Daarom, in en in triest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Faux. het volgende:
Als je echte vrienden bent accepteer je hem zoals hij is.
FOK!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Speciman. het volgende:
Ik vind het woord ''mattie'' op een forum als fok toch het meest gay wat er kan voorkomen.
Eigenlijk verlies je altijd.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies je altijd.
Als je het niks vindt ben je triest, en als je het tof vindt ben je triest.
quote:
quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Speciman. het volgende:
Ik vind het woord ''mattie'' op een forum als FOK! toch het meest homosekuele wat er kan voorkomen.
Je vond mijn babyface eerst nog schattig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Excuses![]()
Tevens vind ik ts zelf ook een beetje gay uitzien, no offence
Je moet er niks van vinden en het tussen jullie beiden houden. Dat is het beste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies je altijd.
Als je het niks vindt ben je triest, en als je het tof vindt ben je triest.
quote:
Is ''Zo beter'' zo beter geschreven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een zin beginnen met een hoofdletter.
Moest wat aardigs zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Je vond mijn babyface eerst nog schattig.
Nee een holbewoner.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef DutchSpike het volgende:
Ja, overduidelijk een bruinridder.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Btw, als het serieus is: echte vrienden laten elkaar niet stikken, tenzij hij jou leuk vindt, maar homo's hebben meestal een goed smaak
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Glennznl het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch ook niks over jouw 18 jarige vriendje terwijl je 15 bent?
Post zijn pics als wraak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen maar dat echte vrienden elkaar niet laten stikken
En bedankt dat je het ff verteld joh, mensen zullen het heel interessant vinden, NOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |