Ik ben me echt van geen kwaad bewust.quote:
Klinkt als mijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij tellen alleen de resultaten, niet de intenties.
En de tong er uit snijden wegens speech recognitionquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hebben we toch niets aan. Beter breekt hij al haar vingers.
Ok die ging te ver.
Ze is er wel ff weg van hoor als je zulke harde rossen op je smoel krijgt dat je tanden er uit ligt hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hebben we toch niets aan. Beter breekt hij al haar vingers.
Ok die ging te ver.
Help jij mij weer in de vleesgeworden valsheid, ook wel bekend als 'de vrouw', te vertrouwen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
En daarmee doe je iedereen wat aan.
Ik zou de volgende dag al weer aan het Fokken zijn hoor. *verslaafd*quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is er wel ff weg van hoor als je zulke harde rossen op je smoel krijgt dat je tanden er uit ligt hoor
Airrrrrrquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help jij mij weer in de vleesgeworden valsheid, ook wel bekend als 'de vrouw', te vertrouwen?
Ik plaag je maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Ik heb je gewoon pm's en foto's terug gestuurt
Help jij mij eerst de mensheid weer te vertrouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help jij mij weer in de vleesgeworden valsheid, ook wel bekend als 'de vrouw', te vertrouwen?
Een uur na mn keizersnede was ik ook aan t FOK!ken. Rond een uur of half 3quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou de volgende dag al weer aan het Fokken zijn hoor. *verslaafd*
Kom maar door met die resultaten dan.quote:
Al heel lang mee bezig, toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Help jij mij eerst de mensheid weer te vertrouwen.
Any will doquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag mij af wat voor soort foto's?
Foto's van de kinderkamer enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag mij af wat voor soort foto's?
Ik dacht alquote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik plaag je maar.Als ik echt problemen met je zou hebben had je het al eerder geweten en had ik het via een andere weg wel laten weten.
Klinkt als iets wat ik ook zou doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Een uur na mn keizersnede was ik ook aan t FOK!ken. Rond een uur of half 3
En dat uur lag ik op de uitslaapkamer
Ik wilde op FOK! Zetten dat het begonnen was maar lief was op van de zenuwen dus mocht ik niet en moest hem kalmerenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik ook zou doen.
En het daarop volgende seksloos huwelijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geile behangetjes enzo. En die baby sowieso, is een constant reminder van de seksuele daad.
Het enige dat ik dacht was: dat dat kan in een kinderkamer.quote:
Lief. Ik zet ook altijd op Fok als mijn Sims baby geboren isquote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde op FOK! Zetten dat het begonnen was maar lief was op van de zenuwen dus mocht ik niet en moest hem kalmeren
Dat wel. En als je zo'n mooi en makkelijk kind hebt als ik dan wil je er nog meer en er dus weer op kruipenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geile behangetjes enzo. En die baby sowieso, is een constant reminder van de seksuele daad.
Ik moet het eerste ding nog ontdekken waardoor mijn libido omlaag gaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het daarop volgende seksloos huwelijk?
Een baby?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet het eerste ding nog ontdekken waardoor mijn libido omlaag gaat.
Kt?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een cactus?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als ze in KPD gaat posten.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef TijdKomt... het volgende:
Zal ik ook "KomtTegan..." claimen?
Shipping Portmanteau's zijn een van de meest tenenkrommende uitvindingen ooit. Op de voet gevolgd door Shipping.quote:
Tietuh!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als ze in KPD gaat posten.
Wist niet dat daar een naam voor was.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Shipping Portmanteau's zijn een van de meest tenenkrommende uitvindingen ooit. Op de voet gevolgd door Shipping.
Ik moest de termen opzoeken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Shipping Portmanteau's zijn een van de meest tenenkrommende uitvindingen ooit. Op de voet gevolgd door Shipping.
Dat heb ik gemist.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor zwangerschapspiercings?
IK BEN GEWOON DIK JA.
Dat was van de week ergensquote:
FF gluren.quote:
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.quote:
Link?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.
Nee geen link da manniequote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe maar een link als je het hebt gevonden.
Ja dat vind ik ook niet bijzonder hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.
Nu maar ff een ander topic aanklikken om dat beeld van mijn netvlies te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Tally het volgende:
Ja dat vind ik ook niet bijzonder hoormaar okay
Die dingen moet je toch nooit vertrouwen. Het is letterlijk een schatting.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nogbatterij was blijkbaar leeg. Fijn dat het icoontje nog op half stond.
Steve heeft het zo gewild.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Die dingen moet je toch nooit vertrouwen. Het is letterlijk een schatting.
Het is een foto met een hoog wortelgehalte.quote:
Kanowaardig, zou ik haast zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een foto met een hoog wortelgehalte.
Een kale kano is niet altijd een lust voor het oog.quote:
Flauw.quote:
Tegelspreuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kale kano is niet altijd een lust voor het oog.
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.quote:
En het rijmt geeneens.quote:
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.
Iedere foto is wel iets op aan te merken. En dat hoor ik liever allemaal nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.
Of verkocht via FOK! voor de liefhebber.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?
Ons zo ongerust maken!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nogbatterij was blijkbaar leeg. Fijn dat het icoontje nog op half stond.
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
Vind het wel bewonderswaardig dat iemand zoiets durft, je moet toch veel zelfvertrouwen hebben met zo'n foto's?
Smakelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?
Dat welquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
Vind het wel bewonderswaardig dat iemand zoiets durft, je moet toch veel zelfvertrouwen hebben met zo'n foto's?
Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Mja idd. Ik lack al die zelfvertrouwen.
Tijnbrein was de hoogste bieder heb ik uit betrouwbare bron gehoordquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of verkocht via FOK! voor de liefhebber.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Mja idd. Ik lack al die zelfvertrouwen.
Link?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die met het monatoetje erger
Wait, whut?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ken een Mona. "Je hebt een lekker toetje" is een compliment wat je teveel kan horen, schijnt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Lekker kroelen met die onderbroek voor het slapengaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
Tijnbrein was de hoogste bieder heb ik uit betrouwbare bron gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Of gewoon overal schijt aan hebben. Ook dat mis ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel. Alhoewel het uiteraard niet wil zeggen dat die foto's vervolgens boven enige kritiek verheven zijn. Het is hier (en in KPD) US niet.
Oh, brrrr.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die staat op de pagina ervoor
tofquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
cl ik ben maandag vrijen dinsdag, dus theoretisch gezien kan ik ook nog n keer naar Smith
en Burrows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |