'Zachtjes likt Paula van der Wetering uit de Schoolstraat aan de snikkel van Hans Bergsma de zoon van Bakker Bergsma, tevens linksachter in de B-1 van Oosterhout.'quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fictieve verhaaltjes met de klassenfoto voorop, wat is 't probleem precies?
Pubers in de vijfde klas?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:59 schreef tong80 het volgende:
"De meisjes bevinden zich in een kwetsbare puberleeftijd en weten van niks.
Zucht..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:05 schreef Lithia het volgende:
Scholier schrijft erotische verhalen over klasgenootjes
Gezien er alleen een '' staat naast het bericht, vind ik dit wel erg dubbelop.
Sorry hoor, maar ik ben zeker nog niet klaar met puberen en ik zou in de 6e horen...quote:
Hij zou het op de markt moeten brengen :pquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Zachtjes likt Paula van der Wetering uit de Schoolstraat aan de snikkel van Hans Bergsma de zoon van Bakker Bergsma, tevens linksachter in de B-1 van Oosterhout.'
quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Zehlambal het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie zich gewoon de tyfus verveeld tijdens alle duits lees- en luistervaardigheidslessen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de link naar die verhalen gebleven?
omg yvonnequote:De video
Ik keek uit naar de geweldige avond met Yvonne, die me voor de boeg stond, maar er moesten nog wel een paar voorbereidingen worden getroffen: daarvoor had ik Tessa en Nena uitgenodigd. Zij zouden voor het ‘voorspel’ zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |