Stand #2501quote:
Die kan er nog wel in ge-edit wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar we het 501ste lustrum in gaan.
Had ik een hele mooie eindstand van deel 2500 gemaakt, wordt de lapo weggekaapt.Nouja, dan zullen jullie die post nooit zien.
[..]
Stand #2501
2 Flitspaal
Er zijn nog geen nieuwe stand-nummers. Komen morgen of in het weekend.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef ß het volgende:
Ohja Baszh, je mag de op nog even aanpassen. Dat van poedelpunten kan eruit. en van de stand kun je alvast de nummers aanpassen.
Als dat mijn moeder was, dan zou ik m'n huidige normen en waarden toch eens ernstig heroverwegen.quote:
Nopequote:
Nopequote:
Ja, en ze krijgt nog geld van je.quote:
Zo, die kent zijn pappenheimers.quote:
Pas je wel op voor de Hepatitis?quote:
Maar juist dat herken ik nietquote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Haar gezicht is wel te herkennen, de rest is allemaal wat...euh...voller geworden...
Oftewel de echtgenoot van deze dame die deze #1 hit scoorde wat jaren terug:quote:
Stand #2501quote:
Stand #2501quote:
De held.quote:
druk baasje was hetquote:
quote:
Stand #2501quote:Op donderdag 1 december 2011 01:19 schreef plagvreugd het volgende:
simon tahamata
en mssn giovanni van bronckhorst ?
X?quote:De X is het vertrek in een kerk waar zowel het liturgisch vaatwerk als de paramenten bewaard worden. Het interieur van een X is strikt voorgeschreven. Zo moet er een plaats zijn waar de voorganger zijn handen kan wassen, en afdrogen. Daarnaast zijn er verschillende opbergmeubels voor boeken en kasten voor paramenten, een X-credens. Aan de muur wordt normaal de naam van de bisschop, en een portret van hem gehangen. Uiteraard is er een kruisbeeld. In grote X-en, bijvoorbeeld een abdij, zijn er verschillende kasten en spiegels aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusteLife isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
quote:In Groot-Brittanië is woedend gereageerd op een uitspraak over de stakingen van woensdag door. Die zei dat stakers neergeschoten zouden moeten worden. De BBC heeft verontschuldigingen aangeboden.
Uiteraardquote:
Voor mij 2 goede.quote:
Paul Dana.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij 2 goede.
Wie is Dana Flitspaal. Zal wel goed zijn denk ik maar ken hem niet.
Is goedgekeurdquote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Flitspaal het volgende:
Beoordeel maar of dit een evenement is. Ik dacht eigenlijk zelf dat het de warming-up-ronde was.
Stand #2501quote:Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef MadMaster het volgende:
CCR = Creedence Clearwater revival
Blijkt ook goed te zijn, kende het als zodanig niet.quote:
Stand #2501quote:
Stand #2501quote:
Natuurlijk, Leo Blokuis, muzikaal steun en toeverlaat van Matthijs van Nieuwkerk.quote:
Wiens naam ik ook niet ken...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef lubje25 het volgende:
zelfde voornaam als deze man
[ afbeelding ]
quote:is begonnen onder de naam Rowntree's Chocolate Crisp in September 1935. Sinds 1937 heet de wafel
, naar een berucht achttiende-eeuws dranklokaal voor heren.
Stand #2501quote:
quote:In Engeland is in 2004 geprobeerd ommet smaken (Tirimasu, Caramel, Blood Orange, Christmas Pudding, Dark Chocolate, Lemon & Yogurt, Lime Crush, Mango & Passionfruit, Red Berry, Seville Orange, Strawberries & Cream en White Chocolate) uit te brengen.
Dit werd een mislukking, waardoor zelfs de originelemet 50% minder werd verkocht.
Die jaquote:
quote:
Dan was je eerdere gok beter...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef plagvreugd het volgende:
laatste gok dan (anders blijf ik bezig): berlijn.
Die naam moet je in dat deel (Bogside) nooit noemen...quote:
Stand #2501quote:
van mineralen, maar vooruit.quote:
Ook geen Vanquote:
X?quote:X is een substantie die in de vorm van een soort deeg vaak gebruikt wordt voor de vulling van bonbons. In glazuurvorm wordt X bijvoorbeeld gebruikt om marsepein, gebak, soezen en koeken te versieren.
X wordt gemaakt door suiker en glucose te koken. Er worden vaak andere ingrediënten aan toegevoegd voor de smaak en kleur, zoals een alcoholische drank, koffie, citroen, chocolade enzovoort.
Stand #2501quote:
Dat was lekker snel, dat is mooi want ik moet wegquote:
Stand #2501quote:
Confederatie = internationaalquote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Gillingham het volgende:
Wat is het belangrijkste verschil tussen een federatie en een confederatie?
Had graag iets over soevereiniteit gelezen, maar dit is in principe ook juist. Er is bij een confederatie in ieder geval geen sprake van een overkoepelend centraal gezag, wel binnen de staten die onderdeel uitmaken van de confederatie. Maar ik neem aan dat je dit voor ogen had.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef plagvreugd het volgende:
bij een federatie is er ook een centrale regering, bij een confederatie niet?
Het zijn er ook wel weer genoegquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Fabiola.
Paula.
Meer weet ik er niet.
Ik heb me maar zo vrij gevoeld om het antwoord na te kijken. Het zijn inderdaad allemaal mandarijnensoorten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef PhysicsRules het volgende:
een pop met vlechtjes in het haar
een snoezig jurkje kant en klaar
twee kaatseballen in een net
een letter van banket
Yeps.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef PhysicsRules het volgende:
een pop met vlechtjes in het haar
een .... kant en klaar
twee kaatseballen in een net
een letter van banket
Stand #2501quote:O, kom er eens kijken
Wat ik in mijn schoentje vind
Alles gekregen van die beste sint
Een pop met vlechtjes in het haar
Een snoezig jurkje kant en klaar
Twee kaatseballen in een net
Een letter van banket
O, kom er eens kijken
Een bromtol met een zweep erbij,
Een doos met blokken, ook voor mij!
En schaatsen en een nieuwe pet,
Een letter van banket
O, kom er eens kijken
Wat ik in mijn schoentje vind,
O, kom er eens kijken
Een voetbal kijk eens echt van leer
Een bouwdoos en er staat nog meer
Een brandweerauto, hoi! Wat fijn!
Een worst van marsepein
O, kom er eens kijken
Alles gekregen van die beste Sint
Het krijgt zowel een pop en een jurkje als een brandweerauto en voetbal. Erg geemancipeerd / sekseloos.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef PhysicsRules het volgende:
dat kind wordt wel erg verwend. Ik kwam niet verder dan het eerste couplet. (De tweede komt wel bekend voor..)
In taaitaai zit gist?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is het verschil in recept tussen pepernoten (taaitaai) en kruidnoten (speculaas)?
dat kan wel kloppen gezien het cruciale verschil in receptquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Taaitaai wordt op den duur keihard en speculaas juist zacht...
Niet specifiek bruin.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
in taaitaai zit honing, in speculaas bruine suiker?
Mag ik vragen welke bron je gebruikt hebt?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niet specifiek bruin.
Speculaas ontstond doordat men de honing in het taaitaai recept verving voor het nieuwe suiker (en boter)
Stand #2501
3 Flitspaal
6 lubje25
2 Nembrionic
3 Madmaster
1 Baszh
1 Quyxz_
1 ScottTracy
4 plagvreugd
1 Tong80
2 Bart
3 InTrePidIvity
1 BusterPosey
2 PhysicsRules
2 ß
1 Rockfire
1 Gillingham
1 DrNick
Ja, dat mag je vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke bron je gebruikt hebt?
Welke bron heb je gebruikt?quote:
Zoals ik al zei is er echt enorm veel verwarring in de recepten. Zelfs de AH snapt niet dat ze kruidnoten aan het maken zijn: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=511914quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Stond een paar dagen geleden een artikeltje over in het NRC (dacht ik) en een snelle steekproef op Google beaamt deze stelling.
http://www.intermediair.nl/epaper/2011/47/index.html#/12/quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is er echt enorm veel verwarring in de recepten. Zelfs de AH snapt niet dat ze kruidnoten aan het maken zijn: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=511914
En check ook deze naast elkaar: http://www.worldcook.net/(...)es/CO-Kruidnoten.htm
Twee vrijwel identieke recepten maar toch andere namen.
Vandaar dat ik het even vraag.
Nee, dat vind ik ook een veel betere manier om het verschil aan te duiden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
http://www.intermediair.nl/epaper/2011/47/index.html#/12/
Staat ook dat de namen door elkaar gebruikt worden. Het ging me vooral om de verschillende recepten. Taaitaai en speculaas worden volgens mij niet door elkaar gehaald.
telofase, voor de rest is het goed denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef PhysicsRules het volgende:
celdeling?
interface
prefase
metafase
anafase
telefase
of zo iets>?
Het is profase en telofase maar inderdaad..celdeling(mitose), niet eiceldeling(meiose).quote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef PhysicsRules het volgende:
celdeling?
interface
prefase
metafase
anafase
telefase
of zo iets>?
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef ß het volgende:
meiose is niet alleen eiceldeling. ook voor spermacellen.
Bij mij in zo'n beetje iedere cel in mijn lichaam, maar goedquote:Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Celdeling? Bij mij in mijn mergbeen dacht ik, maar goed.
ik hoop voor je dat het overal in je lichaam gebeurtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Celdeling? Bij mij in mijn mergbeen dacht ik, maar goed.
Dit is middelbare schoolmateriequote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef Arcadia het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik geen biologie was gaan studeren
Oei...quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe heten medicijnen die bedoeld zijn om de celdeling te stoppen?
dat is een voorbeeld (volgens mijn Google-controle)quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef ß het volgende:
taxol. dat is alleen niet echt een medicijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #2501quote:
Ssst... dit is een stiltegebied.quote:
Stand #2501quote:
Stand #2501quote:
Stand #2501quote:
Stand #2501quote:
quote:is een Nederlands digitaal themakanaal van publieke omroep BNN, dat sinds oktober 2006 uitzendt. De zender is via internet te ontvangen (bijvoorbeeld via Nederland 24), maar ook als digitaal themakanaal via een decoder op de televisie.
Stand #2501quote:
nee, die onzin is afgeschaftquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helaas, geen poedelpunten meer(toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
preciesquote:
even een puntje sprokkelenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef slaveloos het volgende:
een bekend frans liedje gaat als volgt: alouette je te plumerai ...
wat betekent dit in het Nederlands?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
even een puntje sprokkelen
leeuwerikje, ik zal je plukken
Stand #2501quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |