nav
Puber laat klasgenoten figureren in erotische verhalenbundel.Achter het stationOm 8 uur had ik afgesproken. Acht uur, achter Amsterdam CS. Daar zou hij op me wachten, de adones van FOK!
Met kloppende pielemuis in mijn zak toog ik opgetogen op weg naar Den Haag CS. Omdat ik nog wat vroeg was dacht ik, eens even kijken wat er hier rondloopt. Dus ik zo lopen van, * pokerface *. Toen ik achter het station aankwam bleek het dat SWJ en ik niet de enige waren die vandaag een mooie dag vonden voor een FOK!date. Ik zag Yvonne

in een comprimerende houding voorover gebukt staan voor een man die ik zo niet kende. Omdat ik wat verlegen ben heb ik zeker 10 minuten staan kijken alvorens ik Yvonne durfde aan te spreken.
Ik stamelde, "Hhhh hhh hhhoi

" (ik stotter als ik seksueel opgewonden ben

). Yvonne herkende direct mijn wave handje en begon enthousiaster te hijgen. "Haaaaai lekkertje, kom jij maar even hier!". Aangezien ik niet met vreemden mag omgaan zei ik, "Jaaa aaa heeee, stel me eerst maar even netjes voor aan die man die jij aan het leegzuigen bent!"
Yvonne verschoot van kleur. "Ow, hihihi wat onbeleefd van me! Dit is smegje, de kaaskoning!

". Ik zag nog een korstje kaas hangen aan Yvonne's snor, dus het moest wel. Hier had ik lang van gedroomd zeg, smegmanus ontmoeten

Ik knielde op de grond en groette smegmanus uitbundig.

"Smegmanus ow ondergod van FOK! Koning van ONZ! Eindelijk mag ik U ontmoeten

" "Hey lullo, zie je niet dat ik bezig ben

" Antwoorde hij nors. In mijn hoofd kermde ik het uit, Smegmanus had tot me gesproken. Mijn dag kon niet meer kapot.
Toen ging ik weer naar huis want dit was wel weer genoeg voor 1 dag buiten.