ik ben getint maar gedraag als een blankequote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zou een blanke zijn met de attitude van een zwarte?
dan ben je Oreo toch?quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben getint maar gedraag als een blanke
Andersom.quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
blank van buiten zwart van binnen?
quote:
Ah joh, post nou gezellig mee! Er is niemand boos op je, ik was gewoon even verbaasd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
waar ik altijd zit gaat het gewoon op wie het eerste de topic aanmaakt, zodat er verder gepraat kan worden. Maar prima hoor, doe het maar verder zonder mij als er gelijk een negatieve opmerking over gemaakt moet worden.
Niet zo dramatisch hoor, zo'n probleem is 't ook weer niet. Als je mijn fout verbetert en de OP aanpast met foto's van alle deelneemsters, is iedereen helemaal blij met jequote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
waar ik altijd zit gaat het gewoon op wie het eerste de topic aanmaakt, zodat er verder gepraat kan worden. Maar prima hoor, doe het maar verder zonder mij als er gelijk een negatieve opmerking over gemaakt moet worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Sosha het volgende:
Shit man, ik heb de foto van Kayla gemist :n was ie goed?
Toch kan ik me inderdaad haast niet voorstellen dat er veel werk is met haar lengte... broeken zijn gewoon te kort en schoenen te klein, zéker in Amerika..quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die complimenten voor dat lange meisje
Ik ook, ik ken alleen Ann, Kayla en Lexiequote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja de foto's erbij, ik moet de namen nog leren
Ik kan me niet eens voorstellen dat die ANTM meisjes überhaupt doorbreken, op die paar namen na. Allemaal Wehkamp spul imoquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toch kan ik me inderdaad haast niet voorstellen dat er veel werk is met haar lengte... broeken zijn gewoon te kort en schoenen te klein, zéker in Amerika..
Is ook zo. Weet ik uit ervaringquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens voorstellen dat die ANTM meisjes überhaupt doorbreken, op die paar namen na. Allemaal Wehkamp spul imo
Maar vond het gewoon leuk voor haar, als je zoveel bagger over je heen hebt gekregen. Hup schouders omhoog en lopen maar met die lange benen
Oh, jij bent heel lang toch??quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet ik uit ervaringHoewel ik eigenlijk (nu 28) nog altijd eerder uitgelachen word dan dat ik een complimentje krijg. Ach ja.
Naar mijn mening zo'n beetje de mooiste foto.quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Sosha het volgende:
Shit man, ik heb de foto van Kayla gemist :n was ie goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |