abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 21:30:37 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_105184860
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Op TV wèl... :Y _O-
Ja, daar kun je als je tampons gebruikt ook opeens zwemmen, skieen, paardrijden, noem maar op :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 4 december 2011 @ 21:33:41 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105185043
Ik ken wel mensen die hun gezicht hebben laten laseren, en over het algemeen vind ik ze er eerder ouder dan jonger uitzien na de behandeling. Het lijkt wel of de huid dunner wordt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_105185137
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, daar kun je als je tampons gebruikt ook opeens zwemmen, skieen, paardrijden, noem maar op :D
Televisie kan wonderen verrichten en dromen laten uitkomen! *O*
pi_105185387
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken wel mensen die hun gezicht hebben laten laseren, en over het algemeen vind ik ze er eerder ouder dan jonger uitzien na de behandeling. Het lijkt wel of de huid dunner wordt.
Waarschijnlijk omdat er een laagje weggebrand wordt. Dus niet te vaak doen :+
  maandag 5 december 2011 @ 00:37:59 #205
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_105195289
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen was ik even bij mijn moeder en die had een of ander RTL programma opstaan, bomvol reclame, daar kwam dit ding aan bod:
[ afbeelding ]
RéAura skin rejuvenation, soort "do it yourself" laserbehandeling. Als iemand geld over heeft, misschien een idee ;) Kost maar liefst 899 euro!
Jemig.
Nee, dit zijn wel bedragen voor overleg in ons huishouden i.p.v. doe mij die maar. Het klinkt misschien onwijs truttig maar dat geef ik gewoon echt niet aan mezelf uit. Heb dan wel even andere dingen die ik graag wil doen.

Ik ben best wel een zeiktrut natuurlijk, zo is het wel. Goed, ik heb het gewoon een beetje moeilijk met ouder worden. :@ .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 00:59:06 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105195856
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef Staal het volgende:

[..]

. Goed, ik heb het gewoon een beetje moeilijk met ouder worden. :@ .
Waarom eigenlijk?
Dit is nou het enige in het leven dat vanzelf gaat.
Kijk, dit wil een jongere niet geloven, want iedereen boven de 30 is oeroud, maar serieus, het is een cijfertje, in je hoofd blijf je gewoon degeen die je altijd was, dát verandert niet, de rest wel, dat valt uit elkaar :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 01:11:29 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105196068
quote:
8s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Staal het volgende:
Jarenlang heb ik al die reclames over gezichtscreme moeten aanzien. Creme voor 40+ en dan zie je een beeldschoon meisje van 19 jaar.
Inmiddels zijn er niet alleen anti rimpel cremes maar zelfs verjongende cremes.

Ik heb al jaren een smeersel van de HEMA. Is al die reclame nog altijd onzin of merken jullie echt wat bij het smeren van dure creme?
Het is een schemerig gebied.
Sommige producten stimuleren wel degelijk de collageen in je huid waardoor de rimpels minder diep zijn. Deze producten voegen vocht toe waardoor je huid zich hersteld. Het werkt dan ook niet bij echte groeven, mondhoeken, fronsen, maar de doorsnee rimpels zeg maar.
En producten zorgen ervoor dat de balans in je huis weer hersteld, bijvoorbeeld, na veel zonnen, of winterkou, hydraterend.
Een goed product kan dus wel degelijk helpen en een fout product kan wel degelijk schade aan je huid toebrengen.
Wat prima voor mijn huid is is niet goed voor de jouwe.

Ik gebruik al zo lang ik kan heugen gezichtproducten en vind het ook gewoon zalig die dingen te gebruiken, m'n huid voelt lekker aan.
En ik geniet van een parfumerie, goed advies, de aankleding, het produkt zelf, de verpakking. Gewoon het hele plaatje geeft al een lekker gevoel. Dus dan werkt het ook ;)
En uiteraard weet ik dat ik voor de verpakking en entourage betaal, maar daar kies ik toch voor? Zalig! ;)

Oh en reclame zuigt. Ik zie ook geen turken of marokkanen in reclame, maar wel op straat..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 5 december 2011 @ 01:13:41 #208
42366 Staal
pi_105196101
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
Dit is nou het enige in het leven dat vanzelf gaat.
Kijk, dit wil een jongere niet geloven, want iedereen boven de 30 is oeroud, maar serieus, het is een cijfertje, in je hoofd blijf je gewoon degeen die je altijd was, dát verandert niet, de rest wel, dat valt uit elkaar :+
Yvonne, van binnen voel ik me niet ouder dan 25. Allemaal heel leuk dat je allemaal wel ervaringen op doet die je vormen en je wijzer maken maar van binnen ben ik niet ouder dan 25. En ik kan me niet voorstellen dat ik ooit ouder zal worden.

Jah, wel van buiten inderdaad, dat takelt allemaal wel af. Mooier dan vandaag wordt niemand meer maar van binnen blijf je 25. En dat deel vind ik dus lastig van het ouder worden.
Un certain jeune homme
  maandag 5 december 2011 @ 01:18:39 #209
42366 Staal
pi_105196188
Eigenlijk schreef je dat precies zo. In je hoofd blijf je degene die je altijd al was.
Un certain jeune homme
  Admin maandag 5 december 2011 @ 01:19:17 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105196205
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Yvonne, van binnen voel ik me niet ouder dan 25. Allemaal heel leuk dat je allemaal wel ervaringen op doet die je vormen en je wijzer maken maar van binnen ben ik niet ouder dan 25. En ik kan me niet voorstellen dat ik ooit ouder zal worden.

Jah, wel van buiten inderdaad, dat takelt allemaal wel af. Mooier dan vandaag wordt niemand meer maar van binnen blijf je 25. En dat deel vind ik dus lastig van het ouder worden.
Zeg ik, van binnen blijf je hetzelfde, maaaaaaaaaar: niet iedereen heeft dat! Er zijn er zat die al bejaard zijn als ze 30 zijn!

Ik vind het alleen lastig als ze me toesnauwen dat ik naar m'n leeftijd moet handelen, weet ik veel, kort kek koppie enzo.
Ik heb geeeeeeeen idee hoe ik naar m'n leeftijd moet handelen :D
En ik zoek er ook niet meer naar, dan maar een vreemd mens.

Trouwens, ik heb er zo een paar in m'n avondronde, de een is 92 en de ander 85, echt ik zit met een stel jonge vrouwen te geiten!
Alsof ik een Cissy van Marxveldboek ben binnengestapt.

Admin maandag 5 december 2011 @ 01:20:16 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105196223
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:18 schreef Staal het volgende:
Eigenlijk schreef je dat precies zo. In je hoofd blijf je degene die je altijd al was.
Ik merk wel dat je omgeving wil dat je veranderd, je bent 38 dus ben je oud dus moet je ook zo doen.
Ammehoela.

pi_105196381
Ik ben idd ook niet (meer) van plan te doen zoals 'men' verwacht, nee.
Soms ben ik wellicht te truttig voor m'n leeftijd, soms weer te jong, dan weer wat wereldvreemd en naïef. En weet ik veel wat nog meer.
Het zal wel. Ik voel me het lekkerst als ik doe zoals ik vind dat bij me past.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 01:32:23 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105196393
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef Eska het volgende:
Soms ben ik wellicht te truttig voor m'n leeftijd, soms weer te jong, dan weer wat wereldvreemd en naïef. En weet ik veel wat nog meer.
En hoe ouder je wordt hoe beter dat dik gedrukte je af gaat.

pi_105196422
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:

En hoe ouder je wordt hoe beter dat dik gedrukte je af gaat.
Ja, en het mooie is dat dat typisch zoiets is dat 'vroeger' wel tegen me gezegd was....maar dat ik nu pas geloof. En voel. En het voelt zo lekker. :Y
  maandag 5 december 2011 @ 01:34:25 #215
42366 Staal
pi_105196423
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg ik, van binnen blijf je hetzelfde, maaaaaaaaaar: niet iedereen heeft dat! Er zijn er zat die al bejaard zijn als ze 30 zijn!

Ik vind het alleen lastig als ze me toesnauwen dat ik naar m'n leeftijd moet handelen, weet ik veel, kort kek koppie enzo.
Ik heb geeeeeeeen idee hoe ik naar m'n leeftijd moet handelen :D
En ik zoek er ook niet meer naar, dan maar een vreemd mens.

Trouwens, ik heb er zo een paar in m'n avondronde, de een is 92 en de ander 85, echt ik zit met een stel jonge vrouwen te geiten!
Alsof ik een Cissy van Marxveldboek ben binnengestapt.
Ik heb gehuild bij School Idyllen (hou me ten goede over de titel) en Joop ter Heul.
Het grappige is dat ik die boeken uit de schoolbieb las. Net als Wampie. Dat lazen leeftijdgenoten weer niet.
Wat is een leeftijd. Je moet je altijd maar gedragen naar je leeftijd en ik heb geen flauw idee hoe.
Vaak in ONZ of KLB denk ik, joh Staal, doe maar niet.

Ik twijfel zelfs over mijn haarlengte. Serieus, de afgelopen twee jaar draag ik het heel lang want ja, jemig, het kan altijd nog kort en dat rammelt misschien zelfs aan de deur. Dat soort idioterie gaat soms wel eens door mijn hoofd. Kan het nog.

Crisis, dit wordt wel heel openhartig zo.
Un certain jeune homme
  maandag 5 december 2011 @ 01:36:37 #216
42366 Staal
pi_105196442
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef Eska het volgende:
Hoe oud voel jij je? Als persoon.

Eigenlijk zoek ik ook helemaal geen crèmes en toestanden.
Un certain jeune homme
pi_105196487
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

Hoe oud voel jij je? Als persoon.

Eigenlijk zoek ik ook helemaal geen crèmes en toestanden.
Om eerlijk te zijn hang ik er helemaal geen leeftijd aan.
Wanneer iemand me naar mijn leeftijd vraagt heb ik er geen enkele moeite mee om die te noemen. En wanneer er ineens herinneringen, flashbacks, of weet-ik-veel-wat gedeeld worden, dan speelt de leeftijd uiteraard ook wel een rol. Vanwege de herkenning of zo.
Maar in mijn dagelijks leven zegt het cijfertje me niet veel. Klinkt misschien raar, maar het is echt zo.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 01:41:09 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105196501
Blijf jezelf en laat je niet leven door een ander. Men wíl dat je oud bent als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent. Maar die vlieger gaat niet meer op.

One tough cookie maandag 5 december 2011 @ 02:30:16 #219
169210 liesje1979
pi_105196940
Heb met heel veel plezier dit topic gelezen. Ben nog geen 40, maar herken wel dingen. Ik sta er ook regelmatig bij stil dat ik alleen maar ouder wordt en voel me nog zo jong. Toch ben ik wel veranderd hoor, niet serieuzer, ik koester nog steeds het kind in mij, ben nog steeds ontzettend impulsief maar ik kan wel wat beter relativeren en dingen in de juiste context zien. Ook ben ik mij veel meer bewust van de vluchtigheid en vergankelijkheid van mijn leven, dingen waar ik als puber (en adolecent, die wilde ik er eigenlijk niet bijzetten, omdat ik me nog wel zo voel, alleen met 32 ben je dat natuurlijk niet meer echt. In jullie ogen wel natuurlijk. :D ) totaal niet druk om maakte. Het idee dat ik in mijn eentje de wereld wel even beter kon maken heb ik ook moeten laten varen, ik doe mijn best, maar realistischer dan vroeger. Ben meer tevreden over mijzelf als vroeger en ken mijn sterke en zwakke punten beter.

Ik denk dat de verwachting waar jullie het over hebben vooral is van jongere mensen, óf van mensen die sowieso al een andere/serieuzere manier van leven hebben. De mensen die op de middelbare school al serieus waren en dachten: joh doe niet zo puberaal.

Oh en ik gebruik goedkope dagcreme van de Kruitvat en heb ook gehuild om schoolidyllen, :D
Volgens mij is nachtcreme veel vetter dan dagcreme en daarom zou je het 's nachts moeten gebruiken, anders loop je de hele dag met een glimmende kop. Denk ik, ik weet het niet want ik gebruik het niet.
pi_105198581
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
maar serieus, het is een cijfertje, in je hoofd blijf je gewoon degeen die je altijd was, dát verandert
niet, de rest wel, dat valt uit elkaar :+
Kijk maar naar mij... :o
pi_105206181
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:34 schreef Staal het volgende:

Ik heb gehuild bij School Idyllen (hou me ten goede over de titel) en Joop ter Heul.
Hier aan tafel zwiepen wij sinds de HBS-tijd met een nijlgroene glimlach de aardappels door. *O*
Farts are jazz to assholes
  maandag 5 december 2011 @ 13:36:36 #222
42366 Staal
pi_105206622
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Heb met heel veel plezier dit topic gelezen. Ben nog geen 40, maar herken wel dingen. Ik sta er ook regelmatig bij stil dat ik alleen maar ouder wordt en voel me nog zo jong. Toch ben ik wel veranderd hoor, niet serieuzer, ik koester nog steeds het kind in mij, ben nog steeds ontzettend impulsief maar ik kan wel wat beter relativeren en dingen in de juiste context zien. Ook ben ik mij veel meer bewust van de vluchtigheid en vergankelijkheid van mijn leven, dingen waar ik als puber (en adolecent, die wilde ik er eigenlijk niet bijzetten, omdat ik me nog wel zo voel, alleen met 32 ben je dat natuurlijk niet meer echt. In jullie ogen wel natuurlijk. :D ) totaal niet druk om maakte. Het idee dat ik in mijn eentje de wereld wel even beter kon maken heb ik ook moeten laten varen, ik doe mijn best, maar realistischer dan vroeger. Ben meer tevreden over mijzelf als vroeger en ken mijn sterke en zwakke punten beter.

Ik denk dat de verwachting waar jullie het over hebben vooral is van jongere mensen, óf van mensen die sowieso al een andere/serieuzere manier van leven hebben. De mensen die op de middelbare school al serieus waren en dachten: joh doe niet zo puberaal.

Oh en ik gebruik goedkope dagcreme van de Kruitvat en heb ook gehuild om schoolidyllen, :D
Volgens mij is nachtcreme veel vetter dan dagcreme en daarom zou je het 's nachts moeten gebruiken, anders loop je de hele dag met een glimmende kop. Denk ik, ik weet het niet want ik gebruik het niet.
Eigenlijk benadruk je de positieve kanten van het ouder worden, want een puber zou ik ook niet meer willen zijn.

Joop Ter Heul heb ik gisteravond in zitten lezen. Toch wel weer leuk trouwens.
School Idyllen kan ik niet vinden maar dat overlijden van Jet vond ik hartverscheurend.
Un certain jeune homme
  maandag 5 december 2011 @ 15:07:55 #223
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_105210228
Ik moet die boeken ook weer eens lezen O+ Even bij mijn zus vragen die zal ze nog wel hebben. :)

Wat betreft de cremes, ik smeer en ik smeer :+ ik weet niet of het helpt maar mijn huid vindt het lekker en ik ook. :D
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_105221560
Ik weet van een vrouw van ver in de veertig met een rimpelloze babyface. Geen botox. Ze ging wel elke maand met een creditcard naar Het Loon in Heerlen. :P
Farts are jazz to assholes
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 17:06:02 #225
137949 Disana
pi_106687574
Vanavond om 19.25 op Ned2:

Van Elsen wacht op antwoord, over anti-rimpelcrème en de (non)effectiviteit ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')