Waarom zou dat dan net voor jou gelden, dat je dan minder sex hebtquote:Als vrijgezel was bij mij die pot toch echt leeg. Bonen of M&M's, dat maakt niet uit
Na het trouwen sex je ook minder, hoor ik net, toch ook wel een reden om niet te trouwen
Ja, da's idd de betekenis.quote:milagro - dinsdag 21 september 2004 @ 12:05
Nee, het houdt in dat je meer sex hebt in het eerste (half) jaar van je samenzijn, dan wanneer je samenwoont/trouwt.
Laat staan als er kids komen.
Da's een mogelijkheid ja.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Beach het volgende:
En om het weer spannend te maken kan je het buitenshuis gaan zoeken?![]()
<grin> ja he?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
In het begin neuk je de sterren van de hemel, en na een half jaar/twee jaar is de lol er vanaf.
Is wel een beetje zo...
Waarom weet iedereen het vandaag toch beter dan ik?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:25 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het niet zozeer dat de lol ervan af gaat.
Ik blijf het leuk vinden, dat neuken.
Maar na verloop van tijd speelt de seks niet meer de hoofdrol, zijn er meer wereldlijke zaken waar je je mee bezighoudt. En dan schiet de seks er een beetje bij in.
Zoals bijvoorbeeld de nieuwe bank waarvoor ik nu naar huis ga...
En, inderdaad, de spanning van het nieuwe ontdekken gaat er na verloop van tijd ook wel een beetje van af.
Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, da's idd de betekenis.
In het begin neuk je de sterren van de hemel, en na een half jaar/twee jaar is de lol er vanaf.
Is wel een beetje zo...
Zegt-ie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoor
Lucky you.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoor
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:55 schreef Loveless_19 het volgende:
jaaaaa maar jij bent sjaak-banaan, wij zijn maar gewone stervelingen
Natuurlijk doen we het wel minder dan eerst, maar we zijn vanaf het begin al heel open tegen elkaar geweest kwa sexualiteit. Misschien dat dat ook geholpen heeftquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lucky you.
Mijn ervaring is iig dat bij al mijn langdurige relaties de sex op een gegeven moment inkakt.
Af en toe heb je dan weer een opleving waarin je het 3 dagen achter elkaar doet, en dan is het weer een poosje rustig.
Tja, dat zal dan vást wel aan mij liggen.![]()
Mwaoh, dat zijn wij ook. En dat was ook zo in mijn andere relaties.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
maar we zijn vanaf het begin al heel open tegen elkaar geweest kwa sexualiteit.
Offtopic en verkapte tvp: Komde gij uit Brabant?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:44 schreef Moonah het volgende:
Maar gullie het beiden gelijk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |