quote:
daarbij ook dat het keertje afgelopen moet zijn met de kankersoap van ajaxquote:Op maandag 28 november 2011 19:40 schreef tochweerhenk het volgende:
TS, jij gaat lekker met de stroom mee. Jij begrijpt niks van voetbal, van analisten. Jij ziet dat op FOK! een paar mensen haten en denkt: wat een mongiool ik maak gelijk een haattopic.
Geen goede argumenten, geen echte mening...
TS IS IEMAND DIE MET IEDEREEN MEEGAAT!!
ZO KOM JE ER NIET TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GELOOF AL DIE OPLICHTERS NIET!!!!!!!!!!
ALLEMAAL LEUGENTJES!!
Hier doet hij een mooi 'Henkie'.quote:'Iedereen weg. De hele club weg. Dan hoeven we het er nooit meer over te hebben.'
Eindhoven subsidie vereinquote:
Zeg je nou expres niet provinciaaltje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Waterreus, het zoveelste voorbeeld van de gefrusteerde niet-randstedeling.
Echt nog nooit een randstedeling op dit soort uitingen kunnen betrappen, iig niet uit het niets, hooguit als reactie op dit soort zielige uitspraken.
Ga nou eens zorgen dat je zelf iets bent/wordt ipv te klagen dat wij het wel zijn.
Is weer eens iets andersquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg je nou expres niet provinciaaltje?
Sjek en Jan bulder ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Waterreus is gewoon een kankermongool
kloptquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Waterreus is gewoon een kankermongool
ja, daar gaat het idd overquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef Kriegel het volgende:
BOEHOEHOEHOE HIJ ZEGT IETS GEMEENS OVER AJAX BOEHOEHOEHHHHH!!!!!
Het kan niet zo zijn dat hij een beetje moe wordt van die overdreven ajaxaandacht?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar gaat het idd over.
Er wordt genoeg (terechte) kritiek gegeven op Ajax, maar dit is gewoon weer heikneuterig gecalimero. Hou het nou eens professioneel ipv je minderwaardigheidscomplex zo openlijk kenbaar te maken.
Dan moet je tijdens een crisis bij de grootste (ja, sorry, dat is nou eenmaal zo, en nee, niet qua huidige resultaten) club van nederland in een voetbalprogramma gaan zitten, dan is de kans redelijk aanwezig dat het erover zal gaan lijkt mequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat hij een beetje moe wordt van die overdreven ajaxaandacht?
groetjes,
het gefrustreerde provinciaaltje
Nou..ik kreeg weer een Bert vd Veer momentjequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef fathank het volgende:
Ronald Waterreus kreeg er gister nog even van langs door Derksen
Uuuh Nog even over Ajax....quote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef Lyzio het volgende:
Kan die zelfingenomen kop van Waterreus ook niet zien. Ik snap in de eerste plaats ook helemaal niet wat hij daar doet. Ik heb hem nog nooit zinnige praat horen verkondigen. Als het over PSV/van Bommel/Schotland gaat zie je de tafel omhoog komen. Net zoals Barbara Barend afgeschoten werd bij VI, omdat je een emmer onder haar stoel moest zetten als het over Ajax ging, zo moet je Waterreus ook afschieten. Totaal gekleurde meningen in een programma dat zo graag transparant wil zijn.
Ook Jan Mulder, waar ik in zijn tijd bij Barend & van Dorp het diepste respect voor had begint te veranderen in een papegaai die niet meer kan teren op zijn kwajongens charme van vroeger. Dan blijft Jan van Halst over, die natuurlijk wel het geweten van Nederland uithangt iedere keer als hij daar de kans voor krijgt, maar over het algemeen wel iets zinnigs eruit pompt. Samen met z'n Pierrot, daar kan ik wel van genieten.
En Jack is gewoon de spreekpop van alle Ajacieden in Nederland. Dat zelfs Ajacieden hem uitkotsen ziet hij niet. En dat zegt toch eigenlijk genoeg. Laat die arme man nou maar lekker iedere zondag 'zeg het maar jongens' zeggen en dan is het goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |