SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022× 023
http://home.wxs.nl/~jschoone/sr.htmlquote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ron ben jij surinaams? wat betekend die shit
Ahhhhquote:
Hele dag werken, vanavond een keer weer zwemmenquote:
ibood hunt?quote:
Nu staat er CK Obsession en net nog een headset ofzo, maar bij allebei staat uitverkocht?quote:
In de diepvries moet je 't dan leggen toch? Kan je 't er zo vanaf halen geloof ik. Dunno waarom ik dit weetquote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Godhoerenkots.
Kauwgom + Achterkant van jeans =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt, maar dat werkt vooral wanneer het nog niet echt diep in de stof zit. Ik kwam er na een volle dag werken pas achter.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In de diepvries moet je 't dan leggen toch? Kan je 't er zo vanaf halen geloof ik. Dunno waarom ik dit weet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat werkt vooral wanneer het nog niet echt diep in de stof zit. Ik kwam er na een volle dag werken pas achter.![]()
Smeer er pindakaas op! Of zit het er al echt helemaal in?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Godhoerenkots.
Kauwgom + Achterkant van jeans =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat nou een urban myth of werkt dat echt?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Smeer er pindakaas op! Of zit het er al echt helemaal in?
Geen flauw idee eigenlijk, nog nooit geprobeerd. Maar ik heb het wel vaak gehoord.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat nou een urban myth of werkt dat echt?
Doordat Spanjaarden smeerlappen zijn.quote:
Het zit er redelijk in, heb er met wat ijs en een vlijmscherp mes een deel uit kunnen halen, maar er zit nog genoeg in de stof.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Smeer er pindakaas op! Of zit het er al echt helemaal in?
Je hebt ook van die spray dan word die kauwgum keihard en haal je het er zo af.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doordat Spanjaarden smeerlappen zijn.
[..]
Het zit er redelijk in, heb er met wat ijs en een vlijmscherp mes een deel uit kunnen halen, maar er zit nog genoeg in de stof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |