SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
[ Bericht 0% gewijzigd door Kutstudent op 01-12-2011 13:36:45 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Maakt niet uit joh.quote:
Dat zijn negersquote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Er lopen hier zwarte pieten over het schoolplein.
KLUIVERT!quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
TM heeft wel grandioze ideeën.
Bezem?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
??quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Neen.quote:
Smakelijk!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
Bitch please, leer lezen, met je bezem.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
tfoequote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
Broodje EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGEL!quote:
Dat bitch please deed het hem.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En jij snapt hem niet eens
Hihi :$quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat bitch please deed het hem.
Thanks!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Smakelijk!
(En ik ben weer weg)
Ga geen eagle eten jongequote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Broodje EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGEL!
Dat gezicht maak ik ook bij je seal!quote:
Yes, vooral omdat je het muis al zo ziet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat bitch please deed het hem.
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben net mentaal geraped door Shifto
NOVAKIN NOVAKIN A LA RESHNI MA KUAquote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Vertelquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben net mentaal geraped door Shifto
Die ligt naast mijn PC maar ik speel 'm niet omdat ik dit schooljaar dan niet haal.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haal nou eens gewoon fucking Skyrim.
En FOK!ken kan wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die ligt naast mijn PC maar ik speel 'm niet omdat ik dit schooljaar dan niet haal.
Gewoon xbox, ziet er net zo goed uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
Fokken kan goedStudeer nu op m'n andere scherm. Maar skyrim zorgt ervoor dat ik maar één scherm tegelijk kan zien
![]()
En ik ga mezelf belonen met een monsterpc waarop ik alles op ultra+++++ kan spelen
Ja, net als, fuck Porsch, rijd Fiat Panda, die rijdt ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon xbox, ziet er net zo goed uit.
Waarom staat er expliciet bij dat je mannelijke genitaliën hebt?quote:
Nouja, en als ik teksten van bands waar ik vroeger naar luisterde post, word ik wss uitgelachen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Je faalt in vertalenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom staat er expliciet bij dat je mannelijke genitaliën hebt?
[..]
Nouja, en als ik teksten van bands waar ik vroeger naar luisterde post, word ik wss uitgelachen.
Ik wil best vrijdag wat drinken, maar kwart voor 5 komt me niet uit.
Morgen kan ik gewoon, kwart voor 5 terminus.quote:
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je faalt in vertalen
[..]
Morgen kan ik gewoon, kwart voor 5 terminus.
No shit maar je moet niet 2 woorden gaan vertalen en daar je eigen zin van makenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...
Smakelijkquote:
Ja wtf, die drie woorden (dus t/m habet) zijn gewoon een (bij)zin hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
No shit maar je moet niet 2 woorden gaan vertalen en daar je eigen zin van maken
Overigens ben ik nu TWD weer aan het kijken, kut andrea met haar kut geweer.
Ja oke, oke wat jij wilt hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja wtf, die drie woorden (dus t/m habet) zijn gewoon een (bij)zin hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja oke, oke wat jij wilt hoor
Die eerste zinnetjes. The memories.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muisraket het volgende:
Aangezien je nu op het MBO zit ga ik er voor het gemak even vanuit dat je geen of maar heel kort Latijn hebt gehad, dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik hier meer over weet dan jij. En wat zou ik nog meer moeten vertalen? Tanteferre? Voor zover ik dat kan zien (en mijn woordenboek gelijk heeft) is dat geen woord, een naam of is er een spatie vergeten.
De tering hey ooit gehoord van fucking translate.google.nl?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muisraket het volgende:
Aangezien je nu op het MBO zit ga ik er voor het gemak even vanuit dat je geen of maar heel kort Latijn hebt gehad, dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik hier meer over weet dan jij. En wat zou ik nog meer moeten vertalen? Tanteferre? Voor zover ik dat kan zien (en mijn woordenboek gelijk heeft) is dat geen woord, een naam of is er een spatie vergeten.
Denken dat translate.google.nl werkt bij Latijn. Neger, alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
De tering hey ooit gehoord van fucking translate.google.nl?
Jezus christus en nog gelijk moeten hebben ook he wiejo
Waren dat de eerste zinnetjes?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die eerste zinnetjes. The memories.
Nee dat was nog voor onze tijd. JIJ BENT OUDquote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waren dat de eerste zinnetjes?
Wij leerden iets van "Pater in atrium est. Felix in hortus sedet"
Boeien ga dan niet proberen slimmer over te komen dan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat translate.google.nl werkt bij Latijn. Neger, alsjeblieft.
Mijn eerste zinnetjes gingen over dat die goden in een tempel zaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waren dat de eerste zinnetjes?
Wij leerden iets van "Pater in atrium est. Felix in hortus sedet"
Gaat het niet om, ik bedoel dat ik het raar vind dat je dat expliciet in je seal zet. Ik ga toch ook niet 'heeft tieten!' in mijn seal zetten?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Boeien ga dan niet proberen slimmer over te komen dan mij
Je bent ook slimmer, ja no shit maar dan over door te blijven gaan over een seal of approvement gemaakt in 5 minuten
Lul niet, hondquote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat was nog voor onze tijd. JIJ BENT OUD
Ochjeequote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar ik mag hier niet over meepraten, ookal ben ik het hoogst opgeleid hier van het hele topic.
Ik heb (uiteindelijk) maar atheneum gedaan, tegenover zo te zien toch een paar gymnasiasten hier
(na 2 jaar latijn vond ik het wel welletjes)
Ja maar je snapt nu nog niet wat ik denk dat er nu in staatquote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat het niet om, ik bedoel dat ik het raar vind dat je dat expliciet in je seal zet. Ik ga toch ook niet 'heeft tieten!' in mijn seal zetten?
Mijn eerste zinnetjes zullen wel iets te maken hebben gehad met mama of eten denk ik..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn eerste zinnetjes gingen over dat die goden in een tempel zaten.
Mag wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat het niet om, ik bedoel dat ik het raar vind dat je dat expliciet in je seal zet. Ik ga toch ook niet 'heeft tieten!' in mijn seal zetten?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef bijdehand het volgende:
Vind het al erg als het gaat over een tekenfilmserie die ik kei baas vond en nu niemand meer kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |