jaa dat zal bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:48 schreef Idanue het volgende:
Ik heb nu ook de laatste dag van mijn vakantie, best vervelend.
Nice! Krijg ik eindelijk het idee dat mijn geld goed besteed is...quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:53 schreef Idanue het volgende:
Servers doen het goed, bij allemaal mensen in de wacht.![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef BrainPulse het volgende:
[..]
Nice! Krijg ik eindelijk het idee dat mijn geld goed besteed is...
Dat was ik ja, nu kan ik HELEMAAL niet meer fatsoenlijk spelen, ik heb elke keer gegarandeerd CTD's met BF3, met andere spellen geen problemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:57 schreef Spelvout het volgende:
Ik las laatst dat iemand een HD6870 aan had geschaft. Kun je daarmee een beetje fatsoenlijk op high spelen? Mijn pc begint het moeilijk te krijgen en ik wil hem langzaam gaan upgraden.
Huidig:
Asus P5Q-E
Q6600 3.2Ghz
4GB DDR2
HD4870
Nu een 6870 en een SSD, en ergens volgend jaar de rest, of nu een 6950?
Sowieso nog even wachten tot de SSD in prijs gaat zakken. Al gaat het tergend langzaam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:57 schreef Spelvout het volgende:
Ik las laatst dat iemand een HD6870 aan had geschaft. Kun je daarmee een beetje fatsoenlijk op high spelen? Mijn pc begint het moeilijk te krijgen en ik wil hem langzaam gaan upgraden.
Huidig:
Asus P5Q-E
Q6600 3.2Ghz
4GB DDR2
HD4870
Nu een 6870 en een SSD, en ergens volgend jaar de rest, of nu een 6950?
Nee! Dat is soms de enige reden waarom ik Metro speelquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:14 schreef Idanue het volgende:
Zal het misschien een idee zijn om Tubes en Rockets te verbannen van de 1050 tickets metro server?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee! Dat is soms de enige reden waarom ik Metro speel
Valt wel mee toch? Als boot is er voordeel te halen maar voor gamen valt dat wel mee al heb ik BF3 ook op mijn boot staan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso nog even wachten tot de SSD in prijs gaat zakken. Al gaat het tergend langzaam.
Voor dat geld heb je 4 TB aan HDD'squote:Op dinsdag 29 november 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als boot is er voordeel te halen maar voor gamen valt dat wel mee al heb ik BF3 ook op mijn boot staan.
128gb M4 Crucial voor 165 euro is te overwegen tegenwoordig.
Harde schijven worden voorlopig niet goedkoper, als ze al niet een stuk duurder worden door de overstromingen in Thailand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso nog even wachten tot de SSD in prijs gaat zakken. Al gaat het tergend langzaam.
Snelheid van die HDD's valt in het niks vergeleken met een SSD. En de voordelen met een SSD als boot zijn gigantisch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je 4 TB aan HDD's
Daarom heb ik er die ook 4x 1tb in zitten voor de data en 8 in mijn server. Maar qua snelheid zijn ze niet echt te vergelijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Harde schijven 150 procent duurder in 6 wekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vervelend voor je! al een keer een reinstall gedaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat was ik ja, nu kan ik HELEMAAL niet meer fatsoenlijk spelen, ik heb elke keer gegarandeerd CTD's met BF3, met andere spellen geen problemen.
Maar de 1-2 min dat het spel het doet draait die op high prima
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
AAARRRRGHHHHHH, liep me toch een partijtje te kutten netAllemaal domme beslissingen op het verkeerde moment
Vliegt er helikopter 10 meter boven me, en zelfs na 3 RPG schoten miste ik
Springt die gozer uit de heli, en knalt me simpel neer
Om gestoord van te worden hoe slecht
![]()
Heb zojuist mijn logitech G3 muis uit pure frustratie kapot gesmeten. Vandaag maar even niet meer spelen voordat ik meer spullen ga mollen.
Als oud-IT'er heb ik hier genoeg spulletjes liggen om alle computer onderdelen 10x te vervangen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Zo'n ding niet een optie voor jou?
[ afbeelding ]
Beter dan uit een helicopter springen, op een goede plek landen en vervolgens je eigen heli op je kop krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
AAARRRRGHHHHHH, liep me toch een partijtje te kutten netAllemaal domme beslissingen op het verkeerde moment
Vliegt er helikopter 10 meter boven me, en zelfs na 3 RPG schoten miste ik
Springt die gozer uit de heli, en knalt me simpel neer
Om gestoord van te worden hoe slecht
![]()
Heb zojuist mijn logitech G3 muis uit pure frustratie kapot gesmeten. Vandaag maar even niet meer spelen voordat ik meer spullen ga mollen.
Heli wist waar ik was, en probeerde me te plettenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Beter dan uit een helicopter springen, op een goede plek landen en vervolgens je eigen heli op je kop krijgen
Ik iig niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
Wie zijn hier ook fanatieke jet pilots
Ik pak regelmatig een vliegtuig, maar heb er nog geen enkele punt mee gescoordquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ik was dat wel in BF2 maar in BF3 word ik helemaal gek van dat continue getoeter in de cockpit. Gewoon niet leuk meer. Ook zijn er geen bommen meer en loop ik te maaien met die kansloze boordgun..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
Dat was episch ja, was er wat infanterie gespot, drop je je bommen daarop en vlieg je weer even boven de startbaan voor nieuwe bommenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was dat wel in BF2 maar in BF3 word ik helemaal gek van dat continue getoeter in de cockpit. Gewoon niet leuk meer. Ook zijn er geen bommen meer en loop ik te maaien met die kansloze boordgun..
Heb al wel wat dogfights gewonnen maar verder nog weinig tijd aan besteed omdat ik tegenwoordig veel liever in een squad speel op de grond.
Trainen kunnen we idd plannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je hebt een DM. In ieder geval een stuk gebruiksvriendelijker deze site. en 568 BF3 clans in competitie![]()
De War is nog niet gepland want GoT heeft wat interne strubbelingen aangezien de admins daar op de server het hele spel proberen te reguleren () en daarom mensen weglopen.
Dat overmoddereren dat zit er nu eenmaal in bij de nerdjes.
Sowieso speelt de helft met de USAS op de GoT servers.
Maar trainen kunnen we toch gaan plannen? Ik voeg ESL toe aan de wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is puur voor de eerst volgende training, en geen vaste dag hoop ik?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:56 schreef dennis3d het volgende:
Poll: Wanner war training
• Vrijdagavond
• Zaterdag
• Zondag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze zeggen U tegen mequote:-----------------------------------
Hoi Jpjedi,
Mijn excuses voor de tamelijk late reactie, aangezien wij nog geen beleid hebben ontworpen voor de omgang en communicatie omtrent wars. Daarnaast zijn we bezig met het fatsoenlijk inrichten van het bestuur en beheer van de clan met inmiddels meer dan 170 leden.
Een war lijkt mij inderdaad een leuke aangelegenheid. Ik zal deze email doorverwijzen naar onze organisatoren m.b.t. Wars en dergelijke. Deze zal met u contact opnemen over de details en mogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
J.E.T
Crewmember GoTBF3
Geen vaste dag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef Civilian het volgende:
Ben trouwens bezig met een BoF-stats appjeKunnen we
[..]
Dit is puur voor de eerst volgende training, en geen vaste dag hoop ik?
Een site voor clans die wars willen houden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Wat is ESL? En omdat ik op mezelf ga en BF3 niet werkend krijg op mijn laptop ben ik waarschijnlijk stuk minder aanwezig....
Dit dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef JK het volgende:
Dat wordt nog lachen, met veel mensen is het altijd lastig om een vast tijdstip te vinden, laat staan meerdere tijdstippen.
Yep, en ik doe niet aan vaste tijdstippen. Ik heb zin om te spelen, of ik heb 't nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef JK het volgende:
Dat wordt nog lachen, met veel mensen is het altijd lastig om een vast tijdstip te vinden, laat staan meerdere tijdstippen.
Kicken voor plekjes voornamelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef JK het volgende:
Ik doe sowieso niet mee met een war, ik speel idd ook wanneer ik zin heb en competitief heb ik heul geen zin in. Heb ook het idee dat ik daarvoor echt te slecht speel.
Laat mij maar 'recreatief' spelen en vanaf nu mensen kicken en bannen.
Maar dat bannen zal wel meevallen en het kicken waarschijnlijk ook.
Zaterdag zou ook nog op de de dag kunnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:30 schreef Spelvout het volgende:
Vrijdag en zaterdag -avond ben ik in de kroeg te vinden, dus zondag zou de enigste optie zijn
Ben je zondag wel helder genoeg?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:30 schreef Spelvout het volgende:
Vrijdag en zaterdag -avond ben ik in de kroeg te vinden, dus zondag zou de enigste optie zijn
Das alleen een beetje lastig als er mensen in de wacht staan, dan moet je er meer kicken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kicken voor plekjes voornamelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |