Daarom, in en in triest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Faux. het volgende:
Als je echte vrienden bent accepteer je hem zoals hij is.
FOK!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Speciman. het volgende:
Ik vind het woord ''mattie'' op een forum als fok toch het meest gay wat er kan voorkomen.
Eigenlijk verlies je altijd.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies je altijd.
Als je het niks vindt ben je triest, en als je het tof vindt ben je triest.
quote:
quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Speciman. het volgende:
Ik vind het woord ''mattie'' op een forum als FOK! toch het meest homosekuele wat er kan voorkomen.
Je vond mijn babyface eerst nog schattig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Excuses![]()
Tevens vind ik ts zelf ook een beetje gay uitzien, no offence
Je moet er niks van vinden en het tussen jullie beiden houden. Dat is het beste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies je altijd.
Als je het niks vindt ben je triest, en als je het tof vindt ben je triest.
quote:
Is ''Zo beter'' zo beter geschreven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een zin beginnen met een hoofdletter.
Moest wat aardigs zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Je vond mijn babyface eerst nog schattig.
Nee een holbewoner.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef DutchSpike het volgende:
Ja, overduidelijk een bruinridder.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Btw, als het serieus is: echte vrienden laten elkaar niet stikken, tenzij hij jou leuk vindt, maar homo's hebben meestal een goed smaak
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Glennznl het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch ook niks over jouw 18 jarige vriendje terwijl je 15 bent?
Post zijn pics als wraak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen maar dat echte vrienden elkaar niet laten stikken
En bedankt dat je het ff verteld joh, mensen zullen het heel interessant vinden, NOT
Vergeet niet dat dit '49 is he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je moet er niks van vinden en het tussen jullie beiden houden. Dat is het beste.
Ja, dat is eng als je een man bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef MohammedJan het volgende:
Zou je iemand ontvrienden omdat hij op jongens valt?
Er staan al pics van hem op het forum hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mag dat wel hoor. En anders DM.
Oo, ik lees niet het hele forum.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staan al pics van hem op het forum hoor.
Je hebt toch ook nog andere vrienden om over MEISJES te praten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Ja, dat is eng als je een man bent.
En dan kan je niet meer over de chicks praten.
Je bent bang omdat je in de kast zit, begrijpelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Waar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staan al pics van hem op het forum hoor.
QFTquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent bang omdat je in de kast zit, begrijpelijk
Royalsadness deze manquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Die is verouderd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet niet meer, met je hond.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet niet meer, met je hond.
Wat haten deze mensen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef MohammedJan het volgende:
Ik ga weg uit deze topic![]()
Wordt toch een beetje bang van TS zijn kastgedrag.
Je bent bang voor je beste vriend als je niet meer met hem over chicks mag praten...quote:
Hij is gewoon kasthomo hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
Je bent bang voor je beste vriend als je niet meer met hem over chicks mag praten...
Wat had je verwacht?
Harde booii is die TS hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij is gewoon kasthomo hoor.
quote:
Wanneer kom je uit de kast?quote:
Nee, die staat overal op het Wereld ´Wije Web.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zou ie het erg vinden als ik z'n foto post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |