Dat is inderdaad klote.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:32 schreef Idanue het volgende:
[..]
Das alleen een beetje lastig als er mensen in de wacht staan, dan moet je er meer kicken.
Ik word in januari vipquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef JK het volgende:
Dat is vervelend ja, daarom iedereen een kleine bijdrage doen per maand om VIP te worden en in de toekomst sneller op de server en worden er minder mensen gekicked.
Dat is 1 patatje met in de maand minder. Of een paar sigaretten, een halve Big Mac, iets meer dan een liter benzine voor je brommer, auto of motor. enz. enz.
Maargoed, laat Dice eerst maar die VIP functie toevoegen.
Zou eventueel kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zaterdag zou ook nog op de de dag kunnen.
Meestal nietquote:
Blijven we nu bezig? Christ.. Het is ook nooit goedquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Blijven we nu bezig? Christ.. Het is ook nooit goed
Ja sorry maar ik vul graag cq server en we hadden een rush server.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Blijven we nu bezig? Christ.. Het is ook nooit goed
moet je ook niet doen. 1 rpg is niet eens genoeg tegen een heliquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
AAARRRRGHHHHHH, liep me toch een partijtje te kutten netAllemaal domme beslissingen op het verkeerde moment
Vliegt er helikopter 10 meter boven me, en zelfs na 3 RPG schoten miste ik
Springt die gozer uit de heli, en knalt me simpel neer
Om gestoord van te worden hoe slecht
![]()
Heb zojuist mijn logitech G3 muis uit pure frustratie kapot gesmeten. Vandaag maar even niet meer spelen voordat ik meer spullen ga mollen.
Ging bij mij ook lekker gisteren op onze metro server maar BugWorks stond nog ver boven mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Paar leuke potjes, nu toch echt even eten..
Vanavond zie ik nog wel, misschien dat ik wel even medic ribbons ga grinden in een metro server
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Paar leuke potjes, nu toch echt even eten..
Vanavond zie ik nog wel, misschien dat ik wel even medic ribbons ga grinden in een onze BoF metro server
Volgens mij een bepaalde camouflage..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Wat gebruiken mensen als ze bijna onzichtbaar zijn voor die IR vizieren?
Avira d'r af flikkeren, en MS Essentials installerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef l3laster het volgende:
Yo,
Kunnen jullie mij even helpen. Sinds die BF3 patch van vorige week crashed BF3 telkens bij "loading". Bij mij werkte battle log al niet denderend maar dit is ronduit irritant.
Wat gebeurd er?
Ik probeer een server te joinen en de game start niet automatisch op. Geen probleem als ik na connecting op loading druk dan deed die het voor de patch wel. Op dit moment gaat het 20 seconde goed maar vervolgens blijf die hangen bij loading.
Ik heb de drivers van mijn HD4780X2 up-to-date. Vorige week wel problemen gehad met Avira viruscan die bf3.exe in quarantaine gooide. Maar volgens mij is dat nu opgelost.
Iemand suggesties? Ik zit te googlen of verschillende forums. Maar re-install, driverupdate hebben tot nu toe niet gewerkt.
Gewoon cq 2 only cq met 64 mappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef jpjedi het volgende:
Bazaar lijkt me een goede suggestie voor cq64 inderdaad.
Echter ik word geflipt van de mapkeuze. Na redelijk wat stemmen voor toch wat rush op #2, klaagt nu iedereen steen en been dat er rush in zit..
Ik wil dan voorstellen dat we de #2 echt puur cq maken en dat je voor mixed naar #1 gaat. Dan kappen we het gedoe af.
Island op 64, caspian op 64, bazaar op 64 en rest op 32 zonder Tehran en peak?
Dat dus..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Avira d'r af flikkeren, en MS Essentials installeren
Succes Dutch!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef jpjedi het volgende:
Vanwege de beperkte mogelijkheden op het moment voor Dekkered om zijn rol als Admin te vervullen, hebben we als admin team besloten om JK/Dutchbiker op te nemen in het admin team. Hij is dus vanaf heden ook te bereiken voor server gerelateerde zaken als kicken, maprotatie etc.
Namens iedereen wensen we hem succes!
Ik ben persoonlijk niet eens zo fel tegen een enkel potje Rush zo nu en dan ..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef jpjedi het volgende:
Echter ik word geflipt van de mapkeuze. Na redelijk wat stemmen voor toch wat rush op #2, klaagt nu iedereen steen en been dat er rush in zit..
Ik wil dan voorstellen dat we de #2 echt puur cq maken en dat je voor mixed naar #1 gaat. Dan kappen we het gedoe af.
Dat ja, lijkt me primaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef jpjedi het volgende:
Nooit begrepen wat de fun is van cheatenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik had wat mensen gereport for hacks. Kijk ik nu terug naar hun account, zijn ze gebanned
Wil SeppeVanRuss even uitleggen hoe je 'queue' uitspreekt??quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Idanue het volgende:
Sta in de queue bij mijn eigen server.
"kwewe" ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wil SeppeVanRuss even uitleggen hoe je 'queue' uitspreekt??![]()
En dan moet ik hem niet pesten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wil SeppeVanRuss even uitleggen hoe je 'queue' uitspreekt??![]()
Mij hoor je niet klagen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef jpjedi het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:31 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gewoon cq 2 only cq met 64 mappen.
''Steenkolenengels''quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad! Te grappig !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |