met een pokerface natuurlijkquote:
Want jij bent een stuk valser? Want van je kleertjes en je hoge hakjes moet je het niet hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ja ik ben inderdaad een modepoppetje wij Italianen kunnen ons tenminste kleden jullie Holanders niet, een boere meid uit de polder hahahah geen partij .
Solitaire lijkt me ook een aanradertje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug bij patience...
TS, ken je de spelregels van pesten al?
Konden jullie je ook maar eens scherenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ja ik ben inderdaad een modepoppetje wij Italianen kunnen ons tenminste kleden jullie Holanders niet, een boere meid uit de polder hahahah geen partij .
Helemaal met je eens. Ik woon in Milaan, en al die ongeciviliseerde neanderthalers hier op het forum moet je maar gewoon negeren. Ze weten niet beter met hun lompe boerse kledingdracht, en hutspot met slavink.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Het is Milanoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik woon in Milaan, en al die ongeciviliseerde neanderthalers hier op het forum moet je maar gewoon negeren. Ze weten niet beter met hun lompe boerse kledingdracht, en hutspot met slavink.
Ze bedoelt dit:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want jij bent een stuk valser? Want van je kleertjes en je hoge hakjes moet je het niet hebben.
Ja, dat ben ik echt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekiena, klopt, ik trek ook aan haren en kan ook goed krabben , daar ben ik niet vies van.
Mijn hakken gaan uit als ik vecht , is dat je echte foto een slak je ziet er goed uit
je luistert wel goed iig, een keer geen italiaanse term, jammer dat het je moest worden uitgelegd. Maar volgende kloonpoging beterquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekiena, klopt, ik trek ook aan haren en kan ook goed krabben , daar ben ik niet vies van.
Mijn hakken gaan uit als ik vecht , is dat je echte foto een slak je ziet er goed uit
Echt een achterbuurtmoppie dus, met bijpassend taalgebruik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
Heb je foto's van je zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Donkerblond wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ah Maria , IMPULSE leuke foto hahahahahahahahahahahahahaha, moet ik dat voorstellen.
Ik heb donkerblond trouwens CREpa
Is dit nou het fameuze "stoer doen op internet" waar je niet van houdt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Copy cat , ik woon niet meer thuis , ik verdien meer dan jouw hele familia bijelkaar maak je over mij maar geen zorgen schat.
Hoe duur ben je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Copy cat , ik woon niet meer thuis , ik verdien meer dan jouw hele familia bijelkaar maak je over mij maar geen zorgen schat.
Dus je bent al heel oud?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ja maar ze is wel lekker, toch? TOCH!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat een hoop flauwekul, zeg. Doet dit nou wat voor je ego, Aelia?
Ik zit naast jou op de volgende crewmeetquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dit nou het fameuze "stoer doen op internet" waar je niet van houdt?
Ik ben multi-miljardair, sowieso de allerrijkste man op aarde. En nu?.
als je de snor en het okselhaar wegscheert misschienquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar ze is wel lekker, toch? TOCH!?
Ik heb nog geen bewijs gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een catch, of niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is het verschil met elke andere crewmeet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zit naast jou op de volgende crewmeet
Maar dat gebedel heb jij toch niet nodig, als rijke Romeinse?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
Heatwave alles is beter dan wat die Holandes hier doen arme burgers uitbuiten lijkt de mafia wel???
Kan niet wacht als Nederland straks een paar miljard stort op de Italiaanse banken alvast bedankt daar betalen jullie voorhhahahahaha
Als een kwart van je beroepsbevolking geen moer uitvoert is dat echt iets om heel erg trots op te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
Heatwave alles is beter dan wat die Holandes hier doen arme burgers uitbuiten lijkt de mafia wel???
Kan niet wacht als Nederland straks een paar miljard stort op de Italiaanse banken alvast bedankt daar betalen jullie voorhhahahahaha
ow ja...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil met elke andere crewmeet?.
Achquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als je de snor en het okselhaar wegscheert misschien.
Ja duh, ik ben zo lekker dat Brad Pitt mij als voorbeeld gebruikt, George Clooney, 'Dayyum!' roept als ik voorbij loop en Sofia Vergara van de bank glibbert als ze mijn stem hoort.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een catch, of niet?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahhahahah julllie Holandesa burgers zijn zoooo dom, jullie worden gebruikt en genaait door het systeem zien jullie dat niet. Holanda is het enigste land waar je zoo f... veel geld betaald voor stront , ziektepremie zo veel, hoge boetes, belasting enz enz .
Heel Italië wordt genaaid door Berlusconi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahhahahah julllie Holandesa burgers zijn zoooo dom, jullie worden gebruikt en genaait door het systeem zien jullie dat niet. Holanda is het enigste land waar je zoo f... veel geld betaald voor stront , ziektepremie zo veel, hoge boetes, belasting enz enz .
Dit topic maken, tientallen posts plaatsen met een intelligentie niveau van 0 en dan beweren dat Hollanders dom zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik heb het hier anders hartstikke goed, hoor. Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
En ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een rekening kreeg voor strontquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het hier anders hartstikke goed, hoor. Mij hoor je niet klagen.
Jullie gelijk een Nero achterlatend op de smeulende puinhopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
Daarom is hij nu ook weg, lieve schat, die vent haat ik BerlusconiMaffia.
"Een Nerotje pullen", is dat niet de officieuze term?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gelijk een Nero achterlatend op de smeulende puinhopen.
Jij hebt echt klasse, hè. Afkomst verraadt zich.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien , jij woont op de Polder in een oude boederij waar jezelf je eten verbouwd toch . Hoeveel varkens heb je eigelijk inc jezelf gerekend.
Hé! Hij is een echte Italiaan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:12 schreef AeliadeAmora het volgende:
Berlusconishit moeten ze ophangen ouwe viezerik is hij .
De mal, het prototype als het warequote:
Ik vroeg me al af of het speciaal voor mij was of dat er echt mensen zijn die dit serieus nemenquote:
Maakt het wat uit, is het echt is het leuk, is het nep is het ook leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het speciaal voor mij was of dat er echt mensen zijn die dit serieus nemen
HEE!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, wij kunnen denk ik echt goeie vriendinnen worden.Zullen we een keertje samen stappen of shoppen gaan we een leuk jurkje voor je uitkiezen ok , mooie schoentjes kopen voor je. Klompen verveeld ook toch en het loopt ook niet lekker klompen
Het is of dit of verhuisdozen inpakkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het speciaal voor mij was of dat er echt mensen zijn die dit serieus nemen
Jamaar, nu ben je Lienekien aan het afbranden terwijl ik weet hoe zij eruit ziet, van jou weet ik nog nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, wij kunnen denk ik echt goeie vriendinnen worden.Zullen we een keertje samen stappen of shoppen gaan we een leuk jurkje voor je uitkiezen ok , mooie schoentjes kopen voor je. Klompen verveeld ook toch en het loopt ook niet lekker klompen
Zeg pop, je valt uit je rol. En het ging zo leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hhahhaha klompendans en kaas eten ahahahahhaahahah, koekhappen ,haring eten jakkes ahhahahahahahahha dat zijn de hobbies van Lienekien hahahahahahhaa
Jouw hobby is patience en dat kan je niet eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hhahhaha klompendans en kaas eten ahahahahhaahahah, koekhappen ,haring eten jakkes ahhahahahahahahha dat zijn de hobbies van Lienekien hahahahahahhaa
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
zo meteen gaan we lekker kibbelingetjes halen bij de visboer hiernaastquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Waar haal je toch die onzin vandaan, hysterisch wijf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Werd je van deze post een beetje tochtig?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Werd je van deze post een beetje tochtig?
Je weet zelluf togquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bombvis vindt je dat nou echt zo leuk minderjarige misbruiken wat Berlusconishit doet, hij is een pedofiel. Oh sorry wij leven in Nederland in Nederland is pedovilie normaal mijn fout
6quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Quisho het volgende:
Hoe heeft dit topic 11 paginas bereikt?
Een Italiaan is een pedofiel, en wij zijn de pedofielen..... jaja, makes perfect sensequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bombvis vindt je dat nou echt zo leuk minderjarige misbruiken wat Berlusconishit doet, hij is een pedofiel. Oh sorry wij leven in Nederland in Nederland is pedovilie normaal mijn fout
1quote:
Pics?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Tochtig ???? wat een viezerikken zeg bah ik walg van jullie
quote:
OK, tnx, byequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Warm tussen de dijen mag ook, hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Jamaar schatje, we willen graag jouw genotsgrotje verkennen met onze feeststokken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik las pedovillequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef AeliadeAmora het volgende:
Dat is een dorpje onder de witte rook van Rome.quote:
Nog nooit een stevig potje cyberseks gehad met iemand?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat een mannen praat zeg, warm tussen de dijen.
Moet ik daar opgewonden van worden of zo, die je het al voor je ik voor de pc opgewonden ahhh Maria wat een mensen hier zeg .
Onder de witte rok van Il Papa.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een dorpje onder de witte rook van Rome.
Did you just have an episode?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
Moet ik daar opgewonden van worden of zo, die je het al voor je ik voor de pc opgewonden ahhh Maria wat een mensen hier zeg .
Klompehorkquote:
Wat heeft ene Maria er toch mee te maken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
Je weet wel hoe je nu patience moet spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ciao mensen, wat een niveau, dat ik mij tot jullie heb verlaagd zeer jammer,
Goeie timing.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ciao mensen, wat een niveau, dat ik mij tot jullie heb verlaagd zeer jammer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |