Televisie kan wonderen verrichten en dromen laten uitkomen!quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, daar kun je als je tampons gebruikt ook opeens zwemmen, skieen, paardrijden, noem maar op
Waarschijnlijk omdat er een laagje weggebrand wordt. Dus niet te vaak doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken wel mensen die hun gezicht hebben laten laseren, en over het algemeen vind ik ze er eerder ouder dan jonger uitzien na de behandeling. Het lijkt wel of de huid dunner wordt.
Jemig.quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen was ik even bij mijn moeder en die had een of ander RTL programma opstaan, bomvol reclame, daar kwam dit ding aan bod:
[ afbeelding ]
RéAura skin rejuvenation, soort "do it yourself" laserbehandeling. Als iemand geld over heeft, misschien een ideeKost maar liefst 899 euro!
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef Staal het volgende:
[..]
. Goed, ik heb het gewoon een beetje moeilijk met ouder worden..
Het is een schemerig gebied.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Staal het volgende:
Jarenlang heb ik al die reclames over gezichtscreme moeten aanzien. Creme voor 40+ en dan zie je een beeldschoon meisje van 19 jaar.
Inmiddels zijn er niet alleen anti rimpel cremes maar zelfs verjongende cremes.
Ik heb al jaren een smeersel van de HEMA. Is al die reclame nog altijd onzin of merken jullie echt wat bij het smeren van dure creme?
Yvonne, van binnen voel ik me niet ouder dan 25. Allemaal heel leuk dat je allemaal wel ervaringen op doet die je vormen en je wijzer maken maar van binnen ben ik niet ouder dan 25. En ik kan me niet voorstellen dat ik ooit ouder zal worden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Dit is nou het enige in het leven dat vanzelf gaat.
Kijk, dit wil een jongere niet geloven, want iedereen boven de 30 is oeroud, maar serieus, het is een cijfertje, in je hoofd blijf je gewoon degeen die je altijd was, dát verandert niet, de rest wel, dat valt uit elkaar
Zeg ik, van binnen blijf je hetzelfde, maaaaaaaaaar: niet iedereen heeft dat! Er zijn er zat die al bejaard zijn als ze 30 zijn!quote:Op maandag 5 december 2011 01:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Yvonne, van binnen voel ik me niet ouder dan 25. Allemaal heel leuk dat je allemaal wel ervaringen op doet die je vormen en je wijzer maken maar van binnen ben ik niet ouder dan 25. En ik kan me niet voorstellen dat ik ooit ouder zal worden.
Jah, wel van buiten inderdaad, dat takelt allemaal wel af. Mooier dan vandaag wordt niemand meer maar van binnen blijf je 25. En dat deel vind ik dus lastig van het ouder worden.
Ik merk wel dat je omgeving wil dat je veranderd, je bent 38 dus ben je oud dus moet je ook zo doen.quote:Op maandag 5 december 2011 01:18 schreef Staal het volgende:
Eigenlijk schreef je dat precies zo. In je hoofd blijf je degene die je altijd al was.
En hoe ouder je wordt hoe beter dat dik gedrukte je af gaat.quote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef Eska het volgende:
Ik ben idd ook niet (meer) van plan te doen zoals 'men' verwacht, nee.
Soms ben ik wellicht te truttig voor m'n leeftijd, soms weer te jong, dan weer wat wereldvreemd en naïef. En weet ik veel wat nog meer.
Het zal wel. Ik voel me het lekkerst als ik doe zoals ik vind dat bij me past.
Ja, en het mooie is dat dat typisch zoiets is dat 'vroeger' wel tegen me gezegd was....maar dat ik nu pas geloof. En voel. En het voelt zo lekker.quote:Op maandag 5 december 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:
En hoe ouder je wordt hoe beter dat dik gedrukte je af gaat.
Ik heb gehuild bij School Idyllen (hou me ten goede over de titel) en Joop ter Heul.quote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ik, van binnen blijf je hetzelfde, maaaaaaaaaar: niet iedereen heeft dat! Er zijn er zat die al bejaard zijn als ze 30 zijn!
Ik vind het alleen lastig als ze me toesnauwen dat ik naar m'n leeftijd moet handelen, weet ik veel, kort kek koppie enzo.
Ik heb geeeeeeeen idee hoe ik naar m'n leeftijd moet handelen
En ik zoek er ook niet meer naar, dan maar een vreemd mens.
Trouwens, ik heb er zo een paar in m'n avondronde, de een is 92 en de ander 85, echt ik zit met een stel jonge vrouwen te geiten!
Alsof ik een Cissy van Marxveldboek ben binnengestapt.
Hoe oud voel jij je? Als persoon.quote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef Eska het volgende:
Ik ben idd ook niet (meer) van plan te doen zoals 'men' verwacht, nee.
Soms ben ik wellicht te truttig voor m'n leeftijd, soms weer te jong, dan weer wat wereldvreemd en naïef. En weet ik veel wat nog meer.
Het zal wel. Ik voel me het lekkerst als ik doe zoals ik vind dat bij me past.
Om eerlijk te zijn hang ik er helemaal geen leeftijd aan.quote:Op maandag 5 december 2011 01:36 schreef Staal het volgende:
Hoe oud voel jij je? Als persoon.
Eigenlijk zoek ik ook helemaal geen crèmes en toestanden.
Kijk maar naar mij...quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
maar serieus, het is een cijfertje, in je hoofd blijf je gewoon degeen die je altijd was, dát verandert
niet, de rest wel, dat valt uit elkaar
Hier aan tafel zwiepen wij sinds de HBS-tijd met een nijlgroene glimlach de aardappels door.quote:Op maandag 5 december 2011 01:34 schreef Staal het volgende:
Ik heb gehuild bij School Idyllen (hou me ten goede over de titel) en Joop ter Heul.
Eigenlijk benadruk je de positieve kanten van het ouder worden, want een puber zou ik ook niet meer willen zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Heb met heel veel plezier dit topic gelezen. Ben nog geen 40, maar herken wel dingen. Ik sta er ook regelmatig bij stil dat ik alleen maar ouder wordt en voel me nog zo jong. Toch ben ik wel veranderd hoor, niet serieuzer, ik koester nog steeds het kind in mij, ben nog steeds ontzettend impulsief maar ik kan wel wat beter relativeren en dingen in de juiste context zien. Ook ben ik mij veel meer bewust van de vluchtigheid en vergankelijkheid van mijn leven, dingen waar ik als puber (en adolecent, die wilde ik er eigenlijk niet bijzetten, omdat ik me nog wel zo voel, alleen met 32 ben je dat natuurlijk niet meer echt. In jullie ogen wel natuurlijk.) totaal niet druk om maakte. Het idee dat ik in mijn eentje de wereld wel even beter kon maken heb ik ook moeten laten varen, ik doe mijn best, maar realistischer dan vroeger. Ben meer tevreden over mijzelf als vroeger en ken mijn sterke en zwakke punten beter.
Ik denk dat de verwachting waar jullie het over hebben vooral is van jongere mensen, óf van mensen die sowieso al een andere/serieuzere manier van leven hebben. De mensen die op de middelbare school al serieus waren en dachten: joh doe niet zo puberaal.
Oh en ik gebruik goedkope dagcreme van de Kruitvat en heb ook gehuild om schoolidyllen,
Volgens mij is nachtcreme veel vetter dan dagcreme en daarom zou je het 's nachts moeten gebruiken, anders loop je de hele dag met een glimmende kop. Denk ik, ik weet het niet want ik gebruik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |