BOEKHOUDER FTWquote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Dit is trouwens de maprotatie van GoT na stemming:
[..]
kom ik dit tegen op die clanwebsite:
[..]
Boekhouder, wtf
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Geen idee waarom je dat telkens weer moet herhalen. Kan mij verder niets schelen hoor, maar als je een beetje je argumenten sterk wil maken kan je beter met iets zinnigs komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jij bent iemand die uit een chopper springt als iemand 2 min op basis wacht.
Heb het erover dat mensen lopen klagen als er een scope te overpowerd is of wat dan ook.
Bedoel kom op zeg.
Gast hoe die gepatched ga worden is gewoon te erg die irv.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Geen idee waarom je dat telkens weer moet herhalen. Kan mij verder niets schelen hoor, maar als je een beetje je argumenten sterk wil maken kan je beter met iets zinnigs komen.
Kennelijk snap je niet dat bepaalde scopes te sterk zijn, en dat het daardoor ervoor zorgt dat mensen nog maar met 1 scope gaan rondlopen. Je zou zeggen dat met al die uren die jij in BF hebt gestoken toch wel moet snappen dat die fix nodig is.
Niet mee eens. En al is het zo: beter 1 scope die minder wordt gebruikt dan 1 scope die zo goed is dat alle andere scopes waardeloos worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gast hoe die gepatched ga worden is gewoon te erg die irv.
En ik snap het heel goed.
Maar jij weet ook niet wat je wilt.
Eerst te veel patches daarna alleen maar meer dus shut up you.
Daar heb je gelijk in maar je kan het ook teveel doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet mee eens. En al is het zo: beter 1 scope die minder wordt gebruikt dan 1 scope die zo goed is dat alle andere scopes waardeloos worden.
Wees blij dat DICE met patches komt, genoeg developers die een spel amper supporten.
Ho, ho! 20 a 30 seconden tops!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jij bent iemand die uit een chopper springt als iemand 2 min op basis wacht.
Hoezo...is dit alleen beperkt tot consoles dan?quote:
Kamikaze noob.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef RickoKun het volgende:
Hilarisch hoor, in die kankerantenne campen. Geen enkele kogel die er tegen helpt.
Behalve met een jet kamikaze te doen, maarja, zo realistisch is dit spel wel dat die gozers in die antenna niet doodgaan aan een straaljager, of 10 raketten op hun bakkes want 3 first aid kits.
Die jongen is een jaar of 16, laat maarquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Geen idee waarom je dat telkens weer moet herhalen. Kan mij verder niets schelen hoor, maar als je een beetje je argumenten sterk wil maken kan je beter met iets zinnigs komen.
Kennelijk snap je niet dat bepaalde scopes te sterk zijn, en dat het daardoor ervoor zorgt dat mensen nog maar met 1 scope gaan rondlopen. Je zou zeggen dat met al die uren die jij in BF hebt gestoken toch wel moet snappen dat die fix nodig is.
Ga je nou serieus alles van daar hier posten en ze dan belachenlijk maken, maakt je imo minstens zo triest.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Dit is trouwens de maprotatie van GoT na stemming:
[..]
kom ik dit tegen op die clanwebsite:
[..]
Boekhouder, wtf
Alle andere scopes waardeloos? Vind ik niet.. Ik vind de IRNV scope niet zo chill, omdat ik het overzicht verlies zodra ik scoped ben, en als er dingen in de fik staan word het beeld mij wat te druk..Doe mij maar 'n holo. Maargoed, het lijkt idd wel alsof verder bijna iedereen dat ding gebruiktquote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet mee eens. En al is het zo: beter 1 scope die minder wordt gebruikt dan 1 scope die zo goed is dat alle andere scopes waardeloos worden.
IRV is wel klote met rook ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Alle andere scopes waardeloos? Vind ik niet.. Ik vind de IRNV scope niet zo chill, omdat ik het overzicht verlies zodra ik scoped ben, en als er dingen in de fik staan word het beeld mij wat te druk..Doe mij maar 'n holo. Maargoed, het lijkt idd wel alsof verder bijna iedereen dat ding gebruikt
[rage]
Bijna 553 unlocked op m'n eigen soldier.. Bij m'n broertje heb ik zo'n beetje al 'n unlocks bij elkaar gecoopt, maar nu ik met m'n eigen soldier die Coop missies doe heb ik steeds dik pech met die public matchmake![]()
Die quicktime event aan het eind van de laatste coop missie is echt een killer.. Echt extreem veel rage om gehad. Tevens de laatste fase van exfiltration, dat je maat op een onmogelijke plek dood gaat terwijl de choppers al inbound zijn.. AARGH
Of dat je een missie haalt, en dat de host dan de volgende missie kiest, en dat dan blijkt dat je op Normal of Easy speelt. Zo schiet dat toch nooit op met die punten? En welke idioot heeft verzonnen dat chat een overbodige luxe is in coop?![]()
[/rage]
Rook, maar ook vuur.. Licht op als een gek..quote:
Zorgen dat je Spec Ops Camo unlocked :-)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wees blij dat DICE met patches komt, genoeg developers die een spel amper supporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |