Dan is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Hey, ik kijk naar die spelersplaatjes in de OP en het lijkt net of jij een statswhipe hebt gehad![]()
Op battlelog is alles ok.
Ga eens spelen met een holo scope.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Eens trouwens. Er is geen enkele reden om een andere scope te gebruiken. Ik dacht dat night vision alleen goed was in de night, maar die scope is OP op elk moment van de dag
Ik vind dat ding meer OP dan al het gezeik over rpg's en mortars bij elkaar. Ik hoop dat ze die scope op de een of andere manier fixen, want de keren dat ik word neergeschoten door iemand zonder die scope zijn tegenwoordig zo zeldzaam.
Ik vind ze in de verste verte niet vergelijkbaar. Ik kan ook wel degelijk uit de voeten met andere scopes (ik wil gewoon alles unlocken) maar alsnog vind ik de IRNV minimaal 100x zo goed als een holo scopequote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga eens spelen met een holo scope.
Echt ik had eerst ook zoiets van IRNV scope jonge dat ding is megafijn.
Maar die holo's zijn 10 keer beter. Je hoeft namelijk geen shift in te drukken om te stabiliseren wat er dus voor zorgt dat je veel meer raak schiet.
IRNV is leuk voor mensen die de mappen niet kennen.
Heb je geen bipod ?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je hoeft namelijk geen shift in te drukken om te stabiliseren wat er dus voor zorgt dat je veel meer raak schiet.
Alsof die bipod dat doet als je rondlooptquote:
Jij hebt duidelijk te weinig gespeeld. Anyway, er zijn genoeg mensen die geen IRNV gebruiken, ik gebruik het voor elk wapen wat ik heb. IRNV met USAS12 isquote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga eens spelen met een holo scope.
Echt ik had eerst ook zoiets van IRNV scope jonge dat ding is megafijn.
Maar die holo's zijn 10 keer beter. Je hoeft namelijk geen shift in te drukken om te stabiliseren wat er dus voor zorgt dat je veel meer raak schiet.
IRNV is leuk voor mensen die de mappen niet kennen.
Die USAS wordt sowieso wel generfed want je ziet tegenwoordig in urban mappen de helft lopen met een usas.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef JK het volgende:
Wacht maar tot iedereen USAS en IRNV heeft.
Zal die nog generfed worden?
Ik mis nu eigenlijk nog te weinig 'painters', het zij met soflam of citv.
Oh sorry, nee, lol ..quote:Op woensdag 30 november 2011 15:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Alsof die bipod dat doet als je rondloopt
Gast ik heb 60 uur gespeeld. Ik weet echt wel wat ik fijner vind spelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk te weinig gespeeld. Anyway, er zijn genoeg mensen die geen IRNV gebruiken, ik gebruik het voor elk wapen wat ik heb. IRNV met USAS12 ismaar ook
. Maar de IRNV is alleen handig in kleinere maps. Metro dus.
En te weinig beloning als er niemand is die er iets mee doet. Ik heb het op random server een tijd zitten te painten maar geen enkele beloning gehad dat iemand iets had afgeschoten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef JK het volgende:
Wacht maar tot iedereen USAS en IRNV heeft.
Zal die nog generfed worden?
Ik mis nu eigenlijk nog te weinig 'painters', het zij met soflam of citv.
Goeie genade is dat ideaal zegquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Civilian het volgende:
Heh nice, ik kan het zelfs zo maken dat iedereen straks zijn eigen BoF profiel heeft, met live stats van de match waar hij op dat moment inzit
Nice.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Civilian het volgende:
Heh nice, ik kan het zelfs zo maken dat iedereen straks zijn eigen BoF profiel heeft, met live stats van de match waar hij op dat moment inzit
inclusief mobiele website zodat iedereen z'n stats gelijk kan zien natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 15:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goeie genade is dat ideaal zeg
Iteejers,
maak me gek.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
inclusief mobiele website zodat iedereen z'n stats gelijk kan zien natuurlijk
Linkje in je mail gezien?quote:
Wat de fark? Op de PS3 kan je dus wel de antenna neerknallenquote:Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path
Is mij ook al meerdere malen voorgekomenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had net een vage bug. Ik werd gerevived net op het moment dat ik het spawnmenu kreeg. Gevolg: ik kreeg dat dat menu niet meer weg en kon niets meer doen, ook geen suicide
[ afbeelding ]
Vervolgens maar gewacht in de hoop dat de tickets van het andere team bijna op zouden raken, maar dat duurde nog net iets te lang, waardoor ik automatisch werd gekicked...
Eej das lachuh!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://apps.jcode.nl/bf3/stats.php
BoF War topicquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
Bobbie probeerde mij te kniven
Think again buddy
platoon stats zijn er hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef JK het volgende:
Mooi werk Civilian!
En mobiel is ook handig, ik mis bijv. in Battlelog ook vergelijken van het platoon. Wie is de beste dit, wie is de beste dat.
Painten.. ja, 10 punten... en als een ander voertuig dan waar jij in zit de boel dan opblaast, krijg je dan nog punten? Hooguit 50 ofzo. Ze moeten gewoon 100 punten voor een lock geven, dat is namelijk een kans voor een teammember om de ander kapot te maken. Net zoals een revive 100 punten geeft en vaak midden in een vuurgevecht waar je weer direct sterft omdat je je niet op tijd kan orienteren. Maar hoe ga je dat Dice uitleggen. Ik zie echt te weinig mensen painten. Gister nog wel gedaan en dan vragen ze wie er met een soflam bezig is.. was gewoon de CITV plek en ik haat in-game chatten, ik wil spelen.
Doe mijn best.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BoF War topic
Als een mod nog even netjes BoF als tag van het topic erbij wil zetten, voor het SC het BF3 en het wartopic dan is het helemaal af. nu nog een mooie OP fixen Dennis.
Eerste keer doet altijd een beetje pijn Dennisquote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Doe mijn best.
Mijn eerste gemaakte topic.
Ja oke.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerste keer doet altijd een beetje pijn Dennis
Das toch alleen bij vrouwen zo?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerste keer doet altijd een beetje pijn Dennis
Ik moet nog een hoop punten grinden voor alle wapens!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Moet iemand nog coop missies doen?
Ik heb nog nooit eentje gedaan
Dan zijn er nog 3 andere serversquote:Op woensdag 30 november 2011 17:21 schreef -Dries- het volgende:
Uhm, waarom is #1 eigenlijk hardcore? Van mij hoeft dat niet zo... Misschien dat die gewoon op normal kan? Tenzij er mensen zijn die graag hardcore spelen....
Makkelijk punten scoren man! Gewoon blijven rondlopen met je defibrillator, en machtig veel punten scoren!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef VelitoX het volgende:
Metro is een prima map voor rush, maar conquest.... no thanks.
Dit, die resupply ribbons bv, gaan echt hardquote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Makkelijk punten scoren man! Gewoon blijven rondlopen met je defibrillator, en machtig veel punten scoren!
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik moet nog een hoop punten grinden voor alle wapens!
Oh en even heel iets anders, wat is dat AA ding op Noshahr Canals toch een pleurisding zegBah, zegt genoeg dat iemand die het hele potje in dat ding zit bijna altijd in de top van z'n team zit.
Maar die hebben geen Rush.. Ik wil gewoon af en toe ook Rush kunnen spelen op de BoF server, maar het lijkt erop dat ik mijn rush behoeftes ergens anders moet gaan bevredigen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan zijn er nog 3 andere serversEr zijn veel mensen die plezier hebben aan hardcore, dus dat blijft op die server zo
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik word echt achterlijk dat ik telkens iemand neerschiet en er wonder boven wonder ineens weer een vijand achter mij spawned. EVERY FUCKING TIME.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Re.active het volgende:
Als je een "real life battlefield" zou betreden zou je dan ook klagen dat de mortieren teveel pijn doen als ze je raken of dat een tank minder beschermd moet worden omdat het anders te lang duurt voordat ie kapot gaat? Zo kinderachtig vind ik het vaak. Ga dan wat anders spelen als je het niet kan handlen
DIt dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]het mag toch wel duidelijk zijn dat BF niet realistisch is. Dat is niet de bedoeling ook. Wat de meeste mensen willen is een spel dat lekker speelt, en waar niet bepaalde scopes/wapens ontzettend overpowered zijn.
Omdat je daardoor min of meer geforceerd wordt om je te beperken tot een x aantal features. Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb al 4x geragequit vandaag!!
Je had me op TS moeten horen een paar uur geledenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb al 4x geragequit vandaag!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je had me op TS moeten horen een paar uur geleden![]()
Echt niets lukte.
Dries, de insteek is om iedereen tevreden te houden, betalend of niet betalend en dat proberen we met 4 servers. Zo kunnen we 99% van de behoeften wel coveren maar niet alles helaas.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef -Dries- het volgende:
Wow, zonet mijn slechtste sessie ooit gespeeld!
[..]
Maar die hebben geen Rush.. Ik wil gewoon af en toe ook Rush kunnen spelen op de BoF server, maar het lijkt erop dat ik mijn rush behoeftes ergens anders moet gaan bevredigen.
Ik word er echt hellig vanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je had me op TS moeten horen een paar uur geleden![]()
Echt niets lukte.
Jij bent echt een fucking retard ofniet? Jij draait het punt dat hij probeert te maken precies om.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef dennis3d het volgende:
[..]
DIt dus.
Je moet niet alles patchen.
Dan is het geen game meer.
Mensen moeten sterven anders raak ik opgewondenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft mooi om te zien dat er mensen zich daadwerkelijk druk kunnen maken om wat er in een game gebeurt
Tegen de tijd dat ik me begin op te winden is de match al gespeeld.
Jij wil alles gepatched hebben man.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij bent echt een fucking retard ofniet? Jij draait het punt dat hij probeert te maken precies om.
Ninja edit? Het stond er 3 minuten ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat die toren kan ompleuren
-ninja edit![]()
![]()
-
Onzin. Bepaalde storende fouten kunnen best gepatched worden. Jij bent zeker iemand die ook klakkeloos alle DLC haalt bij een game.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jij wil alles gepatched hebben man.
Kan je net zo goed een andere game halen.
Ja begrijp me niet verkeerd hoor, ik weet ook dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te houdenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dries, de insteek is om iedereen tevreden te houden, betalend of niet betalend en dat proberen we met 4 servers. Zo kunnen we 99% van de behoeften wel coveren maar niet alles helaas.
Vanwege de losse informele structuur moeten we als admins een beetje gokken, testen en luisteren naar de leden om vervolgens een keuze te maken. Plat gezegd is hard schreeuwen nog de beste methode en als het mogelijk is gooien we er een poll in waar dan wat mensen op klikken zodat we een idee hebben.
We hebben nog opties met BoF #3 voor wat betreft maprotatie aangezien daar nu op laag profiel een flyschool draait die matig gevuld is door de week. Dus een Rush only 16p is een optie als daar meer kandidaten voor zijn.
Jij bent iemand die uit een chopper springt als iemand 2 min op basis wacht.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onzin. Bepaalde storende fouten kunnen best gepatched worden. Jij bent zeker iemand die ook klakkeloos alle DLC haalt bij een game.
kom ik dit tegen op die clanwebsite:quote:GoT Mixed?
Posted by Tsurany Nov - 22 - 2011 1 Comment
De recente server poll heeft een overduidelijke uitslag opgeleverd, voorstel C is het geworden! Alle servers zijn reeds overgezet, de nieuwe Battlefield 3 patch was een mooi moment om dit te doen zodat er niet tweemaal op een dag sprake zou zijn van downtime. Daarnaast liep het winnende voorstel zo ver voor dat in de ~1,5 uur die de poll nog loopt geen verandering verwacht zou worden.
Winnende voorstel:
#1 Conquest 64, normal, no Operation Metro
#2 Rush 32, normal
#3 Conquest 64, hardcore, no Operation Metro
#4 Rush 32, hardcore
#5 Mixed 64, normal, no small maps*1
#6 Mixed 32, normal, no large maps*2
Boekhouder, wtfquote:De aanmeldprocedure werkt als volgt:
Maak een account aan op deze website;
Vul onderstaand formulier in, deze komt terecht bij de boekhouder. Je krijgt van hem een mailtje terug met de gegevens voor de betaling.
De boekhouder regelt de betaling en vult de administratie aan.
Na betaling wordt je toegevoegd aan de groep betalende leden en kan je van alle voordelen profiteren.
BOEKHOUDER FTWquote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Dit is trouwens de maprotatie van GoT na stemming:
[..]
kom ik dit tegen op die clanwebsite:
[..]
Boekhouder, wtf
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Geen idee waarom je dat telkens weer moet herhalen. Kan mij verder niets schelen hoor, maar als je een beetje je argumenten sterk wil maken kan je beter met iets zinnigs komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jij bent iemand die uit een chopper springt als iemand 2 min op basis wacht.
Heb het erover dat mensen lopen klagen als er een scope te overpowerd is of wat dan ook.
Bedoel kom op zeg.
Gast hoe die gepatched ga worden is gewoon te erg die irv.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Geen idee waarom je dat telkens weer moet herhalen. Kan mij verder niets schelen hoor, maar als je een beetje je argumenten sterk wil maken kan je beter met iets zinnigs komen.
Kennelijk snap je niet dat bepaalde scopes te sterk zijn, en dat het daardoor ervoor zorgt dat mensen nog maar met 1 scope gaan rondlopen. Je zou zeggen dat met al die uren die jij in BF hebt gestoken toch wel moet snappen dat die fix nodig is.
Niet mee eens. En al is het zo: beter 1 scope die minder wordt gebruikt dan 1 scope die zo goed is dat alle andere scopes waardeloos worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gast hoe die gepatched ga worden is gewoon te erg die irv.
En ik snap het heel goed.
Maar jij weet ook niet wat je wilt.
Eerst te veel patches daarna alleen maar meer dus shut up you.
Daar heb je gelijk in maar je kan het ook teveel doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet mee eens. En al is het zo: beter 1 scope die minder wordt gebruikt dan 1 scope die zo goed is dat alle andere scopes waardeloos worden.
Wees blij dat DICE met patches komt, genoeg developers die een spel amper supporten.
Ho, ho! 20 a 30 seconden tops!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jij bent iemand die uit een chopper springt als iemand 2 min op basis wacht.
Hoezo...is dit alleen beperkt tot consoles dan?quote:
Kamikaze noob.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef RickoKun het volgende:
Hilarisch hoor, in die kankerantenne campen. Geen enkele kogel die er tegen helpt.
Behalve met een jet kamikaze te doen, maarja, zo realistisch is dit spel wel dat die gozers in die antenna niet doodgaan aan een straaljager, of 10 raketten op hun bakkes want 3 first aid kits.
Die jongen is een jaar of 16, laat maarquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Geen idee waarom je dat telkens weer moet herhalen. Kan mij verder niets schelen hoor, maar als je een beetje je argumenten sterk wil maken kan je beter met iets zinnigs komen.
Kennelijk snap je niet dat bepaalde scopes te sterk zijn, en dat het daardoor ervoor zorgt dat mensen nog maar met 1 scope gaan rondlopen. Je zou zeggen dat met al die uren die jij in BF hebt gestoken toch wel moet snappen dat die fix nodig is.
Ga je nou serieus alles van daar hier posten en ze dan belachenlijk maken, maakt je imo minstens zo triest.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Dit is trouwens de maprotatie van GoT na stemming:
[..]
kom ik dit tegen op die clanwebsite:
[..]
Boekhouder, wtf
Alle andere scopes waardeloos? Vind ik niet.. Ik vind de IRNV scope niet zo chill, omdat ik het overzicht verlies zodra ik scoped ben, en als er dingen in de fik staan word het beeld mij wat te druk..Doe mij maar 'n holo. Maargoed, het lijkt idd wel alsof verder bijna iedereen dat ding gebruiktquote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet mee eens. En al is het zo: beter 1 scope die minder wordt gebruikt dan 1 scope die zo goed is dat alle andere scopes waardeloos worden.
IRV is wel klote met rook ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Alle andere scopes waardeloos? Vind ik niet.. Ik vind de IRNV scope niet zo chill, omdat ik het overzicht verlies zodra ik scoped ben, en als er dingen in de fik staan word het beeld mij wat te druk..Doe mij maar 'n holo. Maargoed, het lijkt idd wel alsof verder bijna iedereen dat ding gebruikt
[rage]
Bijna 553 unlocked op m'n eigen soldier.. Bij m'n broertje heb ik zo'n beetje al 'n unlocks bij elkaar gecoopt, maar nu ik met m'n eigen soldier die Coop missies doe heb ik steeds dik pech met die public matchmake![]()
Die quicktime event aan het eind van de laatste coop missie is echt een killer.. Echt extreem veel rage om gehad. Tevens de laatste fase van exfiltration, dat je maat op een onmogelijke plek dood gaat terwijl de choppers al inbound zijn.. AARGH
Of dat je een missie haalt, en dat de host dan de volgende missie kiest, en dat dan blijkt dat je op Normal of Easy speelt. Zo schiet dat toch nooit op met die punten? En welke idioot heeft verzonnen dat chat een overbodige luxe is in coop?![]()
[/rage]
Rook, maar ook vuur.. Licht op als een gek..quote:
Zorgen dat je Spec Ops Camo unlocked :-)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wees blij dat DICE met patches komt, genoeg developers die een spel amper supporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |