SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja drugs. Volgens zijn zus heeft het in de Italiaanse krant gestaan. Waarschijnlijk is dit het verhaal;quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Maar is al bekend waarvoor hij in de gevangenis zit? Op welke verdenking?
Ik moet je helaas een onvoldoende geven voor je rijmkunstenquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
F is een Fokker die Fokt eigen brood
Dat verhaal stond in de Italiaanse krant en ging over een 37-jarige man en zo oud is F., dus wij denken dat het over hem gaat.quote:
Volgens mn zus moet je heel wanhopig zijn wil je zoiets doen. Maar ja dan nog... je hebt kinderen, kom op.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Mja ik wilde verder rijmen, maar het komt er niet meer uit
F. heeft het over zichzelf uitgeroepen.
Rot voor familie.
* Bluezz gaaten wenst de wakkere jongelui nog een fijne aaf
Ik zit ver van drugs en gevangenissen af dus wil dat eigenlijk niet weten wat er evt hiervoor is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Mja wanhopig, hij zit misschien al jaren in dat wereldje en is de realiteit allang uit het (verstandige-) oog verloren.... triest.
naar boven bloes
Dat doet me aan joop braakhekke denkenquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat doet me aan joop braakhekke denken
F. had schulden en bolletjes koerieren is lekker snel geld verdienen, áls het goed gaat. Die dingen slikken lijkt mij ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar verhaal van F, FF. Voor het geld dus. Zal wel een fikse straf op staan.
Lijkt me naar om bolletjes te slikken
Maargoed, misschien is het allemaal een misverstand![]()
Wat is die presentator ook een lul zeg. Waarom kunnen presentatoren niet even hun mond dicht houden en gasten uit laten praten? Ik was allang weggelopen... Naast het feit of het wel of niet waar was wat er was gebeurd.quote:
Dat plezier komt wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:40 schreef krakkemieke het volgende:
Werk ze en hopelijk heb je vandaag toch ook plezier!
quote:
Sinds wanneer ben ik niemand?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
Saaie boel hier zegAl bijna een uur voorbij en niemand is nog wakker
Ik dacht dat jij weer sliepquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik niemand?
"aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel van vandaag: 1000 woorden schrijven voor een opdracht.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
"aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."
Alstu...de eerste 17
Ik dacht ik draai me nog een keertje om.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
Saaie boel hier zegAl bijna een uur voorbij en niemand is nog wakker
Ehhhh ik ga maar ff dingen doen waar ik wél verstand van denk te hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:24 schreef borisz het volgende:
Voor Audit Theory moeten een brief opstellen naar de Eurocommissaris van Mededinging, Barnier en daarbij verschillende vragen uit zijn green paper over de auditmarkt beantwoorden met voor's en z'n tegens.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht ik draai me nog een keertje om.
Nu ook maar paar uurtjes naar mn werk.
quote:Ehhhh ik ga maar ff dingen doen waar ik wél verstand van denk te hebben
quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.happy-pixels.com/2011/11/24/back-to-the-future/
Dat is altijd fijn, ook voor volwassenen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:32 schreef freecell het volgende:
Owdie is alleen maar cuter geworden!
Zit met de oudste in het umcg, oogarts. Controle wegens twijfel consultatiebureau. nu aan het wachten tot de druppels zijn ingewerkt. Maar echt, tien punten voor kindvriendelijkheid hier! Hij kwam huilend binnen, wilde niet.
Ik: wil je de dokter wat vragen?
L: dokter? Doe jij heeeeel voorzichtig assedeblief?
En zij, heel serieus: ik doe heel voorzichtig en vertel alles wat ik ga doen eerst aan je, ok?
Dat was ok
Die bij de Berlijnse muur is ook gaafquote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.happy-pixels.com/2011/11/24/back-to-the-future/
Als je ziet dat Golfer dit topic heeft geopend is 1x lezen voldoende.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Moest toch een paar keer de TT lezen of dit er deze keer wel echt stondhahaha
Dat is waar....quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je ziet dat Golfer dit topic heeft geopend is 1x lezen voldoende.
Ja, fijn hè?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh fijn zo'n dok. FCgelukkig bestaan die ook nog
Fimo, das lang geledenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Moest toch een paar keer de TT lezen of dit er deze keer wel echt stondhahaha
Heb net bij mijn ouders mijn oude fimoklei boekjes en materiaal gehaald
Dan kan ik morgen mooi aan de slag met mijn marsepein.
Natuurlijk de uitstekers wel eerst heel goed wassen
Mogguh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas gezellig tripje met zn vieren naar St. Michielsgestel morgenavond wordt een saaie trip in mn eentje omdat 3 meiden op het laatst hebben afgezegd![]()
Ieder jaar zijn er de 'Party Awards'; een awardshow voor voornamelijk feestdj's en artiesten. Ik geef ieder jaar de awards en bloemen en soms dans ik. Ik wilde gisteren afzeggen maar toen vroeg de organisatie of ik toch niet wilde komen omdat 'ik er bij hoor' en ze betalen dan mn reiskosten. Ik vind het leuk om iedereen weer te zien waarmee ik heb gewerkt, zeker omdat nu ik bij de Skihut weg ben zie ik de meesten helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Waarom ga je dan toch in je eentje naar St. Michielsgestel als iedereen geeft afgezegd?
Het is natuurlijk je eigen keuze om te gaan, maar alleen voor reiskosten zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn er de 'Party Awards'; een awardshow voor voornamelijk feestdj's en artiesten. Ik geef ieder jaar de awards en bloemen en soms dans ik. Ik wilde gisteren afzeggen maar toen vroeg de organisatie of ik toch niet wilde komen omdat 'ik er bij hoor' en ze betalen dan mn reiskosten. Ik vind het leuk om iedereen weer te zien waarmee ik heb gewerkt, zeker omdat nu ik bij de Skihut weg ben zie ik de meesten helemaal niet meer.
Zie alleen tegen 2 dingen op:
- Hele avond op (lage) pumps(kan dat niet meer maar onder een jurkje staan sneakers niet
)
- 'Gezellige' terugreis in mn eentje 's nachts. Ach, mocht ik brokken maken dan sleep ik er niemand in mee
goessoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Zo klaar met roosteren! Alles staat erin tot begin maart
Nu nog een gezellige lunch met paar collega's en dan weer lekker naar huis
Oké.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
en Golfer; ben zelfs de enige die onkosten vergoed krijgt. De artiesten, boekingsbureaus, platenmaatschappijen en dj's komen helemaal vrijwillig. Daarbij voelt het niet lekker de dag vantevoren af te zeggen en het wordt vast leuk. Molleman; ri Alphen a/d Rijn terug
Heb jij dat ook gedaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Fimo, das lang geledenVeel plezier
Marktplaatsquote:
Och jee..quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Babi J. blijkt een vervelende aandoening te hebben![]()
Er is goed mee te leven, maar tis niet leuk(van beide kanten zit er epileptie in de fam dus heel gek is het niet)
Weet je wat er allemaal kan met wc papierquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Hum, hele voorraadkast uitgepakt (alles viel steeds naar beneden)
Schoongemaakt
Weer ingepakt.
En nu issie nog steeds te volDus hij stond eigenlijk best efficiënt ingepakt
En erg goor was hij ook niet.
Maargoed, ik heb de boel nu wel zo ingedeeld dat de kinderen niet meer zelf bij meel, alcohol en chips kunnen, maar alleen bij blikjes en wc-papier enzo
(die meel was overigens na het zien van dit filmpje:
Ongelofelijk dat dat kan met 1 pak meel
Verder gezogen, gedweild, en nog veel meer gedaan
* freecell weer eens woest bezig
Vervelend zeg!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Er is goed mee te leven, maar tis niet leuk(van beide kanten zit er epileptie in de fam dus heel gek is het niet)
Ja is ook rottig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och jee..goed mee te leven, maar ook heel vervelend..
Lekker! Wij gaan een happie in de stad eten. Gewoon zomaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vervelend zeg!![]()
Ik krijg vanavond bami van de buurvrouw!
Ja, bij ppppp...Parels met de dinerjaarkortingskaart.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Lekker! Wij gaan een happie in de stad eten. Gewoon zomaar
Naarquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga juist een kwantitatief onderzoek doen voor mijn thesisquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Aarrgghh.. ik ontdek het hoofdstuk statistiek in mijn boek 'Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals'Ik ga geloof ik maar streven naar een kwalitatief eindonderzoek en geen kwantitatieve
Hij gaat binnenkort naar de kinderneuroloog, en dan even kijken hoe of wat met meds.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naar
Oppassen in de tussentijd en hopen dat het met leeftijd/meds (?) weggaat.
Wat een rare aandoening eigenlijk. Net alsof je normaal bezig bent, dan opeens op standby gaat, en dan weer doorgaat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij gaat binnenkort naar de kinderneuroloog, en dan even kijken hoe of wat met meds.
Ja en opletten, vooral als ie wat ouder is in het verkeer/zwemmen/sporten...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga juist een kwantitatief onderzoek doen voor mijn thesis.
Metenquote:
Hup, in een rapport ermeequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meten![]()
Kwalitatief onderzoek met hoog-waarde-toevoegde interviews
Jupquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een rare aandoening eigenlijk. Net alsof je normaal bezig bent, dan opeens op standby gaat, en dan weer doorgaat?
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een rare aandoening eigenlijk. Net alsof je normaal bezig bent, dan opeens op standby gaat, en dan weer doorgaat?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.
Hij zat zondagmiddag op de bank tv te kijken, F wilde iets aan hem vragen of zo, en hij trilde met 1 handje en zat een paar seconden bewegingsloos voor zich uit te kijken (alsof het een spannend programma is) en ineens viel zijn kinnetje op zijn borst.
Duurde ook eventjes en daarna was ie er weer, keek hij F aan en zei : Koekie?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.
Hij zat zondagmiddag op de bank tv te kijken, F wilde iets aan hem vragen of zo, en hij trilde met 1 handje en zat een paar seconden bewegingsloos voor zich uit te kijken (alsof het een spannend programma is) en ineens viel zijn kinnetje op zijn borst.
Duurde ook eventjes en daarna was ie er weer, keek hij F aan en zei : Koekie?![]()
Dat is in ieder geval een fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Het is ook niet leuk, maar wel grappig en het haalt een beetje de heftigheid ervan af.
Het zou idd ergens rond je 12e weer over zijn...
Uitwerken die metingen, hupquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het meten zelf is het punt niet
quote:
Ik vond het al een beetje vreemd ruiken hier in de SC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was een lekkere warme douche trouwenshad ik even nodig geloof ik.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje vreemd ruiken hier in de SC.
Vind ik ook. Als iemand die ik niet ken op zn plaat gaat zal ik ook niet (direct) gaan lachen (maar ben volgens mij de enige).quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een fijn vooruitzicht
En ik ken het 'lachen om dingen die niet grappig zijn' ben ik erg fan van, maar ik mag dat alleen van mezelf als het om mezelf of mensen dichtbij gaat, haha
Dus jij mag hier grappen over maken, maar ik moet er een beetje mee uitkijken
Hij trilt dus af en toe met handje of voetje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een vreemde aandoening heeft Babi J. BluezzDat staren zou je idd niet iets raars achter zoeken want dat hebben meer kinderen maar misschien trilt hij ook of gaan zijn ogen draaien?
Bij UWV toch weer wat wijzer geworden (nog wat tips gekregen betreft vacaturesites). Nu aan het onderzoeken of ik in aanmerking kom voor huursubsidie, waarschijnlijk nu wel. Helemaal niet aan gedacht! In het nieuwe jaar krijg ik een andere werkcoach want bij het UWV gaan ze ook al afslanken.
Als je een huis koopt het het HRAquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Huursubsidie is cool, FF.Kun je best veel op besparen.
Dankzij huursubsidie heb ik mooi kunnen wonen in Maastricht. Tevens ook de laatste keer in m'n leven dat ik dat ontvang geloof ik.
Yeah ik denk dat ik pas over 10 jaar een huis kan kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je een huis koopt het het HRA
Teveel ontvangen/Te weinig ontvangen ben je ook zelf verantwoordelijk voor. Je dient het zelf aan te geven via de programma's die je vind op http://toeslagen.nl/ .quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een klootviool aan de Belasting Telefoon. geeft mij de schuld van het Zorgtoeslag-probleem.
Tegen die tijd is het hopelijk allang afgeschaftquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah ik denk dat ik pas over 10 jaar een huis kan kopen
Het wordt alleen wat vervelend als je 100x aangeeft dat je ergens geen recht meer op hebt maar het wel blijft ontvangenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Teveel ontvangen/Te weinig ontvangen ben je ook zelf verantwoordelijk voor. Je dient het zelf aan te geven via de programma's die je vind op http://toeslagen.nl/ .
Hoe krom het ook allemaal is, zij hebben geen directe koppeling met de inkomstenbelasting dus kunnen het niet voor jou bepalen. Als er veranderingen optreden binnen je inkomensten dien je het zelf aan te geven.
Denk daar ook aan bij Huurtoeslag. Zelfde principe. Zelfde verantwoordelijkheid.
Dat ben ik met je eens. Ik hoor het van meer mensen dat het daarbij fout gaat. Het is een log systeem en erg onhandig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het wordt alleen wat vervelend als je 100x aangeeft dat je ergens geen recht meer op hebt maar het wel blijft ontvangen
Het is vreselijk met banen.. er is vaak helemaal niks. Ik had goede hoop dit jaar nog een nieuwe baan te vinden en die hoop is nu weg. Huursubsidie krijg ik dit jaar niet meer, waarschijnlijk pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij trilt dus af en toe met handje of voetje.
Goede tip die huursub.Hopen dat het snel lukt met weer een leuke nieuwe vacature.
Schdochter L. is ook naarstig op zoek en het is veel lastiger dan tijdje geleden, er zijn gewoon minder banen.
Ik betaal alleen maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik hoor het van meer mensen dat het daarbij fout gaat. Het is een log systeem en erg onhandig.
Daarnaast, als jij onterecht iets ontvangt kun je het ook opzij zetten en het achteraf terugbetalen. Of is dat een rare gedachte?
Ik ontvang een klein beetje zorgtoeslag voor Anna. En de HRA maar die zit weer gekoppeld aan je inkomstenbelastingquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik betaal alleen maar![]()
![]()
Maar dat is idd een handige manier al blijft het krom
Wat denk je? Ik heb het ieder jaar aangegeven! En bij elke brief die zij sturen dat ik het niet meer hoor te ontvangen en dat zij toeslag in gaan houden belde ik er achteraan dat ik de toeslag nog steeds ontvang. Op een gegeven moment houdt dat op hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Teveel ontvangen/Te weinig ontvangen ben je ook zelf verantwoordelijk voor. Je dient het zelf aan te geven via de programma's die je vind op http://toeslagen.nl/ .
Hoe krom het ook allemaal is, zij hebben geen directe koppeling met de inkomstenbelasting dus kunnen het niet voor jou bepalen. Als er veranderingen optreden binnen je inkomensten dien je het zelf aan te geven.
Denk daar ook aan bij Huurtoeslag. Zelfde principe. Zelfde verantwoordelijkheid.
Dan zet je het opzij en betaal je het achteraf terug? Jij trekt daar nog rente van en die is voordeliger dan de rente die de Belastingdienst van je wilt zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik heb het ieder jaar aangegeven! En bij elke brief die zij sturen dat ik het niet meer hoor te ontvangen en dat zij toeslag in gaan houden belde ik er achteraan dat ik de toeslag nog steeds ontvang. Op een gegeven moment houdt dat op hoor
HRA idd, maar dat zit bij TAV. Ik heb wel jarenlang geld gekregen als niet-verdienende van de relatie met mijn ex (ff vergeten hoe dat ookalweer heet..)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ontvang een klein beetje zorgtoeslag voor Anna. En de HRA maar die zit weer gekoppeld aan je inkomstenbelasting.
Huisvrouwen toeslagquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HRA idd, maar dat zit bij TAV. Ik heb wel jarenlang geld gekregen als niet-verdienende van de relatie met mijn ex (ff vergeten hoe dat ookalweer heet..)
Werk jij bij de Belastingdienst ofzo?Je zou daar zo aan de telefoon kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan zet je het opzij en betaal je het achteraf terug?
Lastig he als mensen het niet continu eens met elkaar zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werk jij bij de Belastingdienst ofzo?Je zou daar zo aan de telefoon kunnen
Ja diequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Huisvrouwen toeslag.
Daar betalen wij de studie van Anna van
Ja, daar moet ik ook eens goed naar kijken, maar de laatste jaren schoot het niet op. En al dat gezeik met bonnetjes e.d. heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja die![]()
Inmiddels hoef ik geen aangifte meer te doen, al zal ik nu ik studeer wel gaan kijken of ik voordeel kan halen bij aftrek studiekosten.
Ik vermoed dat je best wat kosten moet maken voor het aantikt ja. En aangezien mijn collegegeld door de overheid betaald is denk ik dat ik nu dit 1e halve jaar niet veel terug zal krijgen (lees: niets)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik ook eens goed naar kijken, maar de laatste jaren schoot het niet op.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja die![]()
Inmiddels hoef ik geen aangifte meer te doen, al zal ik nu ik studeer wel gaan kijken of ik voordeel kan halen bij aftrek studiekosten.
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]gewoon collegegeld opgeven + klein bedrag erbovenop voor benodigdheden
quote:
En hoeveel krijg je terug dan? De laatste IB aangifte scheelde dat weinig omdat Anna ook nog stufi krijgt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]gewoon collegegeld opgeven + klein bedrag erbovenop voor benodigdheden
Ik krijg niks terug, ik betaal dan wat minderquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En hoeveel krijg je terug dan? De laatste IB aangifte scheelde dat weinig omdat Anna ook nog stufi krijgt.
Dit jaar krijg ik wrs niets terug. Vorig jaar kreeg ik nog notaris kosten e.d. terugquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg niks terug, ik betaal dan wat minder
Dat is altijd leuk ja, het 1e jaar na een huis te hebben gekochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit jaar krijg ik wrs niets terug. Vorig jaar kreeg ik nog notaris kosten e.d. terug
Ja, dat was wel even feestquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk ja, het 1e jaar na een huis te hebben gekocht
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lastig he als mensen het niet continu eens met elkaar zijn.
Sterktequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Zij die gesprekken gaan voeren groeten u
Daar zijn de toeslagen ook voor bedoeld. Om te ondersteunenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef freecell het volgende:
Welke idioot bedenkt zo'n schakelaar?![]()
Hier krijgen we elke denkbare toeslag op max gok ik zoIs ongeveer de helft van ons inkomen, maar zonder kan ik met een kommetje rijst op straat gaan zitten
Ja, ik zit er altijd redelijk bovenop met in de gaten houden, maar er moet nog redelijk wat veranderen voor het de hoogte van elke toeslag dan ook verandertquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar zijn de toeslagen ook voor bedoeld. Om te ondersteunen. Ik vind het prima dat ze er zijn. Alleen goed in de gaten houden dus bij veranderingen.
quote:
Dat, of een photoshopquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het oorspronkelijk ook geen schakelaar was, maar iemand er een rechthoekig gat en 2 boorgaatjes in heeft gemaakt
Dat is een ouwe. Die kwam ik voor het eerst een jaar of 10 geleden tegen op Internet.quote:
Oja, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat, of een photoshop. Alle hoekjes zijn namelijk wel erg netjes afgewerkt in het plastic.
Ach joh ik heb er ook alweer een hele ochtend gezeten op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, kopje koffie en dan moet ik straks voor de verandering weer eens naar mijn werk![]()
Hij is echtquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat, of een photoshop. Alle hoekjes zijn namelijk wel erg netjes afgewerkt in het plastic.
Gebruik van Filodeegquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef freecell het volgende:
Hmmm, filodeeg, hoelang moet dat in de oven als het om kleine, gare hapjes heenzit?
Als het maar goeie energie teruggeeft, en bij mij is dat zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
En wij eten vroeg vanavond.
Mn.X gaat met zijn laatste hobby aan de gang: fillumpies maken voor de lokale omroep van politici en hun uitspraken van 2 jaar geleden.
Daar houd ik uaan!
Dus: bloemkoolroosjes uit de oven, besprenkeld met olie met djinten
Aard. en stukje kipfilet.
Its a first.
Het lijkt onschuldig, B als peuters eroverheen groeien en ook verontrustend wat wordt gezegd over verkeer en zwemmen. Etc.
Sterkte.
Banen, werk en studie het vraagt nee zuigt vaak energie.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meten![]()
Kwalitatief onderzoek met hoog-waarde-toevoegende interviews
Ik weet niet waar het over gaat, want ik lees van achter naar voor, maar met kwalitatief onderzoek met interviews ben ik het eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms ben ik het dan toch ineens even wel met je eens
Die 100m$ hebben ze ondertussen ook wel zo verdiend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef borisz het volgende:
Conrad Murray krijgt nu zijn straf te horen.. Nabestaanden willen 100m$ hebben voor gemiste inkomsten vanwege die tour die eraan zat te komen.
Het is een conservatieve schatting, want vergeet niet de tour die daarop zou volgen, registratie van de beelden en verkoop verkoop daarvan, dat hebben we maar niet meegenomen in de berekening.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 100m$ hebben ze ondertussen ook wel zo verdiend.
WTH is Conrad Murrayquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef borisz het volgende:
Conrad Murray krijgt nu zijn straf te horen.. Nabestaanden willen 100m$ hebben voor gemiste inkomsten vanwege die tour die eraan zat te komen.
De doc die schuldig is bevondenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WTH is Conrad Murray
Cursus was leukEcht een bak opties in die software. Je wordt er helemaal eng van
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef borisz het volgende:
[..]
De doc die schuldig is bevonden aan de dood van Michael Jackson.
Ok. In dat geval vind ik het een stelletje aasgierenquote:
10,000 gigawattsquote:
Hmm, ik had hem zijn bevoegdheid tot arts afgenomen en een lichtere straf. Ik vind 4 jaar echt veel. Hij is wel schuldig, maar is hij niet te veel gebruikt als zondebok voor het overlijden van een wereldster.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef borisz het volgende:
De rechter is gehakt aan het maken van de verdediging van Murray.
edit: Maximale straf. Vier jaar brommen.
Hij had 'nee' moeten zeggen op het verzoek van zijn werkgever om zwaardere slaapmedicatie. Dan was hij waarschijnlijk ontslagen en vervangen door een dokter die wel 'ja' deed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef TAV74 het volgende:
4 jaar klinkt als erg zwaar inderdaad, maar ik ken de feiten niet goed genoeg om er echt een mening over te hebben.
4 jaar is veel, maar het is ook niet bepaald vakwerk te noemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had 'nee' moeten zeggen op het verzoek van zijn werkgever om zwaardere slaapmedicatie. Dan was hij waarschijnlijk ontslagen en vervangen door een dokter die wel 'ja' deed.
Verder had hij MJ na toediening van betreffende slaapmedicatie (die ik overigens nog nooit een zinnig arts heb zien toedienen aan een patiënt met insomnia) strikt in de gaten moeten houden.
En op het moment dat hij ontdekte dat er iets mis was had hij acuut een ambulance moeten bellen. Hij heeft daarmee te lang gewacht en daardoor MJ's kans op overleven tot 0 gereduceerd. Waarschijnlijk heeft hij over die ambu getwijfeld omdat dan aan het licht zou komen dat hij propofol had gegeven met alle nare gevolgen voor zijn carriere. Maar ja, een dode MJ was ook niet handig voor hem natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
OMG DWDDWie heeft er er boek geschreven met erotische verhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik vroeg aan de anesthesist of ik melk kreeg, maar hij begreep het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had 'nee' moeten zeggen op het verzoek van zijn werkgever om zwaardere slaapmedicatie. Dan was hij waarschijnlijk ontslagen en vervangen door een dokter die wel 'ja' deed.
Verder had hij MJ na toediening van betreffende slaapmedicatie (die ik overigens nog nooit een zinnig arts heb zien toedienen aan een patiënt met insomnia) strikt in de gaten moeten houden.
En op het moment dat hij ontdekte dat er iets mis was had hij acuut een ambulance moeten bellen. Hij heeft daarmee te lang gewacht en daardoor MJ's kans op overleven tot 0 gereduceerd. Waarschijnlijk heeft hij over die ambu getwijfeld omdat dan aan het licht zou komen dat hij propofol had gegeven met alle nare gevolgen voor zijn carriere. Maar ja, een dode MJ was ook niet handig voor hem natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vroeg aan de anesthesist of ik melk kreeg, maar hij begreep het niet.
Sojamelk dan dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vroeg aan de anesthesist of ik melk kreeg, maar hij begreep het niet.
Maar er is niets uit je handen gekomen en je hebt lekker niets gedaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef LieLie het volgende:
Ik was echt van plan om vanavond van alles te doen..
Ja, zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar er is niets uit je handen gekomen en je hebt lekker niets gedaan?
Moet ook gebeurenquote:
Ja, het gaat nog net zonder pijnstillers, dus nu maar ingrijpen. Nouja, het waren toch 2 betere weken.quote:
Lekker, dank je! Proost!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Piet schenkt krakje en glas tequilla in, eigen import uit mexico, mild als boter
Laatste keer gewoon nieuw bord met eten gekregen. Had om rare gevraagd was medium. servicequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat je iets durfde te zeggen, B! De laatste keer dat ik ergens heb gegeten met waardeloos eten werd er niets ondernomen nadat mijn disgenoot opmerkte dat het vlees bedorven (!!!) smaakte. Het bijna onaangeroerde eten werd meegenomen en dat was het.
Zelf ook een keer meegemaakt met port die naar vieze azijn smaakte. Port werd verwijderd en stond even later wel op de rekening(wat ik dus weigerde te betalen)
Oeh, heeel fout, dat werd hopelijk een vernietigende kritiek op alle restaurantsites?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat je iets durfde te zeggen, B! De laatste keer dat ik ergens heb gegeten met waardeloos eten werd er niets ondernomen nadat mijn disgenoot opmerkte dat het vlees bedorven (!!!) smaakte. Het bijna onaangeroerde eten werd meegenomen en dat was het.
Zelf ook een keer meegemaakt met port die naar vieze azijn smaakte. Port werd verwijderd en stond even later wel op de rekening(wat ik dus weigerde te betalen)
Ik stuur een medium ook gewoon terug.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laatste keer gewoon nieuw bord met eten gekregen. Had om rare gevraagd was medium. service
Hoe is het eten in Polski? En het bier uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laatste keer gewoon nieuw bord met eten gekregen. Had om rare gevraagd was medium. service
Die met die port was in een tijd dat er nog geen restaurantreviewsites waren. De restauranteigenaresse was zo stijlvol dat ze tegen de moeder van mijn vriendin zei dat haar "dochter met die dikke vriendin" in haar restaurant had gedineerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Oeh, heeel fout, dat werd hopelijk een vernietigende kritiek op alle restaurantsites?
Triestheid van de vaderlandse hoereca.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die met die port was in een tijd dat er nog geen restaurantreviewsites waren. De restauranteigenaresse was zo stijlvol dat ze tegen de moeder van mijn vriendin zei dat haar "dochter met die dikke vriendin" in haar restaurant had gedineerd
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die met die port was in een tijd dat er nog geen restaurantreviewsites waren. De restauranteigenaresse was zo stijlvol dat ze tegen de moeder van mijn vriendin zei dat haar "dochter met die dikke vriendin" in haar restaurant had gedineerd
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef AnneX het volgende:
Op bbc is masterchef pro oid bezig.
Dan word ik er toch een beetje narrig van als alle chefs met hun blote poten ieder
dingetje op het bord aanraken, neerleggen en omdraaien.
Aardige vent, Michel.
Beide erg goed. Vandaag een poolse venkelsoep gehad met worst, spek, ei en aardappel. Dat was het voorgerecht, bij de lunch. Daarna ganzeborstfiletquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe is het eten in Polski? En het bier uiteraard.
Lekker!! Ook het naar huis gaan weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Beide erg goed. Vandaag een poolse venkelsoep gehad met worst, spek, ei en aardappel. Dat was het voorgerecht, bij de lunch. Daarna ganzeborstfilet
Met rode bietjes
Vanavond wat minder speciaal. Maar poolse bier smaakt goed. Morgen weer het vliegtuig in terug.
Zeker. Volgende week elke dag van de week uit eten, voor lunch en dinerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker!! Ook het naar huis gaan weer
Memories of Asia. Een restaurant met een foeilelijke website, wat op een ontzettend sneu ogende plek in de stad zit en alles weg heeft van een matige afhaalchinees. Maar het is dus geen van dat alles.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nu willen we ook weten waar je komend weekend naar toe gaat!
Nou ja zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tis vaak pasta (met kaassaus vaak) of gevulde blader- of filodeeg of een wrap met groenten en kaas in gewone restaurantjes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:01 schreef borisz het volgende:
De buurman heeft nu als vegagerecht op het bord: ravioli gevuld met truffel en bospaddestoelen, een romige saus en roergebakken spinazie. En heeft iedere week naast de kaart weer een ander vegagerecht.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef Vork het volgende:
Memories of Asia. Een restaurant met een foeilelijke website, wat op een ontzettend sneu ogende plek in de stad zit en alles weg heeft van een matige afhaalchinees. Maar het is dus geen van dat alles.
even snel op de site gekeken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Memories of Asia. Een restaurant met een foeilelijke website, wat op een ontzettend sneu ogende plek in de stad zit en alles weg heeft van een matige afhaalchinees. Maar het is dus geen van dat alles.
Kan Steer toveren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Vork! Een kleine lelijke Chinees kan geweldig toveren
Is het net zo erg als die andere masterchef programma's waarbij de nl-versie een bijzonder slap aftreksel van de bbc variant is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie volgt Masterchef Junior NL? Die Rick van 8 jaar.... wat een poeeppieeee
Ik vind BBC weer een niet leuke variant van Australië. Australië wilde ik geen dag missen en bij de Engelse kon mij dat niet zoveel schelen. Gary Mehiganquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het net zo erg als die andere masterchef programma's waarbij de nl-versie een bijzonder slap aftreksel van de bbc variant is?
Klein valt wel mee, het is meer een Chinees die met meerdere (kleinere) gangen werkt en die aan de slag gaat met de wensen en restricties die ´m opgeeft. Chinees, maar dan op een ander niveau.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Vork! Een kleine lelijke Chinees kan geweldig toveren
Een Chinees op restaurantniveauquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Klein valt wel mee, het is meer een Chinees die met meerdere (kleinere) gangen werkt en die aan de slag gaat met de wensen en restricties die ´m opgeeft. Chinees, maar dan op een ander niveau.
Bbc is origineel, Australische versie is verbeterde versiequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind BBC weer een niet leuke variant van Australië. Australië wilde ik geen dag missen en bij de Engelse kon mij dat niet zoveel schelen. Gary Mehiganen Matt Preston is zo'n nette man!
Ik vind Masterchef NL niet leuk maar deze Junior is wel ontzettend leuk. De juryleden zijn grappig en lief voor de kinderen en hoe die kinderen over eten en koken praten is zo grappig
Ben benieuwd wat je ervan vindquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef LieLie het volgende:
Ik heb Goed Koken van Harold McGee besteld
Nee. Daarom ben ik benieuwdquote:
Aah ok. BBC is alleen wel lekker snel klaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bbc is origineel, Australische versie is verbeterde versie
quote:Een 80-jarige Amerikaan uit Illinois heeft per ongeluk al zijn spaargeld weggegeven. De man bewaarde het geld veilig verstopt in een oud maatpak. Tenminste, hij dacht dat het daar veilig was. Probleem is namelijk dat hij dat pak onlangs aan de kledingbank doneerde.
De man ontdekte zijn dure blunder pas een week later. Hij had in totaal 13.000 dollar (bijna 10.000 euro) aan briefgeld in het pak verstopt. Geld dat hij hard nodig zegt te hebben voor de medische behandeling van zijn vrouw, die lijdt aan kanker. De organisatie waar hij het pak naar toe had gebracht, is inmiddels op de hoogte van de zaak, maar heeft het kledingstuk nog niet kunnen terugvinden. Mogelijk is het al verkocht.
Zijn dochter heeft al een beloning van duizend dollar uitgeloofd voor de eerlijke vinder. Zelf wil de man uit schaamte en ontgoocheling liever anoniem blijven.
BBC werkt ook met heats en dan halve finale en finale.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah ok. BBC is alleen wel lekker snel klaarBij Australie heb je een dag een challenge, dan een dag een snelkookproef, dan een dag Masterclass en dan een dag opdracht zonder gevolgen etc... (weet niet welke volgorde
)
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:07 schreef borisz het volgende:
Zit Mark Rutte daar aan de thee met Obama en praat hij alleen maar over een Job.
Toevallig die waar wij zaterdag gaan eten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef borisz het volgende:
Nu het toch over een Aziatische restaurant ging ben ik van een ander Aziatisch restaurant al de menukaarten aan het bestuderen
Toevallig welquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevallig die waar wij zaterdag gaan eten?
Ik zag er weinig verandering in t.o.v. ons vorige bezoek van een jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef borisz het volgende:
Toevallig wel. Menu's zijn tov 3 jaar geleden wel anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 30 november 2011 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
semi-frusti post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Den_Haag op 30-11-2011 07:57:40 ]
Kun je erheen of krijg je een recept?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ziekenhuis gebeld. Stom he, het voelt als een nederlaag.
Het is voor mij gewoon 5 minuten lopen van huis. Ik snap sowieso niet waarom mensen hier met een auto naartoe zouden gaan. Het centrum is autoonvriendelijk, parkeren is duur en het dineren zal hier ook wel wat langer duren dan normaal. Om over de wijn die je dan zou moeten laten om überhaupt nog te mogen rijden nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:14 schreef z80 het volgende:
[..]
even snel op de site gekeken.
Parkeergarage Music Sacrum
Op 2 minuten loopafstand.
quote.
dat is niet lopen maar rennen in een nieuw wereld record om dat in 2 minuten te halen.
en eigenlijk wel nieuwsgierig wat daar op tafel komt.
Ze bellen terug. Mijn vaste uroloog zit vol. Misschien kan een ander de zenuw weer blokkeren. Ik was zo slim om te vragen of ik anders een verwijzing naar de pijnpoli kan krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je erheen of krijg je een recept?
Van mij krijg je een schouderklopje.
Hopelijk snel verlichting van je pijn, al dan niet met zenuwblokkade.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze bellen terug. Mijn vaste uroloog zit vol. Misschien kan een ander de zenuw weer blokkeren. Ik was zo slim om te vragen of ik anders een verwijzing naar de pijnpoli kan krijgen.
Ja eigenlijk is het ook een nederlaag als mensen tegenwoordig onder narcose willen bij een operatie. Vroeger haalden ze ook de appendix eruit zonder verdovingquote:Op woensdag 30 november 2011 08:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ziekenhuis gebeld. Stom he, het voelt als een nederlaag.
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het ook een nederlaag als mensen tegenwoordig onder narcose willen bij een operatie. Vroeger haalden ze ook de appendix eruit zonder verdoving
Dikke knuffel. Ik hoop dat het snel helpt
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Alcohol is ook een geweldige pijnstiller
Ik weet niet of de uroloog pijn heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Alcohol is ook een geweldige pijnstiller
Om eerlijk te zijn lust ik het niet als ik pijn heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Daarom ook een flesje voor jezelf. Snap dat dan!
Soms wel ja, maar deze pijn slaat op mijn maag ofzo. Ik heb ook amper trek.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Echt niet?Ik heb wel eens sterke drank naar binnen gewerkt om pijn te verlichten
Da's geen goeie pijnquote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar deze pijn slaat op mijn maag ofzo. Ik heb ook amper trek.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Bestaat er wel goede pijn, P?
En aangezien ik geen hyves, facebook etc meer heb zeg ik zelf maar dat ik jarig ben
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En aangezien ik geen hyves, facebook etc meer heb zeg ik zelf maar dat ik jarig ben
Haha! Wat leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft trouwens gedacht: Sas houdt van tacky. Dus die heeft de laden doorzocht en de kamer met de meest kitcherige zooi versierd die hij maar kon vindenHet is perfect!
Mijn armen plakken helemaal van de kleine rode hartjes die over mijn bureau zijn uitgestrooid
Pijn is nooit goed, maar sommige pijn is nog wel zodanig dat je normaal kan functioneren. Of misshcien heb ik het nog niet erg meegemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |