Ik voelde me al helemaal buiten de boot vallen met m'n 27 jaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
kheb de leeftijd maar even weggehaald zodat we de oude rotten in het vak ook aan het woord kunnen laten
zo belangrijk maak ik het niet hoor ...meestal is het zelfs helemaal weg ! Alleen dit soort topics rakelt dingen op !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:22 schreef Breetai het volgende:
Je maakt het allemaal veel te belangrijk naar mijn idee. Zwelg nog maar leker verder.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef Nuek het volgende:
Maar Bosbeetle... Je hebt gvd fans man! Maak er eens gebruik van!
kom jij echt zo weinig meiden tegen die meer dan mwoah zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weiger te oefenen op meiden die ik mwah mwah vind !
Als dat mislukt dan is het helemaal erg !
ja !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
kom jij echt zo weinig meiden tegen die meer dan mwoah zijn
kom je nergens, of ben je mega kieskeurig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja !![]()
allebij, maar genoeg over mij ... terug naar de mensen die tips willen horen en aannemen ! (en daardoor ook de mensen die tips geven)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
kom je nergens, of ben je mega kieskeurig?
dan zul je dit leven eenzaam en alleen uitlevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
allebij, maar genoeg over mij ... terug naar de mensen die tips willen horen en aannemen !
nee ! zelf ben ik een saaie zeurderd, en dat alleen het leven uitleven daar had ik me al op ingesteld !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dan zul je dit leven eenzaam en alleen uitleven
ben jij eigenlijk zelf wel leuker dan mwoah?
Zo van: die zullen mij wel niet zien zitten, dus laat maar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja !of ze vallen me gewoon niet op ! of ik heb ze mentaal al teruggereduceerd tot mwah !
Ja dat leer je inschatten idd en dan kun je iig al 78,3% van het vrouwvolk afschrijven, nou dan zijn er nog zo'n 20,5 % die ik dan weer niet de moeite waard vind en die 1,2% die kom ik dan weer niet tegen !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh ja die gedachte is heel herkenbaar. Zo van, ach, die zijn veel te goed voor mij. En vaak is dat natuurlijk ook zo...
dan ben je nog voldoendequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kijk, als een meid zichzelf een 8 vindt accepteert ze geen 7 of 6. Zo werkt het nu eenmaal. Dan wil ze ook minimaal een 8. En ik voel me nu op dit gebied een mager 6-je dus tja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |