Ik weet hoe je er uit zietquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als pics. Zodra jullie erachter komen hoe ik eruit zie is dat hele geilen op mij ook over.
Een anti-T-TTquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de TT is gemeen tegen T.
Bedankt man.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ter compensatie gaat mijn sig weg.
Ik alle beslissingen buiten de slaapkamer, hij alle binnenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relaties die zijn gebaseerd op gelijkwaardigheid zijn goed.
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeelquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen vallen op manipulatieve vrouwen, dat weet je toch?
met hier en daar een uitzondering uiteraard...
Ohquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bedoelde het positief, CL is ook zo een beauty, niet alleen qua posts.
Ik zie de opdracht aan de architect al: het huis zo inrichten dat het één grote slaapkamer is.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik alle beslissingen buiten de slaapkamer, hij alle binnen.
Ik noem het liever dominante kenau's.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeel.
Manipulatie van mijn posts, daar begint het meequote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeel.
Voor je het weet sta je als man in de keuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Manipulatie van mijn posts, daar begint het mee.
Trouwfotospam dude.quote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de opdracht aan de architect al: het huis zo inrichten dat het één grote slaapkamer is.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je als man in de keuken.
Daar liggen in ieder geval nog messen die je als verdediging kunt gebruiken als je aan de beurt bent voor een pak slaag.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hoezo nou weer fuck, dat was een complimentquote:
Mits ze strak in het leer staat zou mij dat niet boeienquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar liggen in ieder geval nog messen die je als verdediging kunt gebruiken als je aan de beurt bent voor een pak slaag.
Dan kun je nooit een keer op een spannend plekje sex hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt prima. Zolang ik buitenshuis nog heb. Eten in bed
. Douchen in bed
.
Buitenshuis mag jij kiezen wat we 's avonds eten enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
Klinkt prima. Zolang ik buitenshuis nog heb. Eten in bed
. Douchen in bed
.
Ik houd niet helemaal meer bij waar foto's wel of niet heengaanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo nou weer fuck, dat was een compliment. Bovendien wist ik het jaren voor je bruiloft al.
Maar ik houd wel van koken. Ik ben gewoon de ideale vriendinquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van koken. Ik ben gewoon de ideale vriendin.
Ik heb het nu zeker verprutst heh?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van koken. Ik ben gewoon de ideale vriendin.
Onze katten. Dat wisseltquote:
Definieer 'nu'.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nu zeker verprutst heh?
Zeker welquote:
Dat had je al veel eerder schat.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nu zeker verprutst heh?
Zoals een trapleuning ophangen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker wel. Jij laat mij dingen proberen
.
Anna ook al niet perfect?quote:
Ze is perfect. Maar ze kookt niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals een trapleuning ophangen.Echte klusser.
[..]
Anna ook al niet perfect?
Perfecte vriendinquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Zoals een trapleuning ophangen.Echte klusser.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is perfect. Maar ze kookt niet.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment zit ze Skyrim te verslaan.
Mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
Ik wist het ook! Hoe Annie er uit zag voor de bruiloft!
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de zin van: "ze speelt Skyrim en is aan het winnen" of in de zin van: "Ze is betere tijdsbesteding dan Skyrim"quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tally pm't mij nooit meer sinds ze foto's heeft gezien.quote:
Beidequote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de zin van: "ze speelt Skyrim en is aan het winnen" of in de zin van: "Ze is betere tijdsbesteding dan Skyrim"
Beide.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de zin van: "ze speelt Skyrim en is aan het winnen" of in de zin van: "Ze is betere tijdsbesteding dan Skyrim"
Oe jummiequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tally pm't mij nooit meer sinds ze foto's heeft gezien.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tally pm't mij nooit meer sinds ze foto's heeft gezien.
Empathie is niks voor jou he?quote:
Lief tegen TK?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind dat die K er alsnog wel bij mag..
Een ander verband heb ik niet kunnen vinden.quote:
Tegen k*t denk ik danquote:
Zolang die Hjpoiwhateroi maar wegblijft.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
De kliek is wel weer mooi compleet trouwens.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ander verband heb ik niet kunnen vinden.
Ja roept het ff lekker op johquote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang die Hjpoiwhateroi maar wegblijft.
Ik krijg nooit pics van Airquote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb je zeker wel gepmt na het zien van je foto's
quote:
Niks mis met een schootmodje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zuigt toch aan die Mod zijn worst op dit moment.
Stopt vingers in dr oren: lalalalalala ik lees je lekker toch niet....quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Typen en pijpen tegelijk is lastig ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger geworden na de ervaring met Tally.quote:
Als het pijnen is, dan doet ze het niet goedquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Typen en pijnen tegelijk is lastig ja.
Aan KT denken. *huuuu*quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk Kt. Maar dan wat doorgeleefder.
Nah...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger geworden na de ervaring met Tally.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het pijnen is, dan doet ze het niet goed
Voor mij tellen alleen de resultaten, niet de intenties.quote:
Dan moettie gewoon dr tanden uit dr bek slaan.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moettie gewoon dr tanden uit dr bek slaan.
Niets aan het handje dan hoor.
En daarmee doe je iedereen wat aanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtiger geworden na de ervaring met Tally.
Zeg dat.quote:
Daar hebben we toch niets aan. Beter breekt hij al haar vingers.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moettie gewoon dr tanden uit dr bek slaan.
Niets aan het handje dan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |