Nee die is niet zo fanatiek.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:45 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig DennisDie broer van je die is niet zo fanatiek he!
vergeet het SC topic niet
Zelda? Dat is toch voor meisjes?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee die is niet zo fanatiek.
Alleen met zelda.
En die staat erbij.
Je weet de laatste is CPquote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Ik weet dat er voor BF2 software bestaat waarmee je tactieken per map kan uitwerken. Sowieso wel handig om een lijst van layouts in de OP te zetten van de warmappen. (urbans?) Dan kunnen we in ieder geval painten.
Voorbeeld:
Seine crossing, Rush
[ afbeelding ]
Seine crossing, 32p
[ afbeelding ]
Seine crossing, 64p
[ afbeelding ]
Okee kan hem alleen niet voor download vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef jpjedi het volgende:
jaa er is ATC voor BF3
http://www.battlefield-co(...)uot-ATC-quot-for-BF3
hier downen en bf3 mappack importeren met code: 4AVWGMquote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee als ik die ATC nou is heb.
Donequote:Op woensdag 30 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hier downen en bf3 mappack importeren met code: 4AVWGM
Nee man gek. Zelda is voor mannen die hun diensten op het slagveld hebben bewezen. Voor VETERANENquote:
Die nerdjes van tweaker mischien.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee man gek. Zelda is voor mannen die hun diensten op het slagveld hebben bewezen. Voor VETERANEN![]()
Maarre jullie zijn wel heel erg fanatiek.
Wil je echt een tactiek uitvoeren zoals getekend gaat worden, dan mag iedereen wel 10x zijn tactiek doornemen. Anders wordt het niks. Dan focust men zich meer op het juist lopen volgens afspraken dan op de vijand.
Enne ik neem aan dat ze niet openbaar komen zoals op het forum.... ik weet niet tegen wie jullie spelen maar die gasten kijken ongetwijfeld mee.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef dennis3d het volgende:
Heb doubledutch clan voor een war uitgenodigt.
lol, tja nintendo is niet echt mijn ding, dat heb ik al wat jaren achter me gelaten.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee man gek. Zelda is voor mannen die hun diensten op het slagveld hebben bewezen. Voor VETERANEN![]()
Maarre jullie zijn wel heel erg fanatiek.
Wil je echt een tactiek uitvoeren zoals getekend gaat worden, dan mag iedereen wel 10x zijn tactiek doornemen. Anders wordt het niks. Dan focust men zich meer op het juist lopen volgens afspraken dan op de vijand.
Enne ik neem aan dat ze niet openbaar komen zoals op het forum.... ik weet niet tegen wie jullie spelen maar die gasten kijken ongetwijfeld mee.
Nee joh niet te goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel gecheckt of ze niet te goed zijn he?
Vrijdagavond training 6x6 of 8x8 opzetten Seine op BoF#3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |