wowquote:
Ja maar opmerkingen over lengte krijg je al zodra je 1.80m bent volgens mij, dat is gewoon gezeur van mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet ik uit ervaringHoewel ik eigenlijk (nu 28) nog altijd eerder uitgelachen word dan dat ik een complimentje krijg. Ach ja.
Ik hou ook van mijn benen, maar dat is dan ook alles... welke schoenmaat heb je? Ik 45.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar opmerkingen over lengte krijg je al zodra je 1.80m bent volgens mij, dat is gewoon gezeur van mensen.
Come on, topmodellen zijn 1.80+ dus zou het een negatief iets zijn?Kleding komt gewoon mooi(er) uit met lange benen.
Alles wat afwijkt van gemiddeld lullen mensen over, te klein, te dik, te dun, te lang...
Ik ben 1.84m, moet er niet aan denken om klein dwergje te zijn, ben dol op m'n lange benen
Ik wou dat ik lange benen had.. ik ben iets van 1m62 ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar opmerkingen over lengte krijg je al zodra je 1.80m bent volgens mij, dat is gewoon gezeur van mensen.
Come on, topmodellen zijn 1.80+ dus zou het een negatief iets zijn?Kleding komt gewoon mooi(er) uit met lange benen.
Alles wat afwijkt van gemiddeld lullen mensen over, te klein, te dik, te dun, te lang...
Ik ben 1.84m, moet er niet aan denken om klein dwergje te zijn, ben dol op m'n lange benen
Ik vind het goed.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Zal ik straks de foto's van deze aflevering in de OP zetten?
Toch val ik blijkbaar nog steeds zo op dat ik gezeik krijg... laatst nog uitgelachen door een stel pubervakkenvullers bij de AH. Ik had een klacht in moeten dienen, maar ik was even te overdonderd en emotioneel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
En toch zijn dergelijke lengtes in Europa al niet raar meer, met name onder de mannen. Zijn ze in Amerika dan echt zoveel kleiner?
41, ik kan praktisch alles wel kopen ja. Kan me wel voorstellen dat 45 moeilijk bij jou is. Maar je algehele voorkomen met lengte is gewoon mooi, vind ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn benen, maar dat is dan ook alles... welke schoenmaat heb je? Ik 45.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toch val ik blijkbaar nog steeds zo op dat ik gezeik krijg... laatst nog uitgelachen door een stel pubervakkenvullers bij de AH. Ik had een klacht in moeten dienen, maar ik was even te overdonderd en emotioneel.
'k Weet niet, ik vind mezelf nog steeds erg 'groot' ogen. Ben niet dik, maar heb ook geen heel smalle bouw en dan ook nog eens cup E. Naast kleinere vriendinnen lijk ik een lompe reus, ondanks dat ik geen slecht figuur heb. Dat haat ik.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
41, ik kan praktisch alles wel kopen ja. Kan me wel voorstellen dat 45 moeilijk bij jou is. Maar je algehele voorkomen met lengte is gewoon mooi, vind ik
Tussen die vakkenvullers zitten echt rotjochies ja.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toch val ik blijkbaar nog steeds zo op dat ik gezeik krijg... laatst nog uitgelachen door een stel pubervakkenvullers bij de AH. Ik had een klacht in moeten dienen, maar ik was even te overdonderd en emotioneel.
Waren dat zelf jongens, die gemiddeld kleiner zijn dan het gemiddelde meisje?quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met mijn lengte hakjes durfde te dragen.quote:
Je hebt groot gelijk, hakken dragen geeft zeker een vrouwelijker gevoelquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met mijn lengte hakjes durfde te dragen.
Die helpen me juist om me zelfverzekerder en vrouwelijker te voelen ondanks mijn lengte...
Jongens én meiden. Ook al zijn het maar pubers en zou het me niet moeten raken, dat gebeurt toch, meer dan ik wil.quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren dat zelf jongens, die gemiddeld kleiner zijn dan het gemiddelde meisje?![]()
Bah zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |