met een pokerface natuurlijkquote:
Want jij bent een stuk valser? Want van je kleertjes en je hoge hakjes moet je het niet hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ja ik ben inderdaad een modepoppetje wij Italianen kunnen ons tenminste kleden jullie Holanders niet, een boere meid uit de polder hahahah geen partij .
Solitaire lijkt me ook een aanradertje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug bij patience...
TS, ken je de spelregels van pesten al?
Konden jullie je ook maar eens scherenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ja ik ben inderdaad een modepoppetje wij Italianen kunnen ons tenminste kleden jullie Holanders niet, een boere meid uit de polder hahahah geen partij .
Helemaal met je eens. Ik woon in Milaan, en al die ongeciviliseerde neanderthalers hier op het forum moet je maar gewoon negeren. Ze weten niet beter met hun lompe boerse kledingdracht, en hutspot met slavink.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Het is Milanoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik woon in Milaan, en al die ongeciviliseerde neanderthalers hier op het forum moet je maar gewoon negeren. Ze weten niet beter met hun lompe boerse kledingdracht, en hutspot met slavink.
Ze bedoelt dit:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want jij bent een stuk valser? Want van je kleertjes en je hoge hakjes moet je het niet hebben.
Ja, dat ben ik echt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekiena, klopt, ik trek ook aan haren en kan ook goed krabben , daar ben ik niet vies van.
Mijn hakken gaan uit als ik vecht , is dat je echte foto een slak je ziet er goed uit
je luistert wel goed iig, een keer geen italiaanse term, jammer dat het je moest worden uitgelegd. Maar volgende kloonpoging beterquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekiena, klopt, ik trek ook aan haren en kan ook goed krabben , daar ben ik niet vies van.
Mijn hakken gaan uit als ik vecht , is dat je echte foto een slak je ziet er goed uit
Echt een achterbuurtmoppie dus, met bijpassend taalgebruik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef AeliadeAmora het volgende:
Heb je foto's van je zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef AeliadeAmora het volgende:
Donkerblond wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ah Maria , IMPULSE leuke foto hahahahahahahahahahahahahaha, moet ik dat voorstellen.
Ik heb donkerblond trouwens CREpa
Is dit nou het fameuze "stoer doen op internet" waar je niet van houdt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Copy cat , ik woon niet meer thuis , ik verdien meer dan jouw hele familia bijelkaar maak je over mij maar geen zorgen schat.
Hoe duur ben je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Copy cat , ik woon niet meer thuis , ik verdien meer dan jouw hele familia bijelkaar maak je over mij maar geen zorgen schat.
Dus je bent al heel oud?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ja maar ze is wel lekker, toch? TOCH!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat een hoop flauwekul, zeg. Doet dit nou wat voor je ego, Aelia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |