En Dexter! We gaan beginnen met het laatste seizoen van Dexter!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan straks ook lekker even de stad in (oliebol!) en boodschappen doen voor de tapas van vanavond. We hebben 101 dingen de revue laten passeren van wat ik wilde op mijn verjaardag en eigenlijk wil ik gewoon lekker koken, muziek luisteren, een oliebol eten en wow spelen(nieuwe patch vandaag, dus allemaal nieuwe dingen waaronder een nieuwe fair dus daar gaan we heen
)
In mijn 'wat maakt me gelukkig?' denken miste ik nog een gitaar. Et voila!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:09 schreef freecell het volgende:
GEFELICITEERD!![]()
* freecell zingt een vals liedje met een gitaar voor Isa
Mea culpaquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
En dan keihard & vals meebrullen
Haha dat doe ik ook wel eens met zo'n makkelijk in het gehoor liggend popliedje. Dan zie je Lein:quote:
Er was niks chiques aan waar wij gegeten hebben hoor, FFT.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; jullie chique diner was net zo duur als onze tapas van de goedkope tapastent
Leuk, Isaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan straks ook lekker even de stad in (oliebol!) en boodschappen doen voor de tapas van vanavond. We hebben 101 dingen de revue laten passeren van wat ik wilde op mijn verjaardag en eigenlijk wil ik gewoon lekker koken, muziek luisteren, een oliebol eten en wow spelen(nieuwe patch vandaag, dus allemaal nieuwe dingen waaronder een nieuwe fair dus daar gaan we heen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |