En Dexter! We gaan beginnen met het laatste seizoen van Dexter!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan straks ook lekker even de stad in (oliebol!) en boodschappen doen voor de tapas van vanavond. We hebben 101 dingen de revue laten passeren van wat ik wilde op mijn verjaardag en eigenlijk wil ik gewoon lekker koken, muziek luisteren, een oliebol eten en wow spelen(nieuwe patch vandaag, dus allemaal nieuwe dingen waaronder een nieuwe fair dus daar gaan we heen
)
In mijn 'wat maakt me gelukkig?' denken miste ik nog een gitaar. Et voila!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:09 schreef freecell het volgende:
GEFELICITEERD!![]()
* freecell zingt een vals liedje met een gitaar voor Isa
Mea culpaquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
En dan keihard & vals meebrullen
Haha dat doe ik ook wel eens met zo'n makkelijk in het gehoor liggend popliedje. Dan zie je Lein:quote:
Er was niks chiques aan waar wij gegeten hebben hoor, FFT.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; jullie chique diner was net zo duur als onze tapas van de goedkope tapastent
Leuk, Isaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan straks ook lekker even de stad in (oliebol!) en boodschappen doen voor de tapas van vanavond. We hebben 101 dingen de revue laten passeren van wat ik wilde op mijn verjaardag en eigenlijk wil ik gewoon lekker koken, muziek luisteren, een oliebol eten en wow spelen(nieuwe patch vandaag, dus allemaal nieuwe dingen waaronder een nieuwe fair dus daar gaan we heen
)
Ik heb hem nog niet eens open geslagen en heb al onbedwingbare trek in chocoladetaartquote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
De kerst delicious valt op de deurmat.
Lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
De kerst delicious valt op de deurmat.
Ik ga nú bladerenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerVanavond eens rustig doorkijken
Ik ga lekker SQL-scriptjes bouwen en een uitrol voorbereidenquote:
Vond het eten anders best chique klinkenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:04 schreef golfer het volgende:
Trouwens, nog even:
[..]
Er was niks chiques aan waar wij gegeten hebben hoor, FFT.
Het was gewoon een ge-upgrade eetcafé zonder pretenties. Simpel en lekker.
Hebben wij ooit ook gehad. Was een zeer matig bedrijfquote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch maar laten strikken door een vuilcontainer-schoonmaakbedrijfje om een jaar lang de bakken 1x per maand schoon te laten maken. Had van mij ook om de maand of zelfs per kwartaal gemogen, maar daar doen ze helaas niet aan. Eens een jaar uitproberenVooral de groene bak wordt heel erg vies bij ons met alle dierlijke uitwerpselen en zo die we er in kwijt moeten
Ik betaal voor 1 jaar en bevalt het niet dan zeg ik het net zo snel weer opquote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ook gehad. Was een zeer matig bedrijf. Vooral de groenbak in de zomer is een ramp, die maken we gewoon zelf schoon tegenwoordig.
Vaak doe ik het direct als de bak geleegd is/ dat ik hem terug zet. Even een paar emmers heet water erin, wat troep erbij en met een bezem schoonmakenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik betaal voor 1 jaar en bevalt het niet dan zeg ik het net zo snel weer opMaar zelf schoonmaken komt er niet van + schiet niet erg op met alleen een tuinslangetje.. Dus we gaan het zien.
Ja, maar jij hebt als kansloze student toch niets beters te doenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak doe ik het direct als de bak geleegd is/ dat ik hem terug zet. Even een paar emmers heet water erin, wat troep erbij en met een bezem schoonmaken.
Die van ons tot nu toe ook niet, die loopt gewoon zelf naar de weg inmiddels. Dat ga ik wel missenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Hij staat bij ons helemaal achter in de tuin in een hoekje die groenbak, en we hebben hem nog nooit schoon laten maken
In de winter is het niet zo'n ramp. Maar in de zomer gaat de groene bak zo meurenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Hij staat bij ons helemaal achter in de tuin in een hoekje die groenbak, en we hebben hem nog nooit schoon laten maken
Ieuw goor!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch maar laten strikken door een vuilcontainer-schoonmaakbedrijfje om een jaar lang de bakken 1x per maand schoon te laten maken. Had van mij ook om de maand of zelfs per kwartaal gemogen, maar daar doen ze helaas niet aan. Eens een jaar uitproberenVooral de groene bak wordt heel erg vies bij ons met alle dierlijke uitwerpselen en zo die we er in kwijt moeten
Dan gebruik je ´m waarschijnlijk alleen voor tuinafval? En dat is niet zo vies. Bij ons nieuwe huis staat een inbouwcontainer voor de deur, en daar gaat alles in (groen en gewoon) en 2x per week wordt ze geleegd. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
En jullie voorop?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Nou, dat hebben we geweten: alle bejaardentehuizen van Bloemendaal en Haarlem e.o. waren leeggelopen om al dringend met karren en rollator door de, inderdaad mooie geworden, AH 3.0 te schuifelen.
Yups, alleen bladeren, gemaaid gras en tuinafval.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
Dan gebruik je ´m waarschijnlijk alleen voor tuinafval? En dat is niet zo vies. Bij ons nieuwe huis staat een inbouwcontainer voor de deur, en daar gaat alles in en 2x per week wordt ze geleegd. Lekker makkelijk.
Ja, ze liepen in polonaise achter ons aan.quote:
Heb destijds een stuk of 6 van die kleine taarten uit onze nieuwe AH meegekregenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
De Albert Heijn in ons dorp is anderhalve week dicht geweest vanwege een ingrijpende verbouwing en de feestelijke heropening was dus vandaag.
Nou, dat hebben we geweten: alle bejaardentehuizen van Bloemendaal en Haarlem e.o. waren leeggelopen om al dringend met karren en rollator door de, inderdaad mooie geworden, AH 3.0 te schuifelen.
De kortingsbonnen van 10 % op alle aankopen en de gratis appel-abrikozentaart lokte natuurlijk ook wel al die koopjesjager. Nauwelijks door te komen.
Volgende week maar eens opnieuw er doorheen lopen om de weg te leren kennen, want nu was het 1 grote schuifelparade.
Ik vind het een hele verbeteringquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb destijds een stuk of 6 van die kleine taarten uit onze nieuwe AH meegekregen
Ik vind de nieuwe AH's minder gezellig dan de oude. De modulaire rekken zijn handiger voor de vakkenvullers, maar doen me een beetje klinisch aan. En jammer dat al het vers nu achter glas zit.
Dat scheelt nogal. Wij hebben ook nog konijnen, dat maakt het heel viesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, alleen bladeren, gemaaid gras en tuinafval.
Dat was mij nog niet opgevallen, daarvoor was het te druk.Maar die van ons lijkt nu ook sprekend op de eerst geopende 3.0 winkel in Didam.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een hele verbeteringAlleen voor kleinere mensen wat lastig dat het vlees soms wat te hoog ligt
Voor die kipnuggets wil ik nog wel een paar Sherpa's inhuren en die tocht maken hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een hele verbeteringAlleen voor kleinere mensen wat lastig dat het vlees soms wat te hoog ligt
Whutquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de nieuwe AH's minder gezellig dan de oude. De modulaire rekken zijn handiger voor de vakkenvullers, maar doen me een beetje klinisch aan. En jammer dat al het vers nu achter glas zit.
Alle 'vakken' kunnen op gewenste hoogtes en breedtes gezet worden. Daardoor is het efficienter om verpakkingen van verschillende formaten zo dicht op elkaar gepakt te krijgen in de schappen. Hoe meer spullen in een volume, hoe meer er verkocht kan worden zonder bij te hoeven vullen.quote:
Jammer dat ie je niet herkende, al deed hij 'alsof'quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef AnneX het volgende:
De Aldivoor betaalbare gezichtscreme en bodylotion.
Gister in een Aldi geweest waar ik nooit kom en sta in de rij achter
de werkgever van het lab. waar mn.AnneX en ik elkaar hebben leren kennen, lang geleden...
Hij was oud geworden, 80 + herkende mij duidelijk niet en reageerde heel algemeen met Hoe is het ermee? En Prettige Feestdagen.
![]()
Sinds fokking 2007 geen uitwedstrijd meer gewonnen!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef borisz het volgende:
En Steer? Heb je al Köttbullar ingeslagen?
Gewoon een lekkere zelfgemaakte stamppot rauwe andijvie met uitgebakken stukjes spek er doorheen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef AnneX het volgende:
En is Krakke al weer thuis?
Vanavond http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
Omdat het best lekker is.
Met http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy de zeldzame keer dat ik varkensvlees klaarmaak.
En jullie?
No butter chicken van de zelfde sitequote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef AnneX het volgende:
En is Krakke al weer thuis?
Vanavond http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
Omdat het best lekker is.
Met http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy de zeldzame keer dat ik varkensvlees klaarmaak.
En jullie?
fout gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
FF moet toch wel verslaan baar zijn lijkt me.
Chicken Tonight?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
Lein maakt iets met kip & rijst vandaag. Ik weet nog niet wat.
Vind het ook niet echt lekker... beetje flauw van smaakquote:
Eigenlijk koken wij niet met potjes hier. Dat zou net zoiets zijn als pastasaus maken met een potje Grand Italia of Honig kant & klare pastasaus. Of Knorr of wat dan ook. Zelf maken FFT.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt lekker... beetje flauw van smaak
Conimex & Honig = bijl, wortel & beschavingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk koken wij niet met potjes hier. Dat zou net zoiets zijn als pastasaus maken met een potje Grand Italia of Honig kant & klare pastasaus. Of Knorr of wat dan ook. Zelf maken FFT.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Lein gaat met een zakje koken, jeuj.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
Eigenlijk koken wij niet met potjes hier. Dat zou net zoiets zijn als pastasaus maken met een potje Grand Italia of Honig kant & klare pastasaus. Of Knorr of wat dan ook. Zelf maken FFT.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef LieLie het volgende:
http://nos.nl/video/31816(...)van-sinterklaas.html
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
WTF???!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, heeft hij toch mooi wel even tijd voor je gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben weer terug! Hij had er eigenlijk geen tijd voor, maar er zit nu een verdoving in die langer werkt als het goed is. Als botox zo voelt, hoef ik geen botox.
Tofquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef LieLie het volgende:
http://nos.nl/video/31816(...)van-sinterklaas.html
![]()
![]()
Je hebt toch wel WAT opties om hem af te leiden?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Moet het nu met jullie doen, want Ross zit in een wow-raid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |