Daarom, in en in triest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Faux. het volgende:
Als je echte vrienden bent accepteer je hem zoals hij is.
FOK!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Speciman. het volgende:
Ik vind het woord ''mattie'' op een forum als fok toch het meest gay wat er kan voorkomen.
Eigenlijk verlies je altijd.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies je altijd.
Als je het niks vindt ben je triest, en als je het tof vindt ben je triest.
quote:
quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Speciman. het volgende:
Ik vind het woord ''mattie'' op een forum als FOK! toch het meest homosekuele wat er kan voorkomen.
Je vond mijn babyface eerst nog schattig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Excuses![]()
Tevens vind ik ts zelf ook een beetje gay uitzien, no offence
Je moet er niks van vinden en het tussen jullie beiden houden. Dat is het beste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies je altijd.
Als je het niks vindt ben je triest, en als je het tof vindt ben je triest.
quote:
Is ''Zo beter'' zo beter geschreven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een zin beginnen met een hoofdletter.
Moest wat aardigs zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Je vond mijn babyface eerst nog schattig.
Nee een holbewoner.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef DutchSpike het volgende:
Ja, overduidelijk een bruinridder.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Btw, als het serieus is: echte vrienden laten elkaar niet stikken, tenzij hij jou leuk vindt, maar homo's hebben meestal een goed smaak
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Glennznl het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch ook niks over jouw 18 jarige vriendje terwijl je 15 bent?
Post zijn pics als wraak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen maar dat echte vrienden elkaar niet laten stikken
En bedankt dat je het ff verteld joh, mensen zullen het heel interessant vinden, NOT
Vergeet niet dat dit '49 is he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je moet er niks van vinden en het tussen jullie beiden houden. Dat is het beste.
Ja, dat is eng als je een man bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef MohammedJan het volgende:
Zou je iemand ontvrienden omdat hij op jongens valt?
Er staan al pics van hem op het forum hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mag dat wel hoor. En anders DM.
Oo, ik lees niet het hele forum.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staan al pics van hem op het forum hoor.
Je hebt toch ook nog andere vrienden om over MEISJES te praten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Ja, dat is eng als je een man bent.
En dan kan je niet meer over de chicks praten.
Je bent bang omdat je in de kast zit, begrijpelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Waar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staan al pics van hem op het forum hoor.
QFTquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent bang omdat je in de kast zit, begrijpelijk
Royalsadness deze manquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Die is verouderd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet niet meer, met je hond.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet niet meer, met je hond.
Wat haten deze mensen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef MohammedJan het volgende:
Ik ga weg uit deze topic![]()
Wordt toch een beetje bang van TS zijn kastgedrag.
Je bent bang voor je beste vriend als je niet meer met hem over chicks mag praten...quote:
Hij is gewoon kasthomo hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
Je bent bang voor je beste vriend als je niet meer met hem over chicks mag praten...
Wat had je verwacht?
Harde booii is die TS hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij is gewoon kasthomo hoor.
quote:
Wanneer kom je uit de kast?quote:
Nee, die staat overal op het Wereld ´Wije Web.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zou ie het erg vinden als ik z'n foto post?
Vrouw - Homovriendenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat maakt het nou uit of hij homo is? Ik ken een hand vol homo's en zij zijn de liefste mensen die ik ken, ik kan ook van alles met hun delen zonder er over te moeten schamen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Vrouw - Homovrienden
Man - Homovrienden
Zie je het verschil?
Eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]Kutdownie. Je bent gewoon bang dat iemand achter je seksualiteit komt.
Waarom probeer je je homoseksualiteit te verspreiden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]Kutdownie. Je bent gewoon bang dat iemand achter je seksualiteit komt.
Ik ben bi, eigenlijk. En ik verspreid niks. Ik lieg er gewoon niet over. Zou jij ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:00 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Waarom probeer je je homoseksualiteit te verspreiden?
Ik ken genoeg hetero-vrienden die bevriend zijn met een aantal van mijn homo-vrienden. Niks mis mee, en een aantal van hun zou je nooit verwachten dat ze homosekueel zijn. Gespierd, mannelijk innerlijk/uiterlijk etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Vrouw - Homovrienden
Man - Homovrienden
Zie je het verschil?
Tyfus debiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben bi, eigenlijk. En ik verspreid niks. Ik lieg er gewoon niet over. Zou jij ook eens moeten doen
Waarom denk je dat ik iets moet verbergen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]Het is goed. Leef maar lekker met een masker
!
Wtf, srry?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik iets moet verbergen?![]()
Daarom ontwijk ik vreemde figuren die niet aan de standaard voldoen, hun constante "doe mee"-reclame maakt me helemaal gek.
Ik doel nu op emo´s, gothics en andere kansloze groepen.
De standaard is, in de kudde kunnen lopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wtf, srry?
Dat zijn ook gewoon mensen, en wat is dan "aan de standaard"? Wat is jouw standaard dan?
Dat je niet met ze kunt opschieten, Oké, maar ontlopen? Kinderachtig hoor
Zelf ben je "ook" een mongool, zelf ben je ook "anders", beetje hypocriet om dan op heksenjachtt te gaan hequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik iets moet verbergen?![]()
Daarom ontwijk ik vreemde figuren die niet aan de standaard voldoen, hun constante "doe mee"-reclame maakt me helemaal gek.
Ik doel nu op emo´s, gothics en andere kansloze groepen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelf ben je "ook" een mongool, zelf ben je ook "anders", beetje hypocriet om dan op heksenjachtt te gaan heMaar het is goed, stoer doen op een forum om jezelf goed te voelen, om geaccepteerd te worden door je mede-helden. Zielig persoon ben je, smerig excuus voor een mens.
Ik weet het niet hoor, maar JIJ loopt juist in een "kudde", populair zou je niet zijn, maar jij bent gewoon een meeloper, wat de anderen van emo's vinden, vind jij zeker ook om bij te horen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef Glennznl het volgende:
[..]
De standaard is, in de kudde kunnen lopen.
Wat is "normaal"? Sowieso hoef ik me nieteens normaal te voelen, mijn leven draait niet om wat anderen over mij denken. Zegt al genoeg over jouquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Glennznl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook een mongool en ook anders?![]()
Ik probeer mensen niet te converteren naar iets wat ze niet zijn om mezelf normaal te voelen.
Zou iedereen moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar JIJ loopt juist in een "kudde", populair zou je niet zijn, maar jij bent gewoon een meeloper
Feit.quote:
We kunnen niet allemaal meelopers zijn, dan is er niemand om te volgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten zijn.
[..]
Feit.
Als iedereen zou meelopen met bazen als Medvedev zou de wereld een betere plek zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal meelopers zijn, dan is er niemand om te volgen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten zijn.
[..]
Feit.
Ik bereik mezelf door anderen te kopiëren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik je nog zieliger dan dat je al bent... Lkkr boeiend wat anderen denken, maar als je zo wilt leven zonder echt jezelf te zijn, su6!
Achter de kudde aanlopen, hersenloze downiequote:
Ja man, ik hoop dat de anderen zelfmoord gaan plegenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Ik bereik mezelf door anderen te kopiëren.
Maar dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Achter de kudde aanlopen, hersenloze downiePersonen als jij zouden juist gepest moeten worden
___
Volgende periode wordt Poetin weer gewoon president van Rusland, Medvedev is gewoon een meeloper van Poetin dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Als iedereen zou meelopen met bazen als Medvedev zou de wereld een betere plek zijn.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal meelopers zijn, dan is er niemand om te volgen.
Wat een wijsheid en inzichtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Vrouw - Homovrienden
Man - Homovrienden
Zie je het verschil?
Daar ging het al mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |