Dit is Fok.quote:Op woensdag 14 december 2011 04:35 schreef Mainport het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gedoe. Ik kom hier voor de filmrecensies. Als ik een domme discussie wil horen die zo oud is als de weg naar Rome ga ik wel naar college. Een beetje schoolcijfers geven aan films en daarover ruzie maken... o tempora, o mores
ASO en Irreversible ook. Maar iig geen 1quote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel beniuwd, waarom Mysterious Skin een 3.0?Dat is bijzonder laag.
Dat is geen excuus om je als een kleuter te gedragen.quote:
Het begint idd steeds meer door alle topics heen een kutforum te worden.. Iedereen schijnt zich idd als een domme debiele kutpuber te moeten gedragen..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om je als een kleuter te gedragen.
Weet je wat het is, dit was een van de weinige topics waar het generale niveau nog niet neergedaald was tot een willekeurig KLB topic, met bijbehorende debiele kutpubers.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Primer (2004, VS, Shane Carruth)
Wat een ongelofelijk vage onduidelijke film. In het begin wordt constant vaag gehouden waar de karakters mee bezig zijn. Ze praten in allemaal technische taal over één of andere machine waar ze een experiment mee aan het doen zijn, maar wat dat dan is blijft te lang onduidelijk. Op een gegeven moment wordt het nut van die machine duidelijk. Maar dan nog blijft de film vaag. Helft van de tijd begreep ik niet waar ze het over hadden. Dat is niet omdat ik dom ben, maar omdat Carruth niet instaat is om goed een verhaal te vertellen.
Maar die vaagheid zou te vergeven kunnen zijn als de karakters mijn sympathie konden krijgen. Echter die zelf worden ook veel te vaag gehouden in het begin. Niet alleen wat er gebeurt is onduidelijk, ook waarom het gebeurt. Het was me compleet niet duidelijk waarom ik me zou moeten interesseren in deze mensen. Waardoor de film al snel mijn aandacht verloor.
Dan is dit misschien een film die je pas echt kan begrijpen na meerdere keren kijken. Maar met totaal oninteressante karakters zie ik niet in waarom ik de film meerdere keren zou kijken en willen begrijpen.
cijfer: 4.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Mysterious Skin en Irreversiblequote:Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ASO en Irreversible ook. Maar iig geen 1Het is natuurlijk ook erg rebels om hoog aangeschreven films zomaar een laag cijfer te geven
Ik vond Irreversible een erg indrukwekkende film, en niet vanwege die ene verkrachtingsscene. Als je de hele film kijkt, zie het dat het een rechte lijn is van hel waar je bijna misselijk van wordt (stroboscoop licht etc) naar lieflijk kabbelend verhaaltje op het einde.quote:Op donderdag 15 december 2011 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mysterious Skin en Irreversibleomdat het ranzige films zijn. Ik kijk niet voor mijn lol 1,5 uur naar homo's respectievelijk homoverkrachtingen. Niks tegen homo's maar het hoeft voor mij niet zo in beeld.
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens.quote:A Space Odyssey vond ik saai en zwaaaar overschat.
Ah op die manier.... ik ben een groot horror liefhebber, en tijdens mijn ideale film voel ik mij zeer ongemakkelijk. Irreversible slaagt daar op overtiugende wijze in, helemaal tijdens de verkrachtingsscene. Vandaar dat ik het wel een zeer geslaagde film vond.quote:Op donderdag 15 december 2011 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mysterious Skin en Irreversibleomdat het ranzige films zijn. Ik kijk niet voor mijn lol 1,5 uur naar homo's respectievelijk homoverkrachtingen. Niks tegen homo's maar het hoeft voor mij niet zo in beeld.
A Space Odyssey vond ik saai en zwaaaar overschat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Verder snapte ik het einde niet.Dat snapte ik ook niet helemaal. Ik denk inderdaad dat zij ook een van die wezens is geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond the prestige echt tof maar the illusionist zeer matig. sowieso dat ze doen alsof ze een fantastische truc laten zien en dat je dan gewoon gare CGI ziet die op geen enkele manier echt kan zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 14:19 schreef Roces18 het volgende:
(The illusionist is trouwens een aanrader als je dit een leuke film vond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jimjim1983 op 15-12-2011 22:19:20 ]
Oh ja, die heb ik ook nog gezien. Wel redelijk vermakelijk met verstand op 0.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Immortals (2011)
Oordeel: Ik vond deze film heul erg saai. Een raar lopend verhaal dat van de hak op de tak springt. Irritante geluids-effecten en vieze kleuring. Kwa uiterlijk is het- maar wat betreft uitwerking is het weer niet te vergelijken met '300'. Best zonde.
Cijfer: rubbish for the $2 Dollar bin.
Je moet ook wachten op een betere kwaliteitquote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Immortals (2011)
Oordeel: Ik vond deze film heul erg saai. Een raar lopend verhaal dat van de hak op de tak springt. Irritante geluids-effecten en vieze kleuring. Kwa uiterlijk is het- maar wat betreft uitwerking is het weer niet te vergelijken met '300'. Best zonde.
ja dat was inderdaad een erg leuke filmquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Juno op RTL5 gisteren, wat blijft dat toch een fijne film.
Ik vond die juist hartstikke leuk! Het gebeurt niet zo vaak, maar deze film dacht ik 'duurde-ie nog maar wat langer!'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren The squid and the whale gezien. Wat een kutfilm. "We gooien er wat bizarre dingen in en dan wordt het vanzelf wel een cultfilm."
Dudequote:
Veel stoere praat en onbegrijpelijke drama. Ik vond de film hierom verschrikkelijk saai. Rocky is beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Warrior 2011
[ afbeelding ]
Een zeer vermakelijke vechtfilm met onder andere Tom Hardy die we kennen van het briljante "The Take". Drama gecombineerd met actie, een soort "The Fighter" alleen dan wat coolere actie. Zeker een aanrader , gewoon kijken dus.
8!
tvserie's kan je hier toch ook wel vermelden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Is het wellicht een idee om een soortgelijk topic aan te maken voor afleveringen van TV-series?
Ik zou liever geen losse afleveringen van series in dit topic zien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
tvserie's kan je hier toch ook wel vermelden?
Dat vergelijk met ''300'' komt me ook de strot uit, ze marketen het dan wel als ''Van de makers van 300'', maar het enige verband tussen 300 en Immortals is dat er 2 van de 10 producers ook producer waren bij 300quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Immortals (2011)
Verder kan je je afvragen hoeveel objectieve reviews je daadwerkelijk krijgt, het fanboy gehalte rond televisie series is nogal groot in vergelijking met films.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Of een soortgelijk topics voor afleveringen van series een succes wordt weet ik niet. Het lijkt me nogal spoilergevoelig. Daarnaast zijn er voor de meeste (populaire) series, goedlopende topics waarin de afleveringen besproken worden.
Qua inhoud en stijl zijn er toch ook een hoop overeenkomsten. Mannen met zwaarden die in het oude Griekenland wat in slow-motion op elkaar staan in te hakken met een sepia-filter eroverheen, maar dan met matige acteurs en een flutverhaaltje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat vergelijk met ''300'' komt me ook de strot uit, ze marketen het dan wel als ''Van de makers van 300'', maar het enige verband tussen 300 en Immortals is dat er 2 van de 10 producers ook producer waren bij 300
ik snap sowieso het nut ervan niet echt. denk niet dat mensen een aflevering van hun favoriete serie gaan skippen omdat er een slechte recensie staat. denk dat uberhaupt niemand t zal lezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Verder kan je je afvragen hoeveel objectieve reviews je daadwerkelijk krijgt, het fanboy gehalte rond televisie series is nogal groot in vergelijking met films.
daarom zei ik ook specifiek serie's en niet losse afleveringenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zou liever geen losse afleveringen van series in dit topic zien.
Sowieso kunnen die aparte serie-reviews in een ander topic. Ik sla die seriereviews in dit topic altijd standaard over.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zou liever geen losse afleveringen van series in dit topic zien.
Of een soortgelijk topics voor afleveringen van series een succes wordt weet ik niet. Het lijkt me nogal spoilergevoelig. Daarnaast zijn er voor de meeste (populaire) series, goedlopende topics waarin de afleveringen besproken worden.
Je kunt altijd een topic te openen en kijken of het een succes wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |