Ik weet hoe je er uit zietquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als pics. Zodra jullie erachter komen hoe ik eruit zie is dat hele geilen op mij ook over.
Een anti-T-TTquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de TT is gemeen tegen T.
Bedankt man.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ter compensatie gaat mijn sig weg.
Ik alle beslissingen buiten de slaapkamer, hij alle binnenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relaties die zijn gebaseerd op gelijkwaardigheid zijn goed.
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeelquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen vallen op manipulatieve vrouwen, dat weet je toch?
met hier en daar een uitzondering uiteraard...
Ohquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bedoelde het positief, CL is ook zo een beauty, niet alleen qua posts.
Ik zie de opdracht aan de architect al: het huis zo inrichten dat het één grote slaapkamer is.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik alle beslissingen buiten de slaapkamer, hij alle binnen.
Ik noem het liever dominante kenau's.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeel.
Manipulatie van mijn posts, daar begint het meequote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeel.
Voor je het weet sta je als man in de keuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Manipulatie van mijn posts, daar begint het mee.
Trouwfotospam dude.quote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de opdracht aan de architect al: het huis zo inrichten dat het één grote slaapkamer is.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je als man in de keuken.
Daar liggen in ieder geval nog messen die je als verdediging kunt gebruiken als je aan de beurt bent voor een pak slaag.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hoezo nou weer fuck, dat was een complimentquote:
Mits ze strak in het leer staat zou mij dat niet boeienquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar liggen in ieder geval nog messen die je als verdediging kunt gebruiken als je aan de beurt bent voor een pak slaag.
Dan kun je nooit een keer op een spannend plekje sex hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt prima. Zolang ik buitenshuis nog heb. Eten in bed
. Douchen in bed
.
Buitenshuis mag jij kiezen wat we 's avonds eten enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
Klinkt prima. Zolang ik buitenshuis nog heb. Eten in bed
. Douchen in bed
.
Ik houd niet helemaal meer bij waar foto's wel of niet heengaanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo nou weer fuck, dat was een compliment. Bovendien wist ik het jaren voor je bruiloft al.
Maar ik houd wel van koken. Ik ben gewoon de ideale vriendinquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van koken. Ik ben gewoon de ideale vriendin.
Ik heb het nu zeker verprutst heh?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van koken. Ik ben gewoon de ideale vriendin.
Onze katten. Dat wisseltquote:
Definieer 'nu'.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nu zeker verprutst heh?
Zeker welquote:
Dat had je al veel eerder schat.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nu zeker verprutst heh?
Zoals een trapleuning ophangen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker wel. Jij laat mij dingen proberen
.
Anna ook al niet perfect?quote:
Ze is perfect. Maar ze kookt niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals een trapleuning ophangen.Echte klusser.
[..]
Anna ook al niet perfect?
Perfecte vriendinquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Zoals een trapleuning ophangen.Echte klusser.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is perfect. Maar ze kookt niet.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment zit ze Skyrim te verslaan.
Mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
Ik wist het ook! Hoe Annie er uit zag voor de bruiloft!
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de zin van: "ze speelt Skyrim en is aan het winnen" of in de zin van: "Ze is betere tijdsbesteding dan Skyrim"quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tally pm't mij nooit meer sinds ze foto's heeft gezien.quote:
Beidequote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de zin van: "ze speelt Skyrim en is aan het winnen" of in de zin van: "Ze is betere tijdsbesteding dan Skyrim"
Beide.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de zin van: "ze speelt Skyrim en is aan het winnen" of in de zin van: "Ze is betere tijdsbesteding dan Skyrim"
Oe jummiequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tally pm't mij nooit meer sinds ze foto's heeft gezien.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tally pm't mij nooit meer sinds ze foto's heeft gezien.
Empathie is niks voor jou he?quote:
Lief tegen TK?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind dat die K er alsnog wel bij mag..
Een ander verband heb ik niet kunnen vinden.quote:
Tegen k*t denk ik danquote:
Zolang die Hjpoiwhateroi maar wegblijft.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
De kliek is wel weer mooi compleet trouwens.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ander verband heb ik niet kunnen vinden.
Ja roept het ff lekker op johquote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang die Hjpoiwhateroi maar wegblijft.
Ik krijg nooit pics van Airquote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb je zeker wel gepmt na het zien van je foto's
quote:
Niks mis met een schootmodje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zuigt toch aan die Mod zijn worst op dit moment.
Stopt vingers in dr oren: lalalalalala ik lees je lekker toch niet....quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Typen en pijpen tegelijk is lastig ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger geworden na de ervaring met Tally.quote:
Als het pijnen is, dan doet ze het niet goedquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Typen en pijnen tegelijk is lastig ja.
Aan KT denken. *huuuu*quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk Kt. Maar dan wat doorgeleefder.
Nah...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger geworden na de ervaring met Tally.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het pijnen is, dan doet ze het niet goed
Voor mij tellen alleen de resultaten, niet de intenties.quote:
Dan moettie gewoon dr tanden uit dr bek slaan.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moettie gewoon dr tanden uit dr bek slaan.
Niets aan het handje dan hoor.
En daarmee doe je iedereen wat aanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger geworden na de ervaring met Tally.
Zeg dat.quote:
Daar hebben we toch niets aan. Beter breekt hij al haar vingers.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moettie gewoon dr tanden uit dr bek slaan.
Niets aan het handje dan hoor.
Ik ben me echt van geen kwaad bewust.quote:
Klinkt als mijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij tellen alleen de resultaten, niet de intenties.
En de tong er uit snijden wegens speech recognitionquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hebben we toch niets aan. Beter breekt hij al haar vingers.
Ok die ging te ver.
Ze is er wel ff weg van hoor als je zulke harde rossen op je smoel krijgt dat je tanden er uit ligt hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hebben we toch niets aan. Beter breekt hij al haar vingers.
Ok die ging te ver.
Help jij mij weer in de vleesgeworden valsheid, ook wel bekend als 'de vrouw', te vertrouwen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
En daarmee doe je iedereen wat aan.
Ik zou de volgende dag al weer aan het Fokken zijn hoor. *verslaafd*quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is er wel ff weg van hoor als je zulke harde rossen op je smoel krijgt dat je tanden er uit ligt hoor
Airrrrrrquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help jij mij weer in de vleesgeworden valsheid, ook wel bekend als 'de vrouw', te vertrouwen?
Ik plaag je maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Ik heb je gewoon pm's en foto's terug gestuurt
Help jij mij eerst de mensheid weer te vertrouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help jij mij weer in de vleesgeworden valsheid, ook wel bekend als 'de vrouw', te vertrouwen?
Een uur na mn keizersnede was ik ook aan t FOK!ken. Rond een uur of half 3quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou de volgende dag al weer aan het Fokken zijn hoor. *verslaafd*
Kom maar door met die resultaten dan.quote:
Al heel lang mee bezig, toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Help jij mij eerst de mensheid weer te vertrouwen.
Any will doquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag mij af wat voor soort foto's?
Foto's van de kinderkamer enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag mij af wat voor soort foto's?
Ik dacht alquote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik plaag je maar.Als ik echt problemen met je zou hebben had je het al eerder geweten en had ik het via een andere weg wel laten weten.
Klinkt als iets wat ik ook zou doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Een uur na mn keizersnede was ik ook aan t FOK!ken. Rond een uur of half 3
En dat uur lag ik op de uitslaapkamer
Ik wilde op FOK! Zetten dat het begonnen was maar lief was op van de zenuwen dus mocht ik niet en moest hem kalmerenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik ook zou doen.
En het daarop volgende seksloos huwelijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geile behangetjes enzo. En die baby sowieso, is een constant reminder van de seksuele daad.
Het enige dat ik dacht was: dat dat kan in een kinderkamer.quote:
Lief. Ik zet ook altijd op Fok als mijn Sims baby geboren isquote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde op FOK! Zetten dat het begonnen was maar lief was op van de zenuwen dus mocht ik niet en moest hem kalmeren
Dat wel. En als je zo'n mooi en makkelijk kind hebt als ik dan wil je er nog meer en er dus weer op kruipenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geile behangetjes enzo. En die baby sowieso, is een constant reminder van de seksuele daad.
Ik moet het eerste ding nog ontdekken waardoor mijn libido omlaag gaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het daarop volgende seksloos huwelijk?
Een baby?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet het eerste ding nog ontdekken waardoor mijn libido omlaag gaat.
Kt?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een cactus?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als ze in KPD gaat posten.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef TijdKomt... het volgende:
Zal ik ook "KomtTegan..." claimen?
Shipping Portmanteau's zijn een van de meest tenenkrommende uitvindingen ooit. Op de voet gevolgd door Shipping.quote:
Tietuh!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als ze in KPD gaat posten.
Wist niet dat daar een naam voor was.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Shipping Portmanteau's zijn een van de meest tenenkrommende uitvindingen ooit. Op de voet gevolgd door Shipping.
Ik moest de termen opzoeken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Shipping Portmanteau's zijn een van de meest tenenkrommende uitvindingen ooit. Op de voet gevolgd door Shipping.
Dat heb ik gemist.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor zwangerschapspiercings?
IK BEN GEWOON DIK JA.
Dat was van de week ergensquote:
FF gluren.quote:
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.quote:
Link?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.
Nee geen link da manniequote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe maar een link als je het hebt gevonden.
Ja dat vind ik ook niet bijzonder hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.
Nu maar ff een ander topic aanklikken om dat beeld van mijn netvlies te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Tally het volgende:
Ja dat vind ik ook niet bijzonder hoormaar okay
Die dingen moet je toch nooit vertrouwen. Het is letterlijk een schatting.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nogbatterij was blijkbaar leeg. Fijn dat het icoontje nog op half stond.
Steve heeft het zo gewild.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Die dingen moet je toch nooit vertrouwen. Het is letterlijk een schatting.
Het is een foto met een hoog wortelgehalte.quote:
Kanowaardig, zou ik haast zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een foto met een hoog wortelgehalte.
Een kale kano is niet altijd een lust voor het oog.quote:
Flauw.quote:
Tegelspreuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kale kano is niet altijd een lust voor het oog.
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.quote:
En het rijmt geeneens.quote:
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.
Iedere foto is wel iets op aan te merken. En dat hoor ik liever allemaal nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.
Of verkocht via FOK! voor de liefhebber.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?
Ons zo ongerust maken!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nogbatterij was blijkbaar leeg. Fijn dat het icoontje nog op half stond.
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
Vind het wel bewonderswaardig dat iemand zoiets durft, je moet toch veel zelfvertrouwen hebben met zo'n foto's?
Smakelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?
Dat welquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
Vind het wel bewonderswaardig dat iemand zoiets durft, je moet toch veel zelfvertrouwen hebben met zo'n foto's?
Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Mja idd. Ik lack al die zelfvertrouwen.
Tijnbrein was de hoogste bieder heb ik uit betrouwbare bron gehoordquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of verkocht via FOK! voor de liefhebber.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Mja idd. Ik lack al die zelfvertrouwen.
Link?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die met het monatoetje erger
Wait, whut?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ken een Mona. "Je hebt een lekker toetje" is een compliment wat je teveel kan horen, schijnt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Lekker kroelen met die onderbroek voor het slapengaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
Tijnbrein was de hoogste bieder heb ik uit betrouwbare bron gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Of gewoon overal schijt aan hebben. Ook dat mis ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel. Alhoewel het uiteraard niet wil zeggen dat die foto's vervolgens boven enige kritiek verheven zijn. Het is hier (en in KPD) US niet.
Oh, brrrr.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die staat op de pagina ervoor
tofquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
cl ik ben maandag vrijen dinsdag, dus theoretisch gezien kan ik ook nog n keer naar Smith
en Burrows
daar wil ik geen foto's vanquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of gewoon overal schijt aan hebben. Ook dat mis ik.
ja ik moet dan alleen ff denken of er iets te regelen is qua thuis komen of ergens overnachtenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tofhopelijk komt mijn kaartje ook nog want die is blijkbaar kwijt
Eerder kopzorgen.quote:
Nee daar heb ik geen kopzorgen van.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen kopzorgen van.
Zou zonde zijn mja komt wel wat nieuws. Voorlopig zullen we dan nog niet zonder geld komen te zitten.
We hebben goed gespaard.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
Oh, als je iets kwijt wil dan kan dat, en anders sterkte met alles waar je over na moet denken.
Dat vind ik een onwijs mooi nummer!quote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Tally het volgende:
Met muziek kan je niet achter lopen vind ik
Mja mja dat vind ik weer een twijfelgeval.quote:
Die vind ik mooier jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Tegan het volgende:
Vind ik ook mooier, maar gaat over iets anders.
Sorry. Baby huilt dus mijn tieten en ik moeten gaan voeden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Tegan het volgende:
Waar is iedereen. Net nu mijn avond begint.
Maar ik ben toch blij dat je eventjes aan me dacht.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit heel hard na te denken over dingen die eigenlijk helemaal niet interessant zijn.
Ik was in jouw gedachten, zoals altijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Tegan het volgende:
Waar is iedereen. Net nu mijn avond begint.
