SPOILER: alle modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de fotoshoot van aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mama_Mia op 28-11-2011 21:57:54 ]♥ scars make us who we are ♥
Ik zat ook al even vreemd te kijken...quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef zoem het volgende:
Uhhh hallo? Ik had de lapo, dan mag ik het nieuwe topic aanmaken.
ze is de beste vriendin van selena gomezquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
geldt niet meer, wie het eerste komt maakt het topic aan.
tenminste in andere delen van Fok voor zover ik weet.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef zoem het volgende:
Uhhh hallo? Ik had de lapo, dan mag ik het nieuwe topic aanmaken.
Gewoon wie de lapo heeft. Tenzij het heel lang duurt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
't Duurde helemaal niet lang. Volgens mij had ze haar nieuwe topic stiekem al klaarstaan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef zoem het volgende:
Het duurde wat langer, omdat de reeksfunctie niet werkte. Het gaat me ook niet om de TS te zijn, maar de laatste tijd gebeurt het "topic stelen" vaker.
jemig hoor, ik ga al weg.quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
Als je nou een geweldige TT in gedachten had.. Maar euh, nee..
Inderdaad, of als iemand aangeeft een leuke TT te hebben,maar dan gaat het in samenspraak met de users die mee postenquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon wie de lapo heeft. Tenzij het heel lang duurt.
Anders heb je straks 5 topics die tegelijkertijd geopend worden.
Nou ja, dan ken je nu de FOK! netiquette voor de volgende keerquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
jemig hoor, ik ga al weg.
het ging echt niet om topic kapen maar dat we gewoon verder konden posten, wat een gedoe.
waar ik altijd zit gaat het gewoon op wie het eerste de topic aanmaakt, zodat er verder gepraat kan worden. Maar prima hoor, doe het maar verder zonder mij als er gelijk een negatieve opmerking over gemaakt moet worden.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nou ja, dan ken je nu de FOK! netiquette voor de volgende keer
Juist niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Anouk.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zou een blanke zijn met de attitude van een zwarte?
blank van buiten zwart van binnen?quote:
ik ben getint maar gedraag als een blankequote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zou een blanke zijn met de attitude van een zwarte?
dan ben je Oreo toch?quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben getint maar gedraag als een blanke
Andersom.quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
blank van buiten zwart van binnen?
quote:
Ah joh, post nou gezellig mee! Er is niemand boos op je, ik was gewoon even verbaasd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
waar ik altijd zit gaat het gewoon op wie het eerste de topic aanmaakt, zodat er verder gepraat kan worden. Maar prima hoor, doe het maar verder zonder mij als er gelijk een negatieve opmerking over gemaakt moet worden.
Niet zo dramatisch hoor, zo'n probleem is 't ook weer niet. Als je mijn fout verbetert en de OP aanpast met foto's van alle deelneemsters, is iedereen helemaal blij met jequote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
waar ik altijd zit gaat het gewoon op wie het eerste de topic aanmaakt, zodat er verder gepraat kan worden. Maar prima hoor, doe het maar verder zonder mij als er gelijk een negatieve opmerking over gemaakt moet worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Sosha het volgende:
Shit man, ik heb de foto van Kayla gemist :n was ie goed?
Toch kan ik me inderdaad haast niet voorstellen dat er veel werk is met haar lengte... broeken zijn gewoon te kort en schoenen te klein, zéker in Amerika..quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die complimenten voor dat lange meisje
Ik ook, ik ken alleen Ann, Kayla en Lexiequote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja de foto's erbij, ik moet de namen nog leren
Ik kan me niet eens voorstellen dat die ANTM meisjes überhaupt doorbreken, op die paar namen na. Allemaal Wehkamp spul imoquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toch kan ik me inderdaad haast niet voorstellen dat er veel werk is met haar lengte... broeken zijn gewoon te kort en schoenen te klein, zéker in Amerika..
Is ook zo. Weet ik uit ervaringquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens voorstellen dat die ANTM meisjes überhaupt doorbreken, op die paar namen na. Allemaal Wehkamp spul imo
Maar vond het gewoon leuk voor haar, als je zoveel bagger over je heen hebt gekregen. Hup schouders omhoog en lopen maar met die lange benen
Oh, jij bent heel lang toch??quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet ik uit ervaringHoewel ik eigenlijk (nu 28) nog altijd eerder uitgelachen word dan dat ik een complimentje krijg. Ach ja.
Naar mijn mening zo'n beetje de mooiste foto.quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Sosha het volgende:
Shit man, ik heb de foto van Kayla gemist :n was ie goed?
wowquote:
Ja maar opmerkingen over lengte krijg je al zodra je 1.80m bent volgens mij, dat is gewoon gezeur van mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet ik uit ervaringHoewel ik eigenlijk (nu 28) nog altijd eerder uitgelachen word dan dat ik een complimentje krijg. Ach ja.
Ik hou ook van mijn benen, maar dat is dan ook alles... welke schoenmaat heb je? Ik 45.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar opmerkingen over lengte krijg je al zodra je 1.80m bent volgens mij, dat is gewoon gezeur van mensen.
Come on, topmodellen zijn 1.80+ dus zou het een negatief iets zijn?Kleding komt gewoon mooi(er) uit met lange benen.
Alles wat afwijkt van gemiddeld lullen mensen over, te klein, te dik, te dun, te lang...
Ik ben 1.84m, moet er niet aan denken om klein dwergje te zijn, ben dol op m'n lange benen
Ik wou dat ik lange benen had.. ik ben iets van 1m62 ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar opmerkingen over lengte krijg je al zodra je 1.80m bent volgens mij, dat is gewoon gezeur van mensen.
Come on, topmodellen zijn 1.80+ dus zou het een negatief iets zijn?Kleding komt gewoon mooi(er) uit met lange benen.
Alles wat afwijkt van gemiddeld lullen mensen over, te klein, te dik, te dun, te lang...
Ik ben 1.84m, moet er niet aan denken om klein dwergje te zijn, ben dol op m'n lange benen
Ik vind het goed.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Zal ik straks de foto's van deze aflevering in de OP zetten?
Toch val ik blijkbaar nog steeds zo op dat ik gezeik krijg... laatst nog uitgelachen door een stel pubervakkenvullers bij de AH. Ik had een klacht in moeten dienen, maar ik was even te overdonderd en emotioneel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
En toch zijn dergelijke lengtes in Europa al niet raar meer, met name onder de mannen. Zijn ze in Amerika dan echt zoveel kleiner?
41, ik kan praktisch alles wel kopen ja. Kan me wel voorstellen dat 45 moeilijk bij jou is. Maar je algehele voorkomen met lengte is gewoon mooi, vind ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn benen, maar dat is dan ook alles... welke schoenmaat heb je? Ik 45.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toch val ik blijkbaar nog steeds zo op dat ik gezeik krijg... laatst nog uitgelachen door een stel pubervakkenvullers bij de AH. Ik had een klacht in moeten dienen, maar ik was even te overdonderd en emotioneel.
'k Weet niet, ik vind mezelf nog steeds erg 'groot' ogen. Ben niet dik, maar heb ook geen heel smalle bouw en dan ook nog eens cup E. Naast kleinere vriendinnen lijk ik een lompe reus, ondanks dat ik geen slecht figuur heb. Dat haat ik.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
41, ik kan praktisch alles wel kopen ja. Kan me wel voorstellen dat 45 moeilijk bij jou is. Maar je algehele voorkomen met lengte is gewoon mooi, vind ik
Tussen die vakkenvullers zitten echt rotjochies ja.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toch val ik blijkbaar nog steeds zo op dat ik gezeik krijg... laatst nog uitgelachen door een stel pubervakkenvullers bij de AH. Ik had een klacht in moeten dienen, maar ik was even te overdonderd en emotioneel.
Waren dat zelf jongens, die gemiddeld kleiner zijn dan het gemiddelde meisje?quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met mijn lengte hakjes durfde te dragen.quote:
Je hebt groot gelijk, hakken dragen geeft zeker een vrouwelijker gevoelquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met mijn lengte hakjes durfde te dragen.
Die helpen me juist om me zelfverzekerder en vrouwelijker te voelen ondanks mijn lengte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |