abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104987301

einde.gifBroes.jpg

Volvo XC70 (1997 - 2007) D5 AWD Kinetic Geartronic 1676KG

Maten en gewichten
473 cmLengte
186 cmBreedte
156 cmHoogte
276 cmWielbasis
1676 kgGewicht
750 kgAanhanger
1800 kgAanhanger geremd
70 lTankinhoud
485 / 1641 lBagageruimte

Motor en prestaties
Volvo XC70 (1997 - 2007)
Diesel Brandstof
2401 ccMotorinhoud
5/4 Cilinders / kleppen
185 pk @ 4000 tpmVermogen
400 Nm @ 2000 tpmKoppel
voor- en achterwielen Aandrijving
6 (Automaat) Versnellingen
9.5 sec.Acceleratie 0 - 100 km/u
210 km/uTopsnelheid
1 op 13.2 Verbruik gemiddeld
1 op 9.8 Verbruik stad
1 op 16.4 Verbruik buitenweg
201 gr. / kmCO2 uitstoot

Standaarduitrusting
ABS
bestuurders airbag
passagiers airbag
airconditioning
ruitenwisser achterop
elektrisch bedienbare zijruiten voor
elektrisch bedienbare zijruiten achter
stuurbekrachtiging

Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

[..]

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_104987340
owja anders vergeet je de tettenaan te passen
pi_104987404
Zei je iets :o ?
pi_104987491
dat duurde lang

:P
pi_104987554
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
Zei je iets :o ?
wow kei goed ^O^
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:03:41 #6
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_104987624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef densmee het volgende:

[..]

wow kei goed ^O^
daar is deze Vulva voor bedoeld, nbniet als PC-Hooft tractor waar ie alleen maar voor gebruikt wordt :'(

tetten :9
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_104987742
Godver. Wat een kuttyfus website heeft T-Mobile toch. Daarstraks kon ik mijn abonnement verlengen, zat zelfs al telefoons te bekijken. Klik ik er bij eentje op "bestel & meer info", floept ie mij eruit. En nu bij het inloggen krijg ik steeds dit:

Helaas is het niet mogelijk om je tariefplan te wijzigen. Neem voor vragen contact op met de T-Mobile Klantenservice.

:r !!!
pi_104987862
Lolvo :')

Wat voor telefoon ga je halen Anne?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_104987881
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef lipje het volgende:

[..]

daar is deze Vulva voor bedoeld, nbniet als PC-Hooft tractor waar ie alleen maar voor gebruikt wordt :'(

tetten :9
dit is ook verharde weg, dwars over de tanksporen in de oirschotse duinen. Dan ben je pas goed voor je auto
pi_104987905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Paladijn het volgende:
Lolvo :')

Wat voor telefoon ga je halen Anne?
Weet ik nog niet.. De keus valt mij een beetje tegen. Ik wil in ieder geval een goedkoper abonnement en gewoon weer een jaar. Dan heb je nog minder keus :'). Tenminste.. als je niet veel wilt bijbetalen.
pi_104988094
Kun je niet gewoon op de tweakers pricewatch rondneuzen met wat opties? Overstappen is doorgaans goedkoper dan verlengen (scheelt gerust 10tallen euro's).
Enige nadeel is dat mobiel internet nogal beknibbeld is :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_104988109
op dit moment heeft alleen die volvo wel 2 wiel meer aandrijving als mijn auto.
ik kan nu namelijk in de lage gearing rijden met alleen achterwiel aandrijving.
Maandag een nieuwe sensor in de tussenbak
pi_104988619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Kun je niet gewoon op de tweakers pricewatch rondneuzen met wat opties? Overstappen is doorgaans goedkoper dan verlengen (scheelt gerust 10tallen euro's).
Enige nadeel is dat mobiel internet nogal beknibbeld is :')
Kweetnie.. Maybe.. Ik ben eigenlijk al 8 jaar klant bij T-Mobile ofzo :'). Nooit gezeik mee gehad.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:20:11 #14
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_104988708
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Kweetnie.. Maybe.. Ik ben eigenlijk al 8 jaar klant bij T-Mobile ofzo :'). Nooit gezeik mee gehad.
ik was klant vanaf 1998, maar na de laatste verhuizing geen bereik meer binnenshuis, en het zou de komende 3 maanden ook niet veranderen :(
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_104988883
Densmee driftend door het bos _O_

En same here Anne, heb nog een lading beltegoed bij ze staan en de internetabo's zijn betaalbaarder. Als ik die redenen niet had gehad was ik wel overgestapt op een andere telco.
pi_104988974
een vriend van me heeft er zo een.

[/peu]
pi_104990021
Besteld: Sony Ericsson Xperia Mini Pro

pi_104991465
Mooi toestel, keypads O+
pi_104992126
Ik heb mijn schrijfproject gehaald; 50.000+ woorden voor het van november :7
Nou weer vestigen op de dingen die ik vooral de laatste week heb laten schieten :')
  woensdag 30 november 2011 @ 09:06:04 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_104997595
Zow. eindelijk thuis, malend hoofd, ik stink als een bunzing naar de benzine, mijn kleding onder de bagger, en nu nog zien te slapen :{

SD reed vanmorgen na een nachtje buffelen samen met zijn maat in de botsabsorber over de N229 richting de zaak, nachtje remplace zat er weer op. Ergens halverwege kwamen we een auto tegen die overdwars op de weg stond, en all over the place lag glas en plastic, één man stond een metertje of 50 verderop in de berm, de andere stond zwaaiend met zijn armen op de rijbaan.. looked like trouble, verder was er niets of niemand te zien, alleen een auto die op de parallelweg geparkeerd stond, maar daar zat geen schade aan zo te zien. voor de zekerheid maar even de zwaailichten en knipperzooi achterop aangegooid en de auto's op de busbaan gezet en uitgestapt om te kijken watsgeburt en of iedereen nog heel was en of we wat konden doen.. De meneer die op de weg stond was de bestuurder van de beschadigde auto, en die zie dat er verderop een motorrijder in de sloot lag, even slikken en die kant op gehold, de man die verderop stond, stond dus bij die motorrijder, en in de 'sloot' (bijna droogstaande greppel) zat nog een man, die samen met die andere in de auto op de parallelweg te hulp waren geschoten net voordat wij aankwamen. De motorrijder had duidelijk een ernstige beenfractuur, verder was hij wel ok, goed bij de tijd, hij wist hoe hij heette, waar hij op weg naartoe was en wat er was gebeurd, dus dat zat wel snor verder. Hij had het koud, dus ik heb mijn fleecejack uitgetrokken en afgestaan. 112 was al gebeld, en waren onderweg.
Daarna hebben ik en mijn maat allebei een kant van de rijbaan afgesloten; ik met de hoogwerker waar een flinke bak oranje geflits en geflikker op zit, en hij met zijn botsabsorber, die daar eigenlijk voor gemaakt is, de andere kant, en vervolgens met pionnen van mijn auto een verdrijvingsvlak gemaakt om het verkeer over de busbaan te leiden. Ondertussen kwam er al een kudde politie aan, die konden mooi het verkeer gaan regelen en verklaringen opnemen. Even later kwam ook de gele blauw/blauw al aan, dus zijn wij maar een beetje stukken gaan rapen, en hebben we op een afstandje gekeken hoe de ambubroeders hun werk deden. Na een tijdje was de motorrijder 'gestabiliseerd, voor zover dat gaat in een modderige greppel, en moest hij op een backboard geparkeerd worden, dus met een mannetje of 8 allemaal een stukkie, en op aangeven van de ambubroeder stukje bij beetje die kerel op de plank geschoven, ik mocht zijn gebroken onderbeen 'doen', samen met een broeder, voelt erg jakkie :|W Vervolgens met plank en al op de brancard, vast'sjorren' en de ambu in. Daarna met de berger nog de motor uit de greppel gevist, waardoor ik ongemerkt onder de benzine kwam te zitten, dus ik stink als een mongeaul nu :7
Al met al toch zomaar anderhalf uur in touw geweest; leuk dat je effe de afzetting regelt, maar dan kun je natuurlijk pas weg als alles klaar is, dus om kwart over 6 ofzo reden we pas weg vanaf daar; werd een lekker latertje dus, maja, voor een 'goed doel' lawe maar zeggen :')

Wel tig keer bedankt door de hermandad voor de geweldige afzetting en de hulp; een tegoedbon voor een keertje vrij scheuren zonder te betalen zat er niet in, maar ze zouden een mailtje naar de zaak sturen om onze uurtjes te verantwoorden en te bedanken. Ik ben benieuwd :+

Heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt voor ik ga maffen :X

Voor de tl;dr knuppels: SD en zijn collega zijn goed bezig geweest vanmorgen volgens oom agent. 8-)

En ja Alexxxxx, het was Jos ;)

Owja:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik (proberen te) maffen :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_104997816
Netjes bezig SD
pi_104998867
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:

Heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt voor ik ga maffen :X
Vrij logisch ja, nog een beetje in slaap kunnen komen? :)

Goed bezig geweest! ^O^
  FOK!fotograaf woensdag 30 november 2011 @ 11:33:35 #23
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_105001213
HELD! :) ~
Maarre, vrij scheuren met zo'n zware bak gaat toch niet zo makkelijk.
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_105001438
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de tl;dr knuppels: SD en zijn collega zijn goed bezig geweest waren helden vanmorgen volgens oom agent. 8-)
Fixed. 8-)

En ook *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 11:42:38 #25
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105001509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef lipje het volgende:

[..]

een wattes? is dat een stoffer voor je telefoon?

:')
Ik bedoelde Swivel mount. Mn vriendin zal er wel weer door heen hebben zitten kletsen terwijl ik aan het typen was :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')