SwJ caresquote:Op woensdag 30 november 2011 08:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe zelf maar verhaaltje postenSWJ sWj who cares
nou post maar hier, ook zonder seks en fokkers desnoods.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:12 schreef Phantomesse het volgende:
Faalverhaal, maarrrrrr nu bedenk ik me wel dat ik weer eens verder moet schrijven aan die van mij
Neeeehhhhhhh maar als je me aan het lachen weet te maken middels leuke plaatjes en stripjes pm ik je wel een linkje.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou post maar hier, ook zonder seks en fokkers desnoods.
-Beetje respect mag ook wel hmm?-quote:Op woensdag 30 november 2011 08:21 schreef Chinless het volgende:
Maak eerder een verhaal waarin angel-joy, jojoortje of z'n andere slet wordt uitgewoond
nou schrijfze hequote:Op woensdag 30 november 2011 08:21 schreef Chinless het volgende:
Maak eerder een verhaal waarin angel-joy, jojoortje of z'n andere slet wordt uitgewoond
van mij voor jou Foute grappige hitler cartoonsquote:Op woensdag 30 november 2011 08:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neeeehhhhhhh maar als je me aan het lachen weet te maken middels leuke plaatjes en stripjes pm ik je wel een linkje.
Pardon?!quote:Op woensdag 30 november 2011 08:21 schreef Chinless het volgende:
hij wilt een verhaal waarin JoJoortje, jij of een andere slet wordt uitgewoondquote:
Nee, het viel me op dat hij telkens mij noemt in een of ander topicsquote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij wilt een verhaal waarin JoJoortje, jij of een andere slet wordt uitgewoond
Hoezo zou ze jaloers moeten zien op jou die her en der voor slet uitgemaakt wordt?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, het viel me op dat hij telkens mij noemt in een of ander topics
U jelly ofzo?
ja heel erg, wie wil er nou niet voor slet uitgemaakt wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 08:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, het viel me op dat hij telkens mij noemt in een of ander topics
U jelly ofzo?
hier, net gemaakt, speciaal voor jou!quote:Op woensdag 30 november 2011 08:28 schreef Phantomesse het volgende:
Meh, je probeert er te makkellijk aan te komen. Had wel wat moeite verwacht, helaas.
kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 09:12 schreef Phantomesse het volgende:
En dat plaatje is ook totaal niet grappig?
Ok face it, ik ben niet grappigquote:Op woensdag 30 november 2011 09:12 schreef Phantomesse het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:12 schreef Phantomesse het volgende:
man smeg is de beste mod die onz ooit gekend heeft. smeg niet haten jij!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik stopte toen je smegje onderkoening noemde.
daarom is hij koning niet onderkoning.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
man smeg is de beste mod die onz ooit gekend heeft. smeg niet haten jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga het niet afmaken verder...
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Phantomesse het volgende:
LolwhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga het niet afmaken verder...wat is deze
Ik zou geen ontslag nemen om vervolgens een carrière te willen maken in de literatuur.. Just a hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga het niet afmaken verder...
Lol whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga het niet afmaken verder...![]()
Ja, we gingen de tuin verbouwen, daardoor zat ik onder de modder, en het was idd viesquote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Angel-Joy liep alleen over straat onderweg naar het treinstation.
Ze ging naar Diemens.
en daar deden ze allemaal viese dingetjes.
Vervolgens ging Angel-Joy de volgende dag weer naar huis.
Einde
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Angel-Joy liep alleen over straat onderweg naar het treinstation.
Ze ging naar Diemens.
en daar deden ze allemaal viese dingetjes.
Vervolgens ging Angel-Joy de volgende dag weer naar huis.
Einde
*fap... fop... flah* come on buddy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga het niet afmaken verder...![]()
Sowieso is utopie aan sex toe want die jongen is echt sexueel gefrustreerdquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben in Sinterklaastemming. Mag een gedichtje ook?
Chocolade-chick is flink wat seks gewend
En was weer op zoek naar een echte vent
Utopie hapte al snel gewillig en deed spoedig zijn broek naar beneden
Maar wat een deceptie, zijn fluitje kon CC maar met moeite tot de daad overreden
Begrijpelijk kwam Chocolade-chick niet tot extase
Maar sprak, om geen ego's te beschadigen, de volgende frase
Het formaat telt niet, het gaat erom wat je ermee doet.
Voor utopie was alles toen weer goed.
niks mis meequote:
VEEG ME OP!!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Laatst kreeg ik ook nog een ietswat verontrustend pm van een redelijke bekende user uit onzin, ik noem verder geen namen maar zijn username is een oud bordspelletje dat tegewoordig nog veel gespeeld wordt door de mensen op een doordeweekse avond of wanneer ze echt geen leven hebben ook op de zaterdagavond.
Deze user vertelde mij dat hij een date had met een andere user van dit forum.
We noemen voor de gemak de ene user gewoon Levensweg, hij is in de 20 en doet een opleiding tot machinist.
De andere user noemen wij voor het gemak Knettergek.
Knettergek post voor de lol graag foto's in een bepaald subforum hier waar mensen nakend op de foto gaan.
Levensweg vond deze foto's ietswat amateurristisch en bood aan om de volgende shoot te doen voor Knettergek.
Zo gezegd zo gediggiedaan en ze spraken ergens af in een bos rond de veluwe!
De ontmoeting was in eerste instantie ietswat moeilijk want Levensweg vond deze volle dame best lekker en interresant om aan zijn eigen paal te rijgen.
De shoot verliep soepeltjes en Levensweg genoot van de volle billen van Knettergek en krijg al heel snel een harde.
Knettergek zag dit en ging nog geiler en geiler posseren totdat Levensweg het niet meer trok, een boomstronk pakte en Knettergek morsdood sloeg om zich daarna af te trekken over het lichaam.
Normale mensen die dit doen zullen nog het lichaam proberen te verstoppen, Levensweg niet want die nam eerst nog wat foto;s en vertrok daarna in een goede bui met zijn broek nog op de enkels en met een grote glimlach op zijn gezicht, wat een dag had hij
Haai lekkertje, kom jij maar even hierquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Yvonne herkende direct mijn wave handje en begon enthousiaster te hijgen. "Haaaaai lekkertje, kom jij maar even hier!".
okequote:Op woensdag 30 november 2011 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haai lekkertje, kom jij maar even hier
Oh wat ontzettend jammer nou ik wou net mijn baas gaan bellen om te zeggen dat ik een nieuwe roeping had gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik zou geen ontslag nemen om vervolgens een carrière te willen maken in de literatuur.. Just a hint.
Ik zeg niks hier, dan gaan alle FOK!er fappenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:49 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
okewat ga je dan met me doen?
oh, oke bel me dan maar opquote:Op woensdag 30 november 2011 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg niks hier, dan gaan alle FOK!er fappen
Was gezellig hey, bedankt dat je me hebt geholpen de vijver op te vullen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, we gingen de tuin verbouwen, daardoor zat ik onder de modder, en het was idd vies
Wie de neuk is Diemens eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef Phantomesse het volgende:
Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.Gebruik witregels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.Er is maar een echte sourcy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kon ook wel een strak holletje waarderen.
Inderdaad onleesbaar dat.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ahja zonder kun jij niet goed lezen he?
Moet ik nu doordenken?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was gezellig hey, bedankt dat je me hebt geholpen de vijver op te vullen.
Volgende keer trakteer ik je op een cola.
Deze chickquote:
Heeft vast niets met de afmetingen van zijn piemel te makenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er is maar een echte sourcy.
[ afbeelding ]
Die kon ook wel een strak holletje waarderen.
Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.Werk je bij het Pieter Baan Centrum of woon je er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alsof ik daar Avatar mag kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Werk je bij het Pieter Baan Centrum of woon je er?
Ja het kwam je ook niet bekend voor dit verhaalquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Monopoly het volgende:
Mooi verhaal steven, ik heb me heerlijk afgetrokken.
Een beetje, ik heb hier wel eens over gefantaseerdquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het kwam je ook niet bekend voor dit verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |