Dat is inderdaad klote.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:32 schreef Idanue het volgende:
[..]
Das alleen een beetje lastig als er mensen in de wacht staan, dan moet je er meer kicken.
Ik word in januari vipquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef JK het volgende:
Dat is vervelend ja, daarom iedereen een kleine bijdrage doen per maand om VIP te worden en in de toekomst sneller op de server en worden er minder mensen gekicked.
Dat is 1 patatje met in de maand minder. Of een paar sigaretten, een halve Big Mac, iets meer dan een liter benzine voor je brommer, auto of motor. enz. enz.
Maargoed, laat Dice eerst maar die VIP functie toevoegen.
Zou eventueel kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zaterdag zou ook nog op de de dag kunnen.
Meestal nietquote:
Blijven we nu bezig? Christ.. Het is ook nooit goedquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Blijven we nu bezig? Christ.. Het is ook nooit goed
Ja sorry maar ik vul graag cq server en we hadden een rush server.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Blijven we nu bezig? Christ.. Het is ook nooit goed
moet je ook niet doen. 1 rpg is niet eens genoeg tegen een heliquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
AAARRRRGHHHHHH, liep me toch een partijtje te kutten netAllemaal domme beslissingen op het verkeerde moment
Vliegt er helikopter 10 meter boven me, en zelfs na 3 RPG schoten miste ik
Springt die gozer uit de heli, en knalt me simpel neer
Om gestoord van te worden hoe slecht
![]()
Heb zojuist mijn logitech G3 muis uit pure frustratie kapot gesmeten. Vandaag maar even niet meer spelen voordat ik meer spullen ga mollen.
Ging bij mij ook lekker gisteren op onze metro server maar BugWorks stond nog ver boven mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Paar leuke potjes, nu toch echt even eten..
Vanavond zie ik nog wel, misschien dat ik wel even medic ribbons ga grinden in een metro server
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Paar leuke potjes, nu toch echt even eten..
Vanavond zie ik nog wel, misschien dat ik wel even medic ribbons ga grinden in een onze BoF metro server
Volgens mij een bepaalde camouflage..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Wat gebruiken mensen als ze bijna onzichtbaar zijn voor die IR vizieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |