Ja, dat zeg je altijd. Dáár heb ik natuurlijk nix anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Als in: moe, of als in: alles gedaan wat je moet doen?quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Half zeven en al kaar voor bed, het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat zeg je altijd. Dáár heb ik natuurlijk nix anHaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Alleen voor ElisaBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je nu al slapen?quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Half zeven en al kaar voor bed, het moet niet gekker worden.
바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Kan niet, ik ben geen klantquote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
Bel Nuon, dan krijg je een waterbesparende douchekop
Dat laatstequote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in: moe, of als in: alles gedaan wat je moet doen?
Ja, dat lijkt me ook heerlijkquote:
Hihihi, succes daarmeequote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heerlijk
Helaas is het hier niet zover.... morgen komt de vaatwassermeneer, dus even goed opruimen en zo....
nieuw of reparatie?quote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heerlijk
Helaas is het hier niet zover.... morgen komt de vaatwassermeneer, dus even goed opruimen en zo....
Whut?quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bel Nuon, dan krijg je een waterbesparende douchekop
och meisje toch. Wat een DRAMA!quote:
luiers ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kapot of reparatie?
Ik heb ean net toch maar even op de weegschaal gelegd 6,7 met romper en luiers. Ik heb denk ik redelijk goed gegokt met mijn 6,5 a 6,6
Ik heb mijn plakbandhouder kapot laten vallen. En ik weet zeker dat ik er nog een heb maar ik heb geen idee waar. Dus ik voel je leed.quote:
Geen idee, hij geeft een onbekende error, de mensen van de servicelijn wisten ook niet wat ze ermee moesten. Maar ik heb een serviceverzekering, dus hij wordt gemaakt en als dat niet kan, krijg ik een nieuwequote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kapot of reparatie?
Ik heb ean net toch maar even op de weegschaal gelegd 6,7 met romper en luiers. Ik heb denk ik redelijk goed gegokt met mijn 6,5 a 6,6
SPOILER: NSFW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Ruv het volgende:
Ja ja, jullie mannen moeten toch maar een hoop missen met de damesliefdeSPOILER: NSFW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Ruv het volgende:
Jij, wanhoopSPOILER: NSFW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeh, volgens mij heb ik nog een plakbandrol in de auto liggenquote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb mijn plakbandhouder kapot laten vallen. En ik weet zeker dat ik er nog een heb maar ik heb geen idee waar. Dus ik voel je leed.
Natuurlijk! Iedereen is van harte welkom hoor! Gefeliciteerd met Oscar! Wat voor puppy is het?quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
Mag ik ook meedoen met de SC ?, ookal ben ik geen trouwe poster ik zal mijn leven beteren hoor
. Eerst een vraagje we hebben sinds vrijdag een puppy Oscar in huis alles gaat prima alleen het lopen niet hij wil niet aan de riem we moeten hem een beetje meesleuren tot hij loopt en als ik zeg we gaan naar huis dan loopt hij wel gewoon. Wat moeten we hiermee ?
Welkom en gefeliciteerd met Oscar. Ik heb geen hond maar de pups die ik uitgelaten heb moest ik altijd slepen. Op een gegeven moment ging dit over. En dan begon het riem happen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
Mag ik ook meedoen met de SC ?, ookal ben ik geen trouwe poster ik zal mijn leven beteren hoor
. Eerst een vraagje we hebben sinds vrijdag een puppy Oscar in huis alles gaat prima alleen het lopen niet hij wil niet aan de riem we moeten hem een beetje meesleuren tot hij loopt en als ik zeg we gaan naar huis dan loopt hij wel gewoon. Wat moeten we hiermee ?
Welkom en welk ras is Oscar en graag een foto van de nieuwe aanwinstquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
Begin maar eens met een fotootje van Oscarquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
O wat een schatjequote:Op maandag 28 november 2011 19:41 schreef StampertjeX het volgende:
Oscar is een kruising witte herder/husky =) heb vanmiddag net nieuwe foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Nee joh, er is haast geen pup te vinden die direct holadiejee aan de riem meehuppelt.quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef StampertjeX het volgende:
Dat riem happen doet hij al, ik neem al snoepjes mee en als hij weer uit moet neem ik zijn favoriete knuffel mee ( een piepolifant ) maar ik ben eigenlijk bang dat hij door dat gesleep echt