En Dexter! We gaan beginnen met het laatste seizoen van Dexter!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan straks ook lekker even de stad in (oliebol!) en boodschappen doen voor de tapas van vanavond. We hebben 101 dingen de revue laten passeren van wat ik wilde op mijn verjaardag en eigenlijk wil ik gewoon lekker koken, muziek luisteren, een oliebol eten en wow spelen(nieuwe patch vandaag, dus allemaal nieuwe dingen waaronder een nieuwe fair dus daar gaan we heen
)
In mijn 'wat maakt me gelukkig?' denken miste ik nog een gitaar. Et voila!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:09 schreef freecell het volgende:
GEFELICITEERD!![]()
* freecell zingt een vals liedje met een gitaar voor Isa
Mea culpaquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
En dan keihard & vals meebrullen
Haha dat doe ik ook wel eens met zo'n makkelijk in het gehoor liggend popliedje. Dan zie je Lein:quote:
Er was niks chiques aan waar wij gegeten hebben hoor, FFT.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; jullie chique diner was net zo duur als onze tapas van de goedkope tapastent
Leuk, Isaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan straks ook lekker even de stad in (oliebol!) en boodschappen doen voor de tapas van vanavond. We hebben 101 dingen de revue laten passeren van wat ik wilde op mijn verjaardag en eigenlijk wil ik gewoon lekker koken, muziek luisteren, een oliebol eten en wow spelen(nieuwe patch vandaag, dus allemaal nieuwe dingen waaronder een nieuwe fair dus daar gaan we heen
)
Ik heb hem nog niet eens open geslagen en heb al onbedwingbare trek in chocoladetaartquote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
De kerst delicious valt op de deurmat.
Lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
De kerst delicious valt op de deurmat.
Ik ga nú bladerenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerVanavond eens rustig doorkijken
Ik ga lekker SQL-scriptjes bouwen en een uitrol voorbereidenquote:
Vond het eten anders best chique klinkenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:04 schreef golfer het volgende:
Trouwens, nog even:
[..]
Er was niks chiques aan waar wij gegeten hebben hoor, FFT.
Het was gewoon een ge-upgrade eetcafé zonder pretenties. Simpel en lekker.
Hebben wij ooit ook gehad. Was een zeer matig bedrijfquote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch maar laten strikken door een vuilcontainer-schoonmaakbedrijfje om een jaar lang de bakken 1x per maand schoon te laten maken. Had van mij ook om de maand of zelfs per kwartaal gemogen, maar daar doen ze helaas niet aan. Eens een jaar uitproberenVooral de groene bak wordt heel erg vies bij ons met alle dierlijke uitwerpselen en zo die we er in kwijt moeten
Ik betaal voor 1 jaar en bevalt het niet dan zeg ik het net zo snel weer opquote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ook gehad. Was een zeer matig bedrijf. Vooral de groenbak in de zomer is een ramp, die maken we gewoon zelf schoon tegenwoordig.
Vaak doe ik het direct als de bak geleegd is/ dat ik hem terug zet. Even een paar emmers heet water erin, wat troep erbij en met een bezem schoonmakenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik betaal voor 1 jaar en bevalt het niet dan zeg ik het net zo snel weer opMaar zelf schoonmaken komt er niet van + schiet niet erg op met alleen een tuinslangetje.. Dus we gaan het zien.
Ja, maar jij hebt als kansloze student toch niets beters te doenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak doe ik het direct als de bak geleegd is/ dat ik hem terug zet. Even een paar emmers heet water erin, wat troep erbij en met een bezem schoonmaken.
Die van ons tot nu toe ook niet, die loopt gewoon zelf naar de weg inmiddels. Dat ga ik wel missenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Hij staat bij ons helemaal achter in de tuin in een hoekje die groenbak, en we hebben hem nog nooit schoon laten maken
In de winter is het niet zo'n ramp. Maar in de zomer gaat de groene bak zo meurenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Hij staat bij ons helemaal achter in de tuin in een hoekje die groenbak, en we hebben hem nog nooit schoon laten maken
Ieuw goor!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch maar laten strikken door een vuilcontainer-schoonmaakbedrijfje om een jaar lang de bakken 1x per maand schoon te laten maken. Had van mij ook om de maand of zelfs per kwartaal gemogen, maar daar doen ze helaas niet aan. Eens een jaar uitproberenVooral de groene bak wordt heel erg vies bij ons met alle dierlijke uitwerpselen en zo die we er in kwijt moeten
Dan gebruik je ´m waarschijnlijk alleen voor tuinafval? En dat is niet zo vies. Bij ons nieuwe huis staat een inbouwcontainer voor de deur, en daar gaat alles in (groen en gewoon) en 2x per week wordt ze geleegd. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
En jullie voorop?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Nou, dat hebben we geweten: alle bejaardentehuizen van Bloemendaal en Haarlem e.o. waren leeggelopen om al dringend met karren en rollator door de, inderdaad mooie geworden, AH 3.0 te schuifelen.
Yups, alleen bladeren, gemaaid gras en tuinafval.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
Dan gebruik je ´m waarschijnlijk alleen voor tuinafval? En dat is niet zo vies. Bij ons nieuwe huis staat een inbouwcontainer voor de deur, en daar gaat alles in en 2x per week wordt ze geleegd. Lekker makkelijk.
Ja, ze liepen in polonaise achter ons aan.quote:
Heb destijds een stuk of 6 van die kleine taarten uit onze nieuwe AH meegekregenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
De Albert Heijn in ons dorp is anderhalve week dicht geweest vanwege een ingrijpende verbouwing en de feestelijke heropening was dus vandaag.
Nou, dat hebben we geweten: alle bejaardentehuizen van Bloemendaal en Haarlem e.o. waren leeggelopen om al dringend met karren en rollator door de, inderdaad mooie geworden, AH 3.0 te schuifelen.
De kortingsbonnen van 10 % op alle aankopen en de gratis appel-abrikozentaart lokte natuurlijk ook wel al die koopjesjager. Nauwelijks door te komen.
Volgende week maar eens opnieuw er doorheen lopen om de weg te leren kennen, want nu was het 1 grote schuifelparade.
Ik vind het een hele verbeteringquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb destijds een stuk of 6 van die kleine taarten uit onze nieuwe AH meegekregen
Ik vind de nieuwe AH's minder gezellig dan de oude. De modulaire rekken zijn handiger voor de vakkenvullers, maar doen me een beetje klinisch aan. En jammer dat al het vers nu achter glas zit.
Dat scheelt nogal. Wij hebben ook nog konijnen, dat maakt het heel viesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, alleen bladeren, gemaaid gras en tuinafval.
Dat was mij nog niet opgevallen, daarvoor was het te druk.Maar die van ons lijkt nu ook sprekend op de eerst geopende 3.0 winkel in Didam.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een hele verbeteringAlleen voor kleinere mensen wat lastig dat het vlees soms wat te hoog ligt
Voor die kipnuggets wil ik nog wel een paar Sherpa's inhuren en die tocht maken hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een hele verbeteringAlleen voor kleinere mensen wat lastig dat het vlees soms wat te hoog ligt
Whutquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de nieuwe AH's minder gezellig dan de oude. De modulaire rekken zijn handiger voor de vakkenvullers, maar doen me een beetje klinisch aan. En jammer dat al het vers nu achter glas zit.
Alle 'vakken' kunnen op gewenste hoogtes en breedtes gezet worden. Daardoor is het efficienter om verpakkingen van verschillende formaten zo dicht op elkaar gepakt te krijgen in de schappen. Hoe meer spullen in een volume, hoe meer er verkocht kan worden zonder bij te hoeven vullen.quote:
Jammer dat ie je niet herkende, al deed hij 'alsof'quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef AnneX het volgende:
De Aldivoor betaalbare gezichtscreme en bodylotion.
Gister in een Aldi geweest waar ik nooit kom en sta in de rij achter
de werkgever van het lab. waar mn.AnneX en ik elkaar hebben leren kennen, lang geleden...
Hij was oud geworden, 80 + herkende mij duidelijk niet en reageerde heel algemeen met Hoe is het ermee? En Prettige Feestdagen.
![]()
Sinds fokking 2007 geen uitwedstrijd meer gewonnen!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef borisz het volgende:
En Steer? Heb je al Köttbullar ingeslagen?
Gewoon een lekkere zelfgemaakte stamppot rauwe andijvie met uitgebakken stukjes spek er doorheen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef AnneX het volgende:
En is Krakke al weer thuis?
Vanavond http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
Omdat het best lekker is.
Met http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy de zeldzame keer dat ik varkensvlees klaarmaak.
En jullie?
No butter chicken van de zelfde sitequote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef AnneX het volgende:
En is Krakke al weer thuis?
Vanavond http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
Omdat het best lekker is.
Met http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy de zeldzame keer dat ik varkensvlees klaarmaak.
En jullie?
fout gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
FF moet toch wel verslaan baar zijn lijkt me.
Chicken Tonight?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
Lein maakt iets met kip & rijst vandaag. Ik weet nog niet wat.
Vind het ook niet echt lekker... beetje flauw van smaakquote:
Eigenlijk koken wij niet met potjes hier. Dat zou net zoiets zijn als pastasaus maken met een potje Grand Italia of Honig kant & klare pastasaus. Of Knorr of wat dan ook. Zelf maken FFT.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt lekker... beetje flauw van smaak
Conimex & Honig = bijl, wortel & beschavingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk koken wij niet met potjes hier. Dat zou net zoiets zijn als pastasaus maken met een potje Grand Italia of Honig kant & klare pastasaus. Of Knorr of wat dan ook. Zelf maken FFT.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Lein gaat met een zakje koken, jeuj.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
Eigenlijk koken wij niet met potjes hier. Dat zou net zoiets zijn als pastasaus maken met een potje Grand Italia of Honig kant & klare pastasaus. Of Knorr of wat dan ook. Zelf maken FFT.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef LieLie het volgende:
http://nos.nl/video/31816(...)van-sinterklaas.html
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
WTF???!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, heeft hij toch mooi wel even tijd voor je gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben weer terug! Hij had er eigenlijk geen tijd voor, maar er zit nu een verdoving in die langer werkt als het goed is. Als botox zo voelt, hoef ik geen botox.
Tofquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef LieLie het volgende:
http://nos.nl/video/31816(...)van-sinterklaas.html
![]()
![]()
Je hebt toch wel WAT opties om hem af te leiden?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Moet het nu met jullie doen, want Ross zit in een wow-raid
Die heb ik al gebruikt, die optiesquote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt toch wel WAT opties om hem af te leiden?
Ik ben goed, maar ik ben niet zó goedquote:
Hij heeft dan ook een fles zelfgehaalde cotes du rhone gekregen. Niet alleen daarom, gewoon omdat hij goed voor me zorgt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, heeft hij toch mooi wel even tijd voor je gemaaktEn nu maar hopen dat het goed werkt
Lein ziek?
En bedankt, ik zie nu van alles voor me.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt toch wel WAT opties om hem af te leiden?
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef krakkemieke het volgende:
De hulp leert voor ziekenverzorgende, ik heb hem een spuit fraxiparine en een catheter laten zien. Werkend leren.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En bedankt, ik zie nu van alles voor me.
quote:
jij kan toch nog wel een keer?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik al gebruikt, die opties
*kuch*quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Moe en strontchagrijnig. Ik ben er niet![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moe en strontchagrijnig. Ik ben er niet![]()
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf St. Michielsgestel
Was hier al om kwart voor en om 20.30u begint het. Kreeg allerlei instructies en een draaiboek en de vraag of ik de awards van glas niet zou willen laten vallen haha, ik hoop het! Mag ook artiesten opvangen, leuk
Half 1 of 1 uur ben ik klaar.
TMIquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf St. Michielsgestel
Was hier al om kwart voor en om 20.30u begint het. Kreeg allerlei instructies en een draaiboek en de vraag of ik de awards van glas niet zou willen laten vallen haha, ik hoop het! Mag ook artiesten opvangen, leuk
Half 1 of 1 uur ben ik klaar.
Heb liever dat ze het in Europa beter doen en in Nederland slechter.quote:
Precies. Sukkels zouden al geplaatst zijn als ze een doelpuntje gemaakt hadden.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb liever dat ze het in Europa beter doen en in Nederland slechter.
Dank U voor deze blijde boodschap.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoef morgen pas 9:30 te beginnenen ben om 17:00 klaar met de training
En mijn ex-vrouw.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Isa is op dezelfde dag als mijn zus jarig
Apart, op ware feiten gebaseerd en aanrader.quote:
Rij voorzichtig!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Topfeestje, flink gelachen. Morgen wat details. Nog wat afscheid nemen en over 10 min een uurtje naar huis rijden.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte harde werkers!
Ik ga morgen de poli ook een poepie laten ruiken![]()
Vanavond lekker gezongen, vlg week de 'audities'
This is de voice of haaaaaaaaarlem
Hooiberg?quote:
En een anti-slipcusrus.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef AnneX het volgende:
De iBoodsite weggeklikt, daar word ik greedy van.
Niet doen.
kHeb al een winterjas.
Voor zover ik zag op internet werkt het maximaal 6 uur, maar het werkt nog steeds! Omdat ik stillag voelde ik alleen 1 plek onderaan niet, die doet dus nog zeer. Maar goed, het is beter en de 12e heb ik weer een afspraak.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 07:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor zover ik zag op internet werkt het maximaal 6 uur, maar het werkt nog steeds! Omdat ik stillag voelde ik alleen 1 plek onderaan niet, die doet dus nog zeer. Maar goed, het is beter en de 12e heb ik weer een afspraak.
En ik had gister iig meer trek, dus ik heb Isa's verjaardag gevierd. Met kaasrondjes en dat viel niet goed. Maar het was genieten!
Goed gedaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 07:44 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen allemaal btw. Relaxed wakker aan het worden hier. FF lekker kantoor kantoor latn. Het lijkt erop dat alles onder controle is
Ja. En ik heb het niet eens allemaal zelf gedaanquote:
Mevrouwquote:
Oei! Vergeet niet om adem te halen he!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik weet iig precies waarom ik vroeg wakker ben
Isa is niet meer jarig *treurig kijkt*
Ow en ik kwam er achter dat ik het vandaag loeidruk heb![]()
Vrijdag vieren we sinterklaas met Tara's vader en vrouw en zondag met Tara's moeder en man.
En vandaag is de enige dag tussen nu en zondag dat ik ook maar een vorm van gedeeltelijk vrij heb
En vanavond zit ook vol. En morgen zit vol tót het feestje, zaterdag zit vol van 9-18:00 (heb bik een beurs) en 's avonds vanaf 19:00
Dus vandaag overdag alle boodschappen doen, cadeautjes kopen, gedichten schrijven, inpakken en zelfs nog één cadeautje zelf maken
Ja, waar ik ook het meeste zoiets van heb van 'hum' is dat er voor mijn gevoel nu geen pauzes meer inzittenquote:Op donderdag 1 december 2011 08:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei! Vergeet niet om adem te halen he!
Dat ken ik ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, waar ik ook het meeste zoiets van heb van 'hum' is dat er voor mijn gevoel nu geen pauzes meer inzitten
In praktijk valt het vaak mee, maar ik kan niet zo goed tegen het gevoel.
Nicequote:Op donderdag 1 december 2011 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Nu kunnen we echt leuke dingen gaan doen
Bien!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Nu kunnen we echt leuke dingen gaan doen
Die wordt lekker gewiegd!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Zit nu op youtube naar een filmpje te kijken van een bekende buikdanseres dus nu zwanger is, vraag me toch af hoe comfortabel het voor de baby is
Dat is waarquote:Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die wordt lekker gewiegd!Er zit namelijk een schokbreker omheen.
Nog gefeliciteerd met je zussie Steerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Vanaf 1 feb nieuwe collega zo goed als zeker
tja, het raadsel van de cul scquote:Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef Felagund het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat zijn eigenlijk boskippen?
nou Borisz toch, verraad je het ...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef borisz het volgende:
Sun's ofwel West-Fries voor Boodschappen
Sollyquote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
nou Borisz toch, verraad je het ...
ik? ik lig nog in bedquote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
tja, het raadsel van de cul sc
Als je het antwoord eenmaal weet...
In ieder geval moest golfer ervoor naar buiten en FFT blijkbaar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met de heren van de beste party single
Deze foto komt uit een verslag van een boekingsbureau maar er waren heel veel fotografen en fimcamera's dus later krijg ik nog veel foto's (want ik moest met elke winnaar op de foto haha).
[ Bericht 20% gewijzigd door FutureFairytale op 01-12-2011 15:09:48 ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wonderbaarlijk heb ik het precies tot het eind uitgehouden, in bed en vanochtend deed het wel zeer maar dat geeft niet. Ik heb de hele avond gestaan en gelopenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag.
FFT, hoe ging het met je voeten?
Nog nooit geweest, wel bij de Sligro. Vroeger wilde ik daar heel graag naar toe. Als kind leken mij die grote verpakkingen snoep en patat een paradijsquote:Op donderdag 1 december 2011 14:59 schreef MissHobje het volgende:
Oei oei heb me aardig inkunnen houden bij de makro maar wat een heerlijke winkel toch altijd
Fijn! Hoef je er de volgende keer niet tegenop te zien!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk heb ik het precies tot het eind uitgehouden, in bed en vanochtend deed het wel zeer maar dat geeft niet. Ik heb de hele avond gestaan en gelopen
Heel fijn! Komt denk omdat dit lage hakjes zijn. Hmm ik ga nu ff gauw ontbijten en naar de stad want anders heb ik geen cadeau morgen! Ik weet het echt niet! Moet iets hebben wat zowel voor mannen als voor vrouwen leuk is, jong en oud, rond de 15 euro. En een Staatslot of een bioscoopbon is te afgezaagd.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn! Hoef je er de volgende keer niet tegenop te zien!
Mijn zusje is ook al de 30e november jarig...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja klopt. Iedereen koopt 1 cadeau wat voor iedereen leuk is. We gaan bowlen en wie wint mag als eerste een cadeau kiezen. Ik als laatste dusquote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Sarabi het volgende:
Net een dutje gedaan, maar meteen de meest vreemde dromenniet handig.
Is het cadeautje voor een familiegroep FFT?
Ja, echt moddervet.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn agent belde net; ze kreeg t verslag ook van het artiestenbureau en ze vond dat de witte jurk me dik maakte. Klopt wel haha
Ze vond em wel leuk hehe. Ze zei alleen 'Waar is die dunne FF?' Hahaquote:
Ben je niet zo'n ster in bowlen dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja klopt. Iedereen koopt 1 cadeau wat voor iedereen leuk is. We gaan bowlen en wie wint mag als eerste een cadeau kiezen. Ik als laatste dus
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n ster in bowlen dan?
Dit vind ik bijvoorbeeld nu lekker erbijquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef LieLie het volgende:
Wie weet een leuke herfst/wintersalade die bij een biefstukje past?
Schattigquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Het stomme is; ik denk altijd van wel maar vervolgens gooi ik heel slecht
. Moet ik een paar leuke tijdschriften kopen voor Sinterklaas of of? Wil graag een boek van Jamie Oliver kopen maar 3 mensen koken nooit
Wat zie ik en lees ik nu?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dit vind ik bijvoorbeeld nu lekker erbij
Spam, spam! :pquote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niets stiekems aan hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat zie ik en lees ik nu?
Ben je stiekum een kookblog begonnen?
Gauw verder lezen.
*grinquote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Spam, spam! :p
Maar klinkt wel goed! Even kijken of we genoeg tijd hebben.
Volgende week vrijdag kan ik komen eten dus?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Zo net 3.5 liter natriumarme bouillon gemaakt om straks in te vriezen, ik kan weer even vooruit!
Voor mij is het nieuws.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niets stiekems aan hoor
Leuk om te doen, krijg er leuke reacties op en de nierstichting gaat af en toe wat ermee doen, ook leuk!
Nee dat komt niet uit! Wie weet een ander keertje.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag kan ik komen eten dus?
Te slechtquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Twee hoeren tegen elkaar: 'Wat vraag jij aan Sinterklaas?' 'Nou, gewoon 50 euro'.
hehe, gezellig hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Te slecht
Vanavond lekker uit eten, sushi staat op het menu
Jazekerquote:
Jij ook gefeliciteerd met je zussiequote:Op donderdag 1 december 2011 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook al de 30e november jarig...en nog ben ik het vergeten!
![]()
Dus alsnog gefeliciteerd Isa!
als je zelf een goede bouillon trekt, dat hoeft er eigenlijk geen zout in, ik maak het vaak zo dat je nauwelijks proeft dat er geheel geen zout is toegevoegd.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Zo net 3.5 liter natriumarme bouillon gemaakt om straks in te vriezen, ik kan weer even vooruit!
Perfect timingquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee dat komt niet uit! Wie weet een ander keertje.
Gezien de snelheid waarmee we uiteindelijk afgesproken hadden om een borrel te drinken denk ik over een jaar of 3?![]()
Wel fijn dat je een collega krijgt!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu weer gezellig op kantoor problemen te fixenStraks maar een blikje soep opentrekken. De planning is wat in de soep gelopen deze week.
Nee dat scheelt natuurlijk dat je daar ervaring mee hebtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
JaMaar niet enger dan zingen of zo
Leuk blog heb je!
Yep klopt. en als ik dan een pietsie zout bij de soep bijv wil doen kan dat zonder dat het bremzout wordt en te zout ivm mijn nierenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
als je zelf een goede bouillon trekt, dat hoeft er eigenlijk geen zout in, ik maak het vaak zo dat je nauwelijks proeft dat er geheel geen zout is toegevoegd.
Gisteren die opmerking van Craig over : you big though chef "oid Hilarisch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel een lichte koppijn van al het gelul
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Net 2 stukjes op als toet bij de koffie na de zuurkoolstamppot metquote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef LieLie het volgende:
Ik heb heul veul zin in chocolade, gelukkig hebben we het niet
quote:ヘルプ センター | メール オプション | スパムの報告
jftrsv さんがあなたを友だちとして招待しています。友だちになると、友だちのお気に入り、アップロード、評価などを追跡しやすくなる他、公開動画や非公開動画も簡単に共有できるようになります。
受信ボックスから、この招待を受けたり拒否したりできます。
© 2011 YouTube, LLC
Het is Japans, zegt de vertaal machine.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:52 schreef borisz het volgende:
Gelukkig hebben we Steer hier rondlopen
Hangen we Steer een camera om, is het een Japannerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is Japans, zegt de vertaal machine.
quote:Hans Kraay jr. maakt komende zomer de overstap van de Topklasse Zaterdag naar de Topklasse Zondag. JVC Cuijk heeft de 51-jarige oefenmeester voor komend seizoen vastgelegd.
Sinds zijn vertrek bij Lienden zat Kraay lang zonder club. Bij zijn voormalige werkgever, waar hij tussen 2004 en 2011 onder contract stond, maakte hij indruk door de club van de tweede klasse naar de Topklasse te loodsen. Eerder deze maand werd hij tot het einde van het seizoen vastgelegd door SVZW.
Daar maakte Kraay jr. meteen veel indruk. Zijn debuut tegen nummer twee Rijnsburgse Boys eindigde in een 4-4 gelijkspel, terwijl SVZW eerst met 4-1 achter kwam. Een week later leverde het uitduel met ARC een 1-0 overwinning op, waardoor de club uit Wierden nu de twaalfde plaats bezet in de Topklasse Zaterdag.
even snel over de site heen gekeken en meteen opgeslagen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Verdikke, hebben we wéér niks aan Steerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is Japans, zegt de vertaal machine.
Ah is voor t eerst dat ik dat hoor, misschien kan ik eraan sleutelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef z80 het volgende:
[..]
even snel over de site heen gekeken en meteen opgeslagen.
wat me wel opvalt is dat ik de tags slecht kan lezen door het gekozen lettertype.
recepten zijn wel lekker duidelijk en makkelijk te volgen.
Ik snap wel wat Z bedoeltquote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah is voor t eerst dat ik dat hoor, misschien kan ik eraan sleutelen.
Bij Steer kan je terecht met vragen over shampoo, mannengeurtjes en zonnebrandcrèmequote:Op donderdag 1 december 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
Verdikke, hebben we wéér niks aan Steer
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Hangen we Steer een camera om, is het een Japanner
Gary Speed.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Begin gemist, maar waarom de rouwbanden bij Twente-Fulham?
Aha.quote:
So?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa postte dit een paar dagen geleden
Nou de reacties (op die van jou na!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh bummer dus nu is t niet meer grappig.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Niets maar mensen die er een bourgondische levensstijl op na houden genieten misschien meer, en dat zie je wel na 20 jaar. Al is het wel een beetje een scheve vergelijking; appels en peren?quote:
Ook vrouwengeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij Steer kan je terecht met vragen over shampoo, mannengeurtjes en zonnebrandcrème![]()
Isa probeerde je een beetje in bescherming te nemenquote:
en contactlenzen en modulaire winkelinrichtingen!quote:
Oh das idd leuk! Slaapze en veel plezier morgen!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Slapen gaanmorgen drukke sinterklaasviering, maar heb er voor het eerst weer eens zin in
Wordt gezellig met het clubje blagen van me
Gewoon de roe gebruiken als ze vervelend zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Slapen gaanmorgen drukke sinterklaasviering, maar heb er voor het eerst weer eens zin in
Wordt gezellig met het clubje blagen van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |