SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja drugs. Volgens zijn zus heeft het in de Italiaanse krant gestaan. Waarschijnlijk is dit het verhaal;quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Maar is al bekend waarvoor hij in de gevangenis zit? Op welke verdenking?
Ik moet je helaas een onvoldoende geven voor je rijmkunstenquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
F is een Fokker die Fokt eigen brood
Dat verhaal stond in de Italiaanse krant en ging over een 37-jarige man en zo oud is F., dus wij denken dat het over hem gaat.quote:
Volgens mn zus moet je heel wanhopig zijn wil je zoiets doen. Maar ja dan nog... je hebt kinderen, kom op.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Mja ik wilde verder rijmen, maar het komt er niet meer uit
F. heeft het over zichzelf uitgeroepen.
Rot voor familie.
* Bluezz gaaten wenst de wakkere jongelui nog een fijne aaf
Ik zit ver van drugs en gevangenissen af dus wil dat eigenlijk niet weten wat er evt hiervoor is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Mja wanhopig, hij zit misschien al jaren in dat wereldje en is de realiteit allang uit het (verstandige-) oog verloren.... triest.
naar boven bloes
Dat doet me aan joop braakhekke denkenquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat doet me aan joop braakhekke denken
F. had schulden en bolletjes koerieren is lekker snel geld verdienen, įls het goed gaat. Die dingen slikken lijkt mij ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar verhaal van F, FF. Voor het geld dus. Zal wel een fikse straf op staan.
Lijkt me naar om bolletjes te slikken
Maargoed, misschien is het allemaal een misverstand![]()
Wat is die presentator ook een lul zeg. Waarom kunnen presentatoren niet even hun mond dicht houden en gasten uit laten praten? Ik was allang weggelopen... Naast het feit of het wel of niet waar was wat er was gebeurd.quote:
Dat plezier komt wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:40 schreef krakkemieke het volgende:
Werk ze en hopelijk heb je vandaag toch ook plezier!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |