SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja drugs. Volgens zijn zus heeft het in de Italiaanse krant gestaan. Waarschijnlijk is dit het verhaal;quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Maar is al bekend waarvoor hij in de gevangenis zit? Op welke verdenking?
Ik moet je helaas een onvoldoende geven voor je rijmkunstenquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
F is een Fokker die Fokt eigen brood
Dat verhaal stond in de Italiaanse krant en ging over een 37-jarige man en zo oud is F., dus wij denken dat het over hem gaat.quote:
Volgens mn zus moet je heel wanhopig zijn wil je zoiets doen. Maar ja dan nog... je hebt kinderen, kom op.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Mja ik wilde verder rijmen, maar het komt er niet meer uit
F. heeft het over zichzelf uitgeroepen.
Rot voor familie.
* Bluezz gaaten wenst de wakkere jongelui nog een fijne aaf
Ik zit ver van drugs en gevangenissen af dus wil dat eigenlijk niet weten wat er evt hiervoor is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Mja wanhopig, hij zit misschien al jaren in dat wereldje en is de realiteit allang uit het (verstandige-) oog verloren.... triest.
naar boven bloes
Dat doet me aan joop braakhekke denkenquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat doet me aan joop braakhekke denken
F. had schulden en bolletjes koerieren is lekker snel geld verdienen, áls het goed gaat. Die dingen slikken lijkt mij ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar verhaal van F, FF. Voor het geld dus. Zal wel een fikse straf op staan.
Lijkt me naar om bolletjes te slikken
Maargoed, misschien is het allemaal een misverstand![]()
Wat is die presentator ook een lul zeg. Waarom kunnen presentatoren niet even hun mond dicht houden en gasten uit laten praten? Ik was allang weggelopen... Naast het feit of het wel of niet waar was wat er was gebeurd.quote:
Dat plezier komt wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:40 schreef krakkemieke het volgende:
Werk ze en hopelijk heb je vandaag toch ook plezier!
quote:
Sinds wanneer ben ik niemand?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
Saaie boel hier zegAl bijna een uur voorbij en niemand is nog wakker
Ik dacht dat jij weer sliepquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik niemand?
"aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel van vandaag: 1000 woorden schrijven voor een opdracht.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
"aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."
Alstu...de eerste 17
Ik dacht ik draai me nog een keertje om.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
Saaie boel hier zegAl bijna een uur voorbij en niemand is nog wakker
Ehhhh ik ga maar ff dingen doen waar ik wél verstand van denk te hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:24 schreef borisz het volgende:
Voor Audit Theory moeten een brief opstellen naar de Eurocommissaris van Mededinging, Barnier en daarbij verschillende vragen uit zijn green paper over de auditmarkt beantwoorden met voor's en z'n tegens.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht ik draai me nog een keertje om.
Nu ook maar paar uurtjes naar mn werk.
quote:Ehhhh ik ga maar ff dingen doen waar ik wél verstand van denk te hebben
quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.happy-pixels.com/2011/11/24/back-to-the-future/
Dat is altijd fijn, ook voor volwassenen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:32 schreef freecell het volgende:
Owdie is alleen maar cuter geworden!
Zit met de oudste in het umcg, oogarts. Controle wegens twijfel consultatiebureau. nu aan het wachten tot de druppels zijn ingewerkt. Maar echt, tien punten voor kindvriendelijkheid hier! Hij kwam huilend binnen, wilde niet.
Ik: wil je de dokter wat vragen?
L: dokter? Doe jij heeeeel voorzichtig assedeblief?
En zij, heel serieus: ik doe heel voorzichtig en vertel alles wat ik ga doen eerst aan je, ok?
Dat was ok
Die bij de Berlijnse muur is ook gaafquote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.happy-pixels.com/2011/11/24/back-to-the-future/
Als je ziet dat Golfer dit topic heeft geopend is 1x lezen voldoende.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Moest toch een paar keer de TT lezen of dit er deze keer wel echt stondhahaha
Dat is waar....quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je ziet dat Golfer dit topic heeft geopend is 1x lezen voldoende.
Ja, fijn hè?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh fijn zo'n dok. FCgelukkig bestaan die ook nog
Fimo, das lang geledenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Moest toch een paar keer de TT lezen of dit er deze keer wel echt stondhahaha
Heb net bij mijn ouders mijn oude fimoklei boekjes en materiaal gehaald
Dan kan ik morgen mooi aan de slag met mijn marsepein.
Natuurlijk de uitstekers wel eerst heel goed wassen
Mogguh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas gezellig tripje met zn vieren naar St. Michielsgestel morgenavond wordt een saaie trip in mn eentje omdat 3 meiden op het laatst hebben afgezegd![]()
Ieder jaar zijn er de 'Party Awards'; een awardshow voor voornamelijk feestdj's en artiesten. Ik geef ieder jaar de awards en bloemen en soms dans ik. Ik wilde gisteren afzeggen maar toen vroeg de organisatie of ik toch niet wilde komen omdat 'ik er bij hoor' en ze betalen dan mn reiskosten. Ik vind het leuk om iedereen weer te zien waarmee ik heb gewerkt, zeker omdat nu ik bij de Skihut weg ben zie ik de meesten helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Waarom ga je dan toch in je eentje naar St. Michielsgestel als iedereen geeft afgezegd?
Het is natuurlijk je eigen keuze om te gaan, maar alleen voor reiskosten zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn er de 'Party Awards'; een awardshow voor voornamelijk feestdj's en artiesten. Ik geef ieder jaar de awards en bloemen en soms dans ik. Ik wilde gisteren afzeggen maar toen vroeg de organisatie of ik toch niet wilde komen omdat 'ik er bij hoor' en ze betalen dan mn reiskosten. Ik vind het leuk om iedereen weer te zien waarmee ik heb gewerkt, zeker omdat nu ik bij de Skihut weg ben zie ik de meesten helemaal niet meer.
Zie alleen tegen 2 dingen op:
- Hele avond op (lage) pumps(kan dat niet meer maar onder een jurkje staan sneakers niet
)
- 'Gezellige' terugreis in mn eentje 's nachts. Ach, mocht ik brokken maken dan sleep ik er niemand in mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |