SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 28-11-2011 20:04:39 ]
Indeed. Snap a pic!quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik mis foto's van tliciouz en Gridlok in de OP.
Kom chillen dan, ik heb ook zinquote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede TT, zo op de maandagavond![]()
![]()
.
Haha zie er retarded uit atm, zal eens foto maken.quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Juminelle het volgende:
Doenquote:Op maandag 28 november 2011 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha zie er retarded uit atm, zal eens foto maken.
Morgen maak ik er een, promise, mag Gridje een fernandes blikje erbij tekenen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ook, van losse handjes krijg ik ook losse handjes.quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel losse handjes hè.
Van die drank zelf bedoel je? Is mij niks opgevallenquote:Op maandag 28 november 2011 19:50 schreef BossBoss87 het volgende:
Ey hebben jullie gemerkt dat de kleur van de groene Fernandes ietsje anders is?
Of ligt dat aan mij?
Pets op je billetjesquote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, van losse handjes krijg ik ook losse handjes.
*pets* In your face
Billetjesquote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die drank zelf bedoel je? Is mij niks opgevallen.
[..]
Pets op je billetjes.
Klopt, heb ze aangeklaagd.quote:Op maandag 28 november 2011 19:50 schreef BossBoss87 het volgende:
Ey hebben jullie gemerkt dat de kleur van de groene Fernandes ietsje anders is?
Of ligt dat aan mij?
Yay! Ik zal binnenkort ook eens een nieuwe maken.quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Morgen maak ik er een, promise, mag Gridje een fernandes blikje erbij tekenen.
You must be an asstronaut, cuz you hella flyquote:
JackieBrown style?quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yay! Ik zal binnenkort ook eens een nieuwe maken.
Die sexyheid kan ik niet overtreffen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You must be an asstronaut, cuz you hella fly.
[..]
JackieBrown style?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik moet weer eens gaan tekenen eerdaags, doe ik haast nooit meer...
tevens.Gridje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
tevens.Deze foto vind ik echt tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens.Die blikjes zo, hoe baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben stekeblind zonder dat ding...quote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Alleen jammer van die hipster bril, je had beter bekers starbucks er van kunnen maken.
Thihiquote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die sexyheid kan ik niet overtreffen.
tevens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winning
tevens.Je mag een tattoo voor me ontwerpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Welke sterkte heb jij? Ik links -2,50 en rechts -3,50quote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben stekeblind zonder dat ding...
Zo erg heb ik het dan weer niet haha, 1.5 / 1.5 + nachtblind.quote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke sterkte heb jij? Ik links 2,50 en rechts -3,50. En nog cilinderbullshit
.
tevens.DopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja doenquote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je mag een tattoo voor me ontwerpen.!
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
-2,5 en -4,5 hierquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke sterkte heb jij? Ik links -2,50 en rechts -3,50. En nog cilinderbullshit
.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je mag een tattoo voor me ontwerpen.
Gridje gaat er eerst een voor mij ontwerpenquote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je mag een tattoo voor me ontwerpen.
Buitenshuis - sowieso lenzen, binnenshuis - meestal brilquote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
-2,5 en -4,5 hier. Heb je bril dan? Lenzen zijn zoveel beter
ik heb -5.0 en -5.0quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
-2,5 en -4,5 hier. Heb je bril dan? Lenzen zijn zoveel beter
Ik ga trouwens volgend jaar stage-lopen bij een tattooshop, iig, dat is het plan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gridje gaat er eerst een voor mij ontwerpen
Whehequote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Buitenshuis - sowieso lenzen, binnenshuis - meestal bril. Zonder hulp zou ik m'n moeder niet herkennen als ze 10 meter voor me stond
![]()
.
Ik kom langsquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga trouwens volgend jaar stage-lopen bij een tattooshop, iig, dat is het plan.
Ik vind lenzen thuis snel irriteren, zit dan toch meeste tijd naar de PC of Xbox te starenquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
WheheIk heb m'n bril al zo'n 3 jaar niet meer aangeraakt denk ik, altijd lenzen nu. Maar idd wel goed blind zonder die dingen in
Wauwquote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze ga ik verwerken in mijn eigen tat eerdaags.
Heb je zachte of harde lenzen? Ik heb er alleen last van als ik zo'n verwarmingsventilator aan heb staanquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind lenzen thuis snel irriteren, zit dan toch meeste tijd naar de PC of Xbox te staren. Reminds me, ff uitdoen
.
Heb zachte, harde lenzen lijken me niks, nog nooit had though. Heb jij ook zo'n ding? Ik ook! Baasquote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je zachte of harde lenzen? Ik heb er alleen last van als ik zo'n verwarmingsventilator aan heb staan
Hoe tof! Ik wil piercings zetten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga trouwens volgend jaar stage-lopen bij een tattooshop, iig, dat is het plan.
Niiice, kom mij stretchers zetten, ga ik deze maand ergens keer aan beginnen... ( als ik geld heb )quote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe tof! Ik wil piercings zetten.
Niet groter dan 5MM hoop ik?quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Stretchen moet ik ook nogsteeds doenWou het al toenn ik 14 was ofzo maar nooit van gekomen
Dat wil ik ook nog steeds maar bang dat ze niet terug groeienquote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niiice, kom mij stretchers zetten, ga ik deze maand ergens keer aan beginnen... ( als ik geld heb )
Haha niet te groot doen dan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog steeds maar bang dat ze niet terug groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |