Hé! Hij is een echte Italiaan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:12 schreef AeliadeAmora het volgende:
Berlusconishit moeten ze ophangen ouwe viezerik is hij .
De mal, het prototype als het warequote:
Ik vroeg me al af of het speciaal voor mij was of dat er echt mensen zijn die dit serieus nemenquote:
Maakt het wat uit, is het echt is het leuk, is het nep is het ook leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het speciaal voor mij was of dat er echt mensen zijn die dit serieus nemen
HEE!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, wij kunnen denk ik echt goeie vriendinnen worden.Zullen we een keertje samen stappen of shoppen gaan we een leuk jurkje voor je uitkiezen ok , mooie schoentjes kopen voor je. Klompen verveeld ook toch en het loopt ook niet lekker klompen
Het is of dit of verhuisdozen inpakkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het speciaal voor mij was of dat er echt mensen zijn die dit serieus nemen
Jamaar, nu ben je Lienekien aan het afbranden terwijl ik weet hoe zij eruit ziet, van jou weet ik nog nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, wij kunnen denk ik echt goeie vriendinnen worden.Zullen we een keertje samen stappen of shoppen gaan we een leuk jurkje voor je uitkiezen ok , mooie schoentjes kopen voor je. Klompen verveeld ook toch en het loopt ook niet lekker klompen
Zeg pop, je valt uit je rol. En het ging zo leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hhahhaha klompendans en kaas eten ahahahahhaahahah, koekhappen ,haring eten jakkes ahhahahahahahahha dat zijn de hobbies van Lienekien hahahahahahhaa
Jouw hobby is patience en dat kan je niet eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hhahhaha klompendans en kaas eten ahahahahhaahahah, koekhappen ,haring eten jakkes ahhahahahahahahha dat zijn de hobbies van Lienekien hahahahahahhaa
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
zo meteen gaan we lekker kibbelingetjes halen bij de visboer hiernaastquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Waar haal je toch die onzin vandaan, hysterisch wijf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Werd je van deze post een beetje tochtig?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Werd je van deze post een beetje tochtig?
Je weet zelluf togquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bombvis vindt je dat nou echt zo leuk minderjarige misbruiken wat Berlusconishit doet, hij is een pedofiel. Oh sorry wij leven in Nederland in Nederland is pedovilie normaal mijn fout
6quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Quisho het volgende:
Hoe heeft dit topic 11 paginas bereikt?
Een Italiaan is een pedofiel, en wij zijn de pedofielen..... jaja, makes perfect sensequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bombvis vindt je dat nou echt zo leuk minderjarige misbruiken wat Berlusconishit doet, hij is een pedofiel. Oh sorry wij leven in Nederland in Nederland is pedovilie normaal mijn fout
1quote:
Pics?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Tochtig ???? wat een viezerikken zeg bah ik walg van jullie
quote:
OK, tnx, byequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Warm tussen de dijen mag ook, hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Jamaar schatje, we willen graag jouw genotsgrotje verkennen met onze feeststokken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik las pedovillequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef AeliadeAmora het volgende:
Dat is een dorpje onder de witte rook van Rome.quote:
Nog nooit een stevig potje cyberseks gehad met iemand?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat een mannen praat zeg, warm tussen de dijen.
Moet ik daar opgewonden van worden of zo, die je het al voor je ik voor de pc opgewonden ahhh Maria wat een mensen hier zeg .
Onder de witte rok van Il Papa.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een dorpje onder de witte rook van Rome.
Did you just have an episode?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
Moet ik daar opgewonden van worden of zo, die je het al voor je ik voor de pc opgewonden ahhh Maria wat een mensen hier zeg .
Klompehorkquote:
Wat heeft ene Maria er toch mee te maken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
Je weet wel hoe je nu patience moet spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ciao mensen, wat een niveau, dat ik mij tot jullie heb verlaagd zeer jammer,
Goeie timing.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ciao mensen, wat een niveau, dat ik mij tot jullie heb verlaagd zeer jammer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |