abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2011 @ 18:08:29 #271
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105623338
Verder snapte ik het einde niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105625122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Verder snapte ik het einde niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapte ik ook niet helemaal. Ik denk inderdaad dat zij ook een van die wezens is geworden.
pi_105633366
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:19 schreef Roces18 het volgende:
(The illusionist is trouwens een aanrader als je dit een leuke film vond)
ik vond the prestige echt tof maar the illusionist zeer matig. sowieso dat ze doen alsof ze een fantastische truc laten zien en dat je dan gewoon gare CGI ziet die op geen enkele manier echt kan zijn :')
  donderdag 15 december 2011 @ 21:39:40 #274
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105633469
Immortals (2011)

Oordeel: Ik vond deze film heul erg saai. Een raar lopend verhaal dat van de hak op de tak springt. Irritante geluids-effecten en vieze kleuring. Kwa uiterlijk is het- maar wat betreft uitwerking is het weer niet te vergelijken met '300'. Best zonde.

Cijfer: rubbish for the $2 Dollar bin.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105635154
Ik heb gisteren een legendarische film gezien.

Singham
Had al wat korte stukjes op youtube gekeken maar niks kon me voorbereiden op wat ik uiteindelijk meemaakte.
De hoofdrolspeler, Singham, is misschien wel de grootste eindbaas ooit op film vastgelegd. Hij is een simpele politieagent in zijn geboortedorp. Iedereen houdt van hem en alles is er vredig en rustig totdat hij een corrupte politicus kwaad maakt en als straf wordt overgeplaatst naar de grote stad.
Dit alles duurt ongeveer een uur en ondertussen hebben we slechts een glimp opgevangen van wat voor man Singham eigenlijk is...
Na wat pesterijtjes van de politicus en het besef dat het hele politiekorps corrupt is neemt hij het heft in eigen handen en gaat hij los. En hoe.
Singham kan met 1 hand een lantaarnpaal losrukken, hij kan mensen zo hard tegen de grond slaan dat ze weer omhoog stuiteren en over hem heen vliegen, als hij mensen slaat dan hoor je zijn ring echo-en, bijna alles wat hij doet doet hij in slow motion, hij trekt mensen uit auto's die door de lucht vliegen en hij deelt bitchslaps uit bij de vleet. Er zit zelfs een vliegende bitchslap in.
Tel daar nog de epische themesong bij op, waarin ze dingen zingen als "he's so great, he's so pure, his hart is big, Singham!", het feit dat je telkens als hij zich omdraait een tijger hoort brullen EN het feit dat hij een van de meest krachtige snorren uit de filmgeschiedenis heeft en je hebt de beste film van 2011 en misschien wel deze eeuw.
10/10

Ook grappig om te zien dat ze in India een andere opvatting hebben van wat gerechtigheid is :P
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door jimjim1983 op 15-12-2011 22:19:20 ]
pi_105635363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Immortals (2011)

Oordeel: Ik vond deze film heul erg saai. Een raar lopend verhaal dat van de hak op de tak springt. Irritante geluids-effecten en vieze kleuring. Kwa uiterlijk is het- maar wat betreft uitwerking is het weer niet te vergelijken met '300'. Best zonde.

Oh ja, die heb ik ook nog gezien. Wel redelijk vermakelijk met verstand op 0.
pi_105647455
quote:
Immortals (2011)

Je moet ook wachten op een betere kwaliteit :D Of je moet deze in de bios kijken ;)
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:53:56 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105647813
Gisteren The squid and the whale gezien. Wat een kutfilm. "We gooien er wat bizarre dingen in en dan wordt het vanzelf wel een cultfilm." :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:49:07 #279
286575 Roces18
Chef de party
pi_105649184
Warrior 2011

Een zeer vermakelijke vechtfilm met onder andere Tom Hardy die we kennen van het briljante "The Take". Drama gecombineerd met actie, een soort "The Fighter" alleen dan wat coolere actie. Zeker een aanrader , gewoon kijken dus.

8!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:59:09 #280
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105649446
Juno op RTL5 gisteren, wat blijft dat toch een fijne film. O+
pi_105650531
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Juno op RTL5 gisteren, wat blijft dat toch een fijne film. O+
ja dat was inderdaad een erg leuke film :)
pi_105650981
gisteren de 1e helft van contagion gekeken maar vond er niet heel veel aan, weinig spanning.. alleen beetje drama
tot nu toe een 5je...
pi_105650986
12 Angry Men

Een 12 koppige jury moet beslissen of een jongen schuldig is voor de moord op zijn vader. In het begin zijn 11 man ervan overtuigd dat hij schuldig is, wat volgt is een spel waarbij verklaringen en bewijzen aan de kaak gesteld worden waardoor er meer en meer gaan twijfelen. Deze klassieker had ik al een behoorlijke tijd liggen maar nooit aan begonnen. Onnodig want hij kijkt lekker weg, niet alle argumenten vond ik overtuigend en het eind zelfs een tikkeltje goedkoop maar toch genoten.

8.5

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 16-12-2011 12:09:34 ]
pi_105651444
Ook Juno (2007) gezien.

Ondankt dat ik de films op een aantal punten wel heel lichtvoetig over onderwerpen heen walste en ook een tikkeltje ongeloofwaardig was (maar dat relativeer ik met het feit dat een film, een film is) moet ik wel herkennen dat ik het een leuke film vond, vooral Ellen Page zorgde daarvoor.
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 12:46:31 #285
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_105652678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren The squid and the whale gezien. Wat een kutfilm. "We gooien er wat bizarre dingen in en dan wordt het vanzelf wel een cultfilm." :')
Ik vond die juist hartstikke leuk! Het gebeurt niet zo vaak, maar deze film dacht ik 'duurde-ie nog maar wat langer!'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_105653575
quote:
13s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:57 schreef El_Matador het volgende:

• 2001: A Space Odyssey 4.5
Dude :{

Je kan sommige films van vroegâh ook niet vergelijken met de films van tegenwoordig die veel sneller en gelikter zijn.
pi_105660073
Space Odyssey is ook gewoon een kutfilm.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:18:06 #288
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105662400
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Warrior 2011
[ afbeelding ]

Een zeer vermakelijke vechtfilm met onder andere Tom Hardy die we kennen van het briljante "The Take". Drama gecombineerd met actie, een soort "The Fighter" alleen dan wat coolere actie. Zeker een aanrader , gewoon kijken dus.

8!
Veel stoere praat en onbegrijpelijke drama. Ik vond de film hierom verschrikkelijk saai. Rocky is beter :P
pi_105669583
Is het wellicht een idee om een soortgelijk topic aan te maken voor afleveringen van TV-series?
pi_105669605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Is het wellicht een idee om een soortgelijk topic aan te maken voor afleveringen van TV-series?
tvserie's kan je hier toch ook wel vermelden?
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:41:38 #291
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_105670081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef mschol het volgende:

[..]

tvserie's kan je hier toch ook wel vermelden?
Ik zou liever geen losse afleveringen van series in dit topic zien.

Of een soortgelijk topics voor afleveringen van series een succes wordt weet ik niet. Het lijkt me nogal spoilergevoelig. Daarnaast zijn er voor de meeste (populaire) series, goedlopende topics waarin de afleveringen besproken worden.

Je kunt altijd een topic te openen en kijken of het een succes wordt.
pi_105670134
quote:
Immortals (2011)

Dat vergelijk met ''300'' komt me ook de strot uit, ze marketen het dan wel als ''Van de makers van 300'', maar het enige verband tussen 300 en Immortals is dat er 2 van de 10 producers ook producer waren bij 300 :')
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:12:22 #293
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105671673
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef Gorro het volgende:

[..]

Of een soortgelijk topics voor afleveringen van series een succes wordt weet ik niet. Het lijkt me nogal spoilergevoelig. Daarnaast zijn er voor de meeste (populaire) series, goedlopende topics waarin de afleveringen besproken worden.
Verder kan je je afvragen hoeveel objectieve reviews je daadwerkelijk krijgt, het fanboy gehalte rond televisie series is nogal groot in vergelijking met films.
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:26:42 #294
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_105672473
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat vergelijk met ''300'' komt me ook de strot uit, ze marketen het dan wel als ''Van de makers van 300'', maar het enige verband tussen 300 en Immortals is dat er 2 van de 10 producers ook producer waren bij 300 :')
Qua inhoud en stijl zijn er toch ook een hoop overeenkomsten. Mannen met zwaarden die in het oude Griekenland wat in slow-motion op elkaar staan in te hakken met een sepia-filter eroverheen, maar dan met matige acteurs en een flutverhaaltje.

Singh is altijd al style-over-substance geweest, maar zijn vorige films hadden tenminste nog een ziel, nu leek hij gewoon de Snyder-stijl te imiteren en dat vind ik geen goede zaak (zeker omdat Snyder zelf ook al te ver is doorgeschoten qua herhaling van steeds weer diezelfde truukjes).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_105672695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Verder kan je je afvragen hoeveel objectieve reviews je daadwerkelijk krijgt, het fanboy gehalte rond televisie series is nogal groot in vergelijking met films.
ik snap sowieso het nut ervan niet echt. denk niet dat mensen een aflevering van hun favoriete serie gaan skippen omdat er een slechte recensie staat. denk dat uberhaupt niemand t zal lezen :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:46:30 #296
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_105679172

Rare Exports

Wat een ongelofelijk leuke Kerstfilm....
Gaat dit zien, gaat dit zien...!!
Alleen niet met de allerkleinsten, ze zouden er maar nachtmerries van krijgen.
pi_105679429
quote:

[..]

daarom zei ik ook specifiek serie's en niet losse afleveringen ;)
pi_105680365
Contagion

Venigde Staten / Verenigde Arabische Emiraten
Thriller / Sciencefiction

105 minuten

geregisseerd door Steven Soderbergh
met Matt Damon, Marion Cotillard en Kate Winslet

In deze film volgen we de razendsnelle verspreiding van een dodelijk virus. Een paar dagen na de besmetting volgt de dood. Terwijl deze pandemie groeit, is de hele medische wereld in rep en roer om een geneesmiddel te vinden en om de paniek onder de mensen te bedwingen. Aan de andere kant zien we de mensen die voor hun overleving vechten en voor hun geliefden zorgen. Een totaalbeeld van een gemeenschap die totaal ineenklapt door dit luchtgedragen virus.

De film kwam moeilijk op gang, maar kreeg toen een erg sterk middenstuk waardoor ik bleef kijken en (tijdelijk) helemaal in de film kwam maar het einde was weer teleurstellend. Jammer van al die goeie acteurs die erin spelen. Film is zeker geen thriller te noemen meer een drama film.
zou de film een 5 geven, tegenvaller
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:37:45 #299
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_105687837
American Wedding
Het niveautje gaat met de volgende American Pie-sequel weer een stapje lager, maar leuk blijft het nog steeds. De Stiff-Meister haalt nog steeds het bloed onder ieders nagels vandaan en is ondanks zijn hoge irritatiefactor, het leukste personage, ook in dit deel :Y. Cijfer: 6

Rio
Lekker kleurrijk met al die vogels en het zomerse sfeertje slaat ook nog wel aan. De avontuurlijke verhaallijn rond Blu, de vogel die maar niet kan vliegen, gaat nog wel. Niet dat ik stijl achterover sloeg van de originaliteit, maar de verschillende dieren die de revue passeerden, waren nog allerlaardigst om te zien! De menselijke verhaallijn is te cliché voor woorden helaas. Al met al een krappe voldoende dus. Cijfer: 6

Rush Hour 3
Laat ik deze film maar als gelegenheid gebruiken om de loftrompet uit te steken voor Max von Sydow. Jackie Chan was verveeld en Chris Tucker irritant. De anti-Europese stemming vond ik vervelend en laat ik maar over het standaardplot maar zwijgen. Alle credits gaan dus naar Von Sydow. Want wat een geniale gast is dat!. Hij duikt in allerlei films op: Shutter Island, zware Bergman-drama's, Conan the Barbarian, The Exorcist, Le scaphandre et le papillon, Hannah and Her Sisters en ook in dit allermatigste vehikel. Zelden zo'n gevarieerd oeuvre gezien! Nergens voelt ie zich te goed, hij is nu al weer 82 jaar en still going strong. Duidelijk een man die van zijn metier houdt! Max von Sydow _O_. Cijfer: 5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:38:37 #300
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_105687858
quote:

[..]

Je kunt altijd een topic te openen en kijken of het een succes wordt.
Sowieso kunnen die aparte serie-reviews in een ander topic. Ik sla die seriereviews in dit topic altijd standaard over.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')