Dat lukt me anders primaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Tally het volgende:
Met muziek kan je niet achter lopen vind ik
oeh, wat dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een heel tof plan voor een Japan-reis. Dat gaat alleen nog wel even duren voor het uitgevoerd gaat worden
Oooh!quote:
Forumspy!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:16 schreef Pheno het volgende:
Handiger is het terugzoeken op je eigen naam in de ochtend. Snel, effectief en als er weer iemand een vraag heeft daarachter zie ik het tenminste ook
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Tally het volgende:
Als je ongestraft mensen mocht aanrijden dan had ik er vanmorgen veel op de motorkap gehad
Al die kapsones wijven die denken dat ze alles mogen omdat ze dr kind op school moeten af pleurenquote:
Ook herkenbaarquote:Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Al die kapsones wijven die denken dat ze alles mogen omdat ze dr kind op school moeten af pleuren
En jij die dan op visite gaat bij je schoonma die er in de buurt woont, krijgt dat van alles naar je kop omdat ze niet door kunnen lopen.
Echt... Ik was al pissig en dit maakt het er niet beter op
Adem in. Adem uit. Rustig blijven Tal.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Al die kapsones wijven die denken dat ze alles mogen omdat ze dr kind op school moeten af pleuren
En jij die dan op visite gaat bij je schoonma die er in de buurt woont, krijgt dat van alles naar je kop omdat ze niet door kunnen lopen.
Echt... Ik was al pissig en dit maakt het er niet beter op
De vraag is al waarom ouders hun kinderen met de auto naar school brengen. Tenminste, dat zie ik bij ons hartstikke veel. Het is 500 meter lopen en de buren gaan ook met de autoquote:Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook. En nu wat drukker want het regende. Ja ik moest dan maar mijn schoonmoeder vermijden als de school in ging. Met je godverdomme helemaal uit je kop geknald mafwijf.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is al waarom ouders hun kinderen met de auto naar school brengen. Tenminste, dat zie ik bij ons hartstikke veel. Het is 500 meter lopen en de buren gaan ook met de autonaar de school. Ja hoi, het kind zou eens buitenlucht inademen
De kinderen zijn erg maar het ergste zijn de moeders die serieus 1.5 uur na het droppen van het kind nog staan te blaten tegen elkaar. En je raar aankijken als je er langs wilt om naar je auto te lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is al waarom ouders hun kinderen met de auto naar school brengen. Tenminste, dat zie ik bij ons hartstikke veel. Het is 500 meter lopen en de buren gaan ook met de autonaar de school. Ja hoi, het kind zou eens buitenlucht inademen
Of dat jij net je parkeervak verlaat in je achteruit en achter je gaan staan met de auto zo van ik wil dr in terwijl je geen kant op kan en begint te vloeken als je net zo lang wacht tot ze weg rijden (ook in hun achteruit) zodat je er bij kanquote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kinderen zijn erg maar het ergste zijn de moeders die serieus 1.5 uur na het droppen van het kind nog staan te blaten tegen elkaar. En je raar aankijken als je er langs wilt om naar je auto te lopen.
Ohja.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Of dat jij net je parkeervak verlaat in je achteruit en achter je gaan staan met de auto zo van ik wil dr in terwijl je geen kant op kan en begint te vloeken als je net zo lang wacht tot ze weg rijden (ook in hun achteruit) zodat je er bij kan
Bij schoonmoeke is dat anders. Die woonde er al en dat gebouw is er later bij gebouwdquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ohja.
Waarom ben ik voor een basisschool gaan wonen?
Lui, dat zijn die moeders!quote:
Bij ons is het ook op loopafstand. En als ik vroeg moet beginnen dan brengt schoonmama dr op de fiets. Maar tegen die tijd zorg ik er voor dat ik later begin en haar zelf kan brengen op de fiets of wandelend.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben zó blij dat ons kind straks naar school kan lopen. Als ik ook zie wat voor autodrama het daar is.. het is zelfs zo erg dat moeders bij de fysiotherapeut om de hoek parkeren. Vervolgens kunnen patiënten niet meer parkeren, die moeite hebben met uit een auto komen enzo.
Wij lopen ook overal naar toe. Soms vragen buurtgenoten waarom we de auto niet pakken. Nou, je zou eens bewegenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben zó blij dat ons kind straks naar school kan lopen. Als ik ook zie wat voor autodrama het daar is.. het is zelfs zo erg dat moeders bij de fysiotherapeut om de hoek parkeren. Vervolgens kunnen patiënten niet meer parkeren, die moeite hebben met uit een auto komen enzo.
Stress genereer je zelf. Relax.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef MrManuel het volgende:
Nu alweer een stress dag op het werk..
Is het al 17:00?
Ik verbaas me ook wel es over buren die met de auto naar de friettent gaan aan het andere eindv an de straat.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij lopen ook overal naar toe. Soms vragen buurtgenoten waarom we de auto niet pakken. Nou, je zou eens bewegen
Die zijn toch leukquote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik rijd in een Peugot 107. Ik leef dagelijks op water en droog brood, volgens vele.
Mazda Twee(dehands). Met vier wielen, een stuur, en drie pedalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor auto heb je nu dan als ik vragen mag?
Die dingen zijn tweedehands nog best prijzig.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn toch leukM'n vader belde gister nog omdat hij een mooie tweedehands had gezien voor me
Water over het brood gieten, dan is het probleem van het droge brood opgelost.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik rijd in een Peugot 107. Ik leef dagelijks op water en droog brood, volgens vele.
Precies. Maar waarom iedereen altijd commentaar moet hebben op andere is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Water over het brood gieten, dan is het probleem van het droge brood opgelost.
Het zou makkelijker moeten worden voor de burger om dat op kosten van de foutparkeerder weg te laten slepen. Leert direkt mensen af om een slechte handrem te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
En de dag daarna had hij z'n auto bij mij voor de oprit gezet zodat ik er met de fiets niet eens uit kon.
Ach, een auto, de grootte van je huis en tv en al die andere meuk is belangrijk voor veel mensen, schijnbaar. Ze meten er de status vanafquote:Op donderdag 1 december 2011 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Maar waarom iedereen altijd commentaar moet hebben op andere is mij ook een raadsel.
Water, check. Droog brood, check. Maar met een Seat Cordoba en twee Labradors (nou ja, één kruising met Labrador).quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Dat komt meestal voort uit persoonlijke ontevredenheid en de daaropvolgende jaloezie.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Maar waarom iedereen altijd commentaar moet hebben op andere is mij ook een raadsel.
En dan heb je ook mensen die jaloers zijn op wat je hebt (waar je hard voor werkt) en dat ook kosten wat kosten moeten hebben. Niet rekening houden met de problemen die er van komenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een auto, de grootte van je huis en tv en al die andere meuk is belangrijk voor veel mensen, schijnbaar. Ze meten er de status vanaf
Bij mij gaat het al mis met dat status: waarom moet ik dat hebben en wat zou mij het interesseren waar een ander zijn geld aan uitgeeft
Ik schrok ook van de prijsquote:Op donderdag 1 december 2011 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die dingen zijn tweedehands nog best prijzig.
O, ik schaam me juist voor m'n grote laptopquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een auto, de grootte van je huis en tv en al die andere meuk is belangrijk voor veel mensen, schijnbaar. Ze meten er de status vanaf
Bij mij gaat het al mis met dat status: waarom moet ik dat hebben en wat zou mij het interesseren waar een ander zijn geld aan uitgeeft
Wij zitten er over na te denken om dat roze autootje te kopen die ik je een tijdje geleden liet zienquote:
Mensen maken elkaar gek ja. Wat te denken van gescheiden ouders die hun kinderen verwennen met cadeaus om toch maar die liefste ouder te blijven, maar ook reclames en andere mediameuk die laten weten dat je gestoord bent dat je nog geen 3D-tv hebt (oid).quote:Op donderdag 1 december 2011 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan heb je ook mensen die jaloers zijn op wat je hebt (waar je hard voor werkt) en dat ook kosten wat kosten moeten hebben. Niet rekening houden met de problemen die er van komen
Helaas maak ik dat van dichtbij mee op het moment
Eten die niet al het brood op?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Water, check. Droog brood, check. Maar met een Seat Cordoba en twee Labradors (nou ja, één kruising met Labrador).
17" MBPquote:Op donderdag 1 december 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
O, ik schaam me juist voor m'n grote laptop
Oh zoeen!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mazda Twee(dehands). Met vier wielen, een stuur, en drie pedalen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zitten er over na te denken om dat roze autootje te kopen die ik je een tijdje geleden liet zien
Pas als het écht droog is.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten die niet al het brood op?
Ik heb al een tyfushekel aan 3D in de bioscoop dus waarom zou ik het thuis willen.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen maken elkaar gek ja. Wat te denken van gescheiden ouders die hun kinderen verwennen met cadeaus om toch maar die liefste ouder te blijven, maar ook reclames en andere mediameuk die laten weten dat je gestoord bent dat je nog geen 3D-tv hebt (oid).
Ik heb een 13" macbookje die ik niet bij elke refresh weer wegdoe voor de nieuwste hype, een ipad gebruik ik regelmatig en een pc heb ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik schaam me juist voor m'n grote laptopEn ik wil wel een grotere tv en een iPad, maar ik zou me kapot schamen tegenover m'n vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |