Ik weet hoe je er uit zietquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als pics. Zodra jullie erachter komen hoe ik eruit zie is dat hele geilen op mij ook over.
Een anti-T-TTquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de TT is gemeen tegen T.
Bedankt man.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ter compensatie gaat mijn sig weg.
Ik alle beslissingen buiten de slaapkamer, hij alle binnenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relaties die zijn gebaseerd op gelijkwaardigheid zijn goed.
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeelquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen vallen op manipulatieve vrouwen, dat weet je toch?
met hier en daar een uitzondering uiteraard...
Ohquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bedoelde het positief, CL is ook zo een beauty, niet alleen qua posts.
Ik zie de opdracht aan de architect al: het huis zo inrichten dat het één grote slaapkamer is.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik alle beslissingen buiten de slaapkamer, hij alle binnen.
Ik noem het liever dominante kenau's.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeel.
Manipulatie van mijn posts, daar begint het meequote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik noem het liever vrouwen die weten wat ze in huis hebben en hoe ze het kunnen gebruiken voor hun eigen voordeel.
Voor je het weet sta je als man in de keuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Manipulatie van mijn posts, daar begint het mee.
Trouwfotospam dude.quote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de opdracht aan de architect al: het huis zo inrichten dat het één grote slaapkamer is.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je als man in de keuken.
Daar liggen in ieder geval nog messen die je als verdediging kunt gebruiken als je aan de beurt bent voor een pak slaag.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Voor je het weet sta je als man in de keuken.
Hoezo nou weer fuck, dat was een complimentquote:
Mits ze strak in het leer staat zou mij dat niet boeienquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar liggen in ieder geval nog messen die je als verdediging kunt gebruiken als je aan de beurt bent voor een pak slaag.
Dan kun je nooit een keer op een spannend plekje sex hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt prima. Zolang ik buitenshuis nog heb. Eten in bed
. Douchen in bed
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |