SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik dacht ik zet beach in de TT ivm enge mensen die op TT's afkomen.
Nohhh er komt heel wat tuig op het strand elke zomer hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb een dikke huid ik kan het van je hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet voor je koken, Beach.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke activiteit [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga niet voor je koken, Beach.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
die kwam ik net tegen heyyy ik dachtg ff delen met jullie
meende jij het wel dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mensen zijn die het echt menen als ze een keuken/aanrecht opmerkingen maken
Oh, oh, oké.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tuurlijk niet
TC is zo begin 2011
mijn beeldscherm was te duur om dartpijltjes naar te gooienquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee nee gluren naar DM bohbohboh
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn beeldscherm was te duur om dartpijltjes naar te gooien
Zag ik er maar als hem uit dan had ik succesquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee nee gluren naar DM bohbohboh
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn beeldscherm was te duur om dartpijltjes naar te gooien
yeahh succes...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zag ik er maar als hem uit dan had ik succes
Waarom niet/quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen nu, hoor.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Lekker rijbewijs ophalen en verongelukken like a bawz [ afbeelding ]
godver Janquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Lekker rijbewijs ophalen en verongelukken like a bawz [ afbeelding ]
Op precies dezelfde momenten he vergeet dat er niet bij te vermelden anders denken ze dat ik meelopertje ben allesquote:Op woensdag 30 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zegt altijd hetzelfde als wat ik zeggggggggg.
ja sry dat dusquote:Op woensdag 30 november 2011 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op precies dezelfde momenten he vergeet dat er niet bij te vermelden anders denken ze dat ik meelopertje ben alles
nee dat nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
Jan zegt gewoon altijd "Dat denk/vind ik ook".
Ja hoi?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef JanPiraat het volgende:
Nee die maakten elkaars zinnen af tochdat gaat weer iets te fur
Ik ben gewoon een autochtone Nederlanderquote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Beach ga snel je Chinese smoel wassen
toevallig ik zit ook achter mijn wcquote:
Erachter nog welquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
toevallig ik zit ook achter mijn wc
Doortrekken; je laat je wc papier toch ook niet door huis rennenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan rent ie het hele huis door en komt er overal viezigheid
Ik zag laatst in Utrecht binnenstad gewoon nog bruin wc papier liggen hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Doortrekken; je laat je wc papier toch ook niet door huis rennen
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag laatst in Utrecht binnenstad gewoon nog bruin wc papier liggen hoor
Hehehe ik zie hem jaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb je fobo een beetje verpest trouwens met te grote foto
ik heb er iets langer voor nodig dan 1 seconde om hem op mooie grootte te krijgenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe ik zie hem jamaar maakt hem wel gewoon mooie grootte bij mij gelukkig na een seconde
Meer wijnquote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan me niet concentreren.. GRR GRR
Neuh.. daar komt dat niet van.. Weet je hoe groot mijn lijf is? Die raakt niet van slag van 1 wijntjequote:
Nee daarom veel meer drinken bedoelde ik dusquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh.. daar komt dat niet van.. Weet je hoe groot mijn lijf is? Die raakt niet van slag van 1 wijntje
NOEM JE MIJ NU DIKquote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee daarom veel meer drinken bedoelde ik dusgeen sarcasme hoor
en als ik dan in slaap val zeker stiekem binnensluipen in mijn kamerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon dat je dronken wordt en je in slaap valt en je je huiswerk verpest
Gooi er een fles in. Dan lalt dat pas. Kost me een fortuin om hem stom dronken te krijgen en hem vervolgens helemaal te misbruiken. Jeetje man.quote:
GHBquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gooi er een fles in. Dan lalt dat pas. Kost me een fortuin om hem stom dronken te krijgen en hem vervolgens helemaal te misbruiken. Jeetje man.
Met zijn kin.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is lekker juist rene, als je jeuk hebt kan hij voor je krabben
Ik moet even overgeven.quote:[22:53:29] Patrick zegt:
en je bent rijk
[22:53:32] Patrick zegt:
want je hebt mijn liefde
ik moet hem ook nog zienquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, en ik heb Breaking Dawn gezien
laatste maand van het jaar alweer, gaat echt hardquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omfg het is december gewoon! Jeeeetje.
Te warm in je kamer?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef dralion13 het volgende:
Alweer nar het college van half 11 ipv half 9
Nee je moet verder omlaag. De posts van StevenMac zijnquote:
Dat verhaal over Omdatschaap, nieuwsgierig wie dat zou zijn hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je moet verder omlaag. De posts van StevenMac zijn
Ik heb geen idee manquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat verhaal over Omdatschaap, nieuwsgierig wie dat zou zijn hoor.
Je vindt het niet leuk?quote:
Tjah de herinneringen hequote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Z'n vriendinnetje kan er wel om lachen.
He die ene vriendje van je he. Die heeft een haar op z'n hoofdquote:
Huh?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
He die ene vriendje van je he. Die heeft een haar op z'n hoofd! Weird!
Seksquote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als mensen zeggen dat ik leuk ben, dan vraag ik me af of ze gewoon seks willen of een bril nodig hebben..
Die ene nieuwe facebookbudd.quote:
Ja, vind ik ook. Alsof ik lekker ben of zoquote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als mensen zeggen dat ik leuk ben, dan vraag ik me af of ze gewoon seks willen of een bril nodig hebben..
Hoi jijquote:
Wtf.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene nieuwe facebookbudd.
[..]
Ja, vind ik ook. Alsof ik lekker ben of zoIk kan sowieso geen emotie tonen...
[..]
Hoi jij
Zoveulquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja ik snap wie, niet wat je met zijn haar bedoeld?
Hahaha, ik dacht: ik knoop een gesprek aan.quote:
Ga je dat bij elke jongen vragen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht: ik knoop een gesprek aan.
Is het je nieuwen smatje?
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ga je dat bij elke jongen vragen?.
Ik ben gister ook vriendjes geworden met een homo, de ex van een Fokker zelfs. En je vroeg niks!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gister ook vriendjes geworden met een homo, de ex van een Fokker zelfs. En je vroeg niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |