadoos zelf gekocht met mijn maquote:
Rot op man, op zaterdag vieren normale mensen sinterklaas..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kunnen we de meet niet zaterdag doen misschien?
Nee stuk stront met blond krulhaar normale mensen doen dat op 5 december.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Rot op man, op zaterdag vieren normale mensen sinterklaas..
Krulhaar? teh fuckquote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee stuk stront met blond krulhaar normale mensen doen dat op 5 december.
Jawel! Pretty please?quote:
Ik moest wel lachenquote:
Grote mond zal ik altijd hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor, een meet op zaterdag! Dan kan TM huilen als hij IRL ineens geen grote mond meer kan hebben.
Paar keer erop getimmerd worden helpt wel, maar je bent nog jong, kan nog gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Grote mond zal ik altijd hebben
Ik bedoelde sinterklaas vierenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel! Pretty please?
Of bedoel je sinterklaas i.p.v. de meet? Dan zeg ik niets nl.
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Paar keer erop getimmerd worden helpt wel, maar je bent nog jong, kan nog gebeuren
probeer het me zelf ook voor te stellen.. gaat lastigquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moest wel lachenIk zie jou voor me met een bos krullen
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor, een meet op zaterdag! Dan kan TM huilen als hij IRL ineens geen grote mond meer kan hebben.
Oh zo. Wij vieren het ook niet echt meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde sinterklaas vierenWij doen dat thuis al niet meer sinds mijn zevende ofzo
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigen
Loze poging tot boze reactie van mij, aangezien je het niet bepaald onderbouwt. Kun je het ook onderbouwen? Anders vind ik deze beschuldiging nergens op slaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.quote:
WTF?!?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.![]()
![]()
Say whutquote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu ineens om argumenten vragen, terwijl je er zelf ook niet mee komt?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Loze poging tot boze reactie van mij, aangezien je het niet bepaald onderbouwt. Kun je het ook onderbouwen? Anders vind ik deze beschuldiging nergens op slaan.
Ik zeg dit:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga je nu ineens om argumenten vragen, terwijl je er zelf ook niet mee komt?
Waarom ga ik er eigenlijk ook op in
En dan ga jij zeggen:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigen
Ik snap de link nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?
hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Omg inclusief foto, kan niet waar zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Dat je de link niet snapt, is de grap!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik zeg dit:
[..]
En dan ga jij zeggen:
[..]
Ik snap de link niet
Hihi,quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat je de link niet snapt, is de grap!
Ik snap het en ben maar een MBO'er hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi,
Maar ik geef het op, ik zal het wel weer niet snappen omdat AT hoog opgeleid is
Omdat ik het pas 3 maanden geleden zag in een topic over pareltjes en omdat het gewoon te absurd voor woorden was, dat topic.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha
maar waarom heb jij een topic van 2 jaar terug zo goed in je hoofd zitten? Verdacht
Je hoort mij ook niet tegen jou beginnen hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik snap het en ben maar een MBO'er hoor
did that really take u that long?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ja ik snap het wel, ik ben een vechtersbaasje omdat hij vind dat ik mezelf niet kan verdedigen.
Ok
Het is nog steeds jouw mening en geen feit dus zo raar is dat niet als ik een andere mening hebquote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
did that really take u that long?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi,
Maar ik geef het op, ik zal het wel weer niet snappen omdat AT hoog opgeleid is
Hahaquote:
Ken je een Pascal?quote:
Niet hopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wil graag 5 barrie's
Ik denk dat ik voor het hele/het overgrote deel van het topic spreek als ik zeg dat jij 300 Pascal's waard bent.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt het niet minder erg
Rare gedachtengang en ik dacht aan Spinvis (artiest). Voor de rest weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk op jullie gebruikersnamen gekomen?
Je weet zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het hele/het overgrote deel van het topic spreek als ik zeg dat jij 300 Pascal's waard bent.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha logischquote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Rare gedachtengang en ik dacht aan Spinvis (artiest). Voor de rest weet ik het niet meer.
Ja oke en shifto dan. Zou dat ook met zijn eigen te maken hebben?quote:
Had hij verteld op de meet? Zoveel gedronken joh?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke en shifto dan. Zou dat ook met zijn eigen te maken hebben?
Niet meegekregenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had hij verteld op de meet? Zoveel gedronken joh?
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meegekregenOf vergeten
Ik zie niks gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?
Dit, random handen op toetsenbord slaan voor nickname, we hadden de shift en O te pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?
Tofquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit, random handen op toetsenbord slaan voor nickname, we hadden de shift en O te pakken
Ja tuurlijk even uittesten.quote:
Classic, maar is het de scooter variant of die van bodylotion?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef BarrieButsers het volgende:
yeeeeyaaa i feel hardcore
yeeeeyaaaa always hardcore
wat doet dit nummer op de radio?
quote:
Hoop ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier gaan mensen intrappen denk ik
Grapjas.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meegekregenOf vergeten
da's makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier gaan mensen intrappen denk ik
Wow idd.quote:
Bij mij is dat met ctrlquote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Muisraket het volgende:
Bij mij opent hij dan zo'n scherm in mijn browser dat je krijgt als je bijv. een afbeelding wil uploaden. (O van open). Maar dan zal ik wel een andere browser hebben dan jullie, ik heb Chrome.
quote:
Na 4 bier?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Grapjas.Gewoon teveel gezopen.
OMG MR-faal, bij mij is dan ook met ctrl.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG MR-faal, bij mij is dan ook met ctrl.Sorry mensen.
[..]
[..]
Ik loldequote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan seizoen 2quote:
Maar die moet je downloaden en kijken tijdens een internetstoring!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar die moet je downloaden en kijken tijdens een internetstoring!
?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar die moet je downloaden en kijken tijdens een internetstoring!
Nu downloaden en later kijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en hoe wil je downloaden tijdens een internetstoring?
Lekker rustigquote:
Die eerste 2 reacties alleen alquote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef bijdehand het volgende:
Date laat niks meer van haar horen_!*100!!
Moet dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Muisraket het volgende:
Neeee alweer bijna een topic vol! Ik ga toch maar eens een leven zoeken/iets aan school doen denk ik.
Eigenlijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |