want de liefde van een man hosselaar gaat door de maagquote:
dm/pm is eng, dat is echtquote:
Valt heus wel mee hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dm/pm is eng, dat is echt(oh en van ver na mijn tijd)
Ik ben ook wijsquote:
ohja ik zoek niemandquote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik zou eens in het singlestopic gluren als ik jou was.
Ja, maar jij zit hier al eeuwenlangquote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja ik zoek niemandheb vroeger wel een voorloper van de singles reeks gestart die heette toen nog de zielige maagden reeks
Ik was bang dat ik daarin gepost had maar viel mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja ik zoek niemandheb vroeger wel een voorloper van de singles reeks gestart die heette toen nog de 'oude' maagden reeks
De 'oude' maagden (deel 10)
![]()
Korte eeuwen heb jij!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit hier al eeuwenlang
die fase was je al lang voorbij.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik daarin gepost had maar viel mee.
Maar beter dan geen zwaluw toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
Liever zomer dan een zwaluw.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar beter dan geen zwaluw toch?
Niet geschoten, altijd mis
Niet geschoten is in ieder geval niet mis.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar beter dan geen zwaluw toch?
Niet geschoten, altijd mis
De action 'IRL' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar.quote:
Dat topic ken ik nog wel! Nooit gepost daar overigensquote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja ik zoek niemandheb vroeger wel een voorloper van de singles reeks gestart die heette toen nog de 'oude' maagden reeks
De 'oude' maagden (deel 10)
![]()
Daarom kan je het beter proberen, nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet geschoten is in ieder geval niet mis.
Das waarquote:
liever egel als winterquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom kan je het beter proberen, nee heb je, ja kan je krijgen
[..]
Das waar
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef Hoigast het volgende:
[..]
De action 'IRL' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar.
Voor de visueel beter bedeelde fokker, maar voor de starter van het lelijke mannen topic niet heur!quote:
TRU dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor de visueel beter bedeelde fokker, maar voor de starter van het lelijke mannen topic niet heur!
In MIS heb je Harajukuquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Even ontopic hoe zijn de vrouwen in C&H en MIS
dating.fok.nl is toch allang opgehevenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Chinless het volgende:
eigenlijk is hosselen op geheel fok mogelijk, niet alleen int forum
Precies, er is vast wel een dame op de frontpage die al die berichten ziet van Djeez en eens snoeihard genomen wil worden door zijn paarsgepunte lansquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Chinless het volgende:
eigenlijk is hosselen op geheel fok mogelijk, niet alleen int forum
ook niet in GC of MEDquote:
Vandaag geprobeerd, ik riep een topic, en ik kreeg geen reactie niet eens een fipoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Saisai het volgende:
misschien moet je gewoon eens naar buiten gaan
wat raar!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, ik riep een topic, en ik kreeg geen reactie niet eens een fipo
en dit is een kanariequote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Tevens zijn dit fora, en geen subfora.
Ik moet je teleurstellen, dat is toch echt een bosuil.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dit is een kanarie
[ afbeelding ]
en dit een bosuiquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, dat is toch echt een bosuil.
wie waar?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Saisai het volgende:
maar Bosbeetle. Wat voor soort meisje wil je eigenlijk hosselen?
het leek mij een prima ONZ vraagquote:
wie zeurt krijgt een beurt ideequote:
Nee, dat is een pijpajuin.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dit een bosui
[ afbeelding ]
Nee ik open een gewoon een hosseltopic zonder dat ik zelf iets zoek, omdat het me grappig leek, mjölk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Dance-Commander het volgende:
Heb ik iets gemist BB, of zoek je gewoon iemand voor als K. ongesteld is?
Mijn undercover account, wat doe je.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ik open een gewoon een hosseltopic zonder dat ik zelf iets zoek, omdat het me grappig leek, mjölk.
quote:
Of SES als ze zijn blijven zitten dan kunnen ze bij je uithuilen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
PTA en WGR zijn de beste plekken.
pass the Ostehĝvel on the left hand side!quote:
Mwah, een dikke auto en veel poen doen wonderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of SES als ze zijn blijven zitten dan kunnen ze bij je uithuilen.
Oma's fiets, werkeloos en platzak niet dus?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah, een dikke auto en veel poen doen wonderen.
Dan kun je het beste KLB proberen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oma's fiets, werkeloos en platzak niet dus?
behalve voor björn want die pist ervan.quote:
Ga naar het juiste subforum... F&F en begin over sanseveriasquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
jog betekent niet "allemaal" maar dat terzijde.
eigenlijk ben ik alleen maar in dit topic om TS te hosselen. iemand tips?
Vage handhelds, onbegrijpelijke wetenschapdingen en kutmuziek...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
jog betekent niet "allemaal" maar dat terzijde.
eigenlijk ben ik alleen maar in dit topic om TS te hosselen. iemand tips?
GAST! (ik ben superweber niet!)quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Vage handhelds, microbiologie en kutmuziek...
Oy, had geen zin om je boekje op te zoeken voor de vage titel.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
GAST! (ik ben superweber niet!)
Moleculaire biologie dekt de ladingquote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Oy, had geen zin om je boekje op te zoeken voor de vage titel.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
zag je wat ik poste? ik heb vrienden!
Prima match want ik heb ook al een relatiequote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Saisai het volgende:
ik heb wel een leuke match voor je, een kunstenaarschick die kunst maakt van microbeestjes.
helaas heeft ze al verkering met een vriend van me
amoebes, houtwormpjes enzoquote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
wel eng trouwens, en wat zijn microbeestjes?
Cool heb je ook voorbeelden?quote:
Eencelligen en kevers? Lastige combi.quote:
sinds wanneer zijn houtwormen eencellig?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Eencelligen en kevers? Lastige combi.
Beetje als een lego-constructie op een flatgebouw leggen.
amoebes toch wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn houtwormen eencellig?
kloptquote:
quote:
Niet van, geinspireerd door.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
maakt ze kunst van microbeestjes? wel zielig.
Pics.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef Saisai het volgende:
ze heeft ook ergens een stop motion van een larf ofzo
ze is een held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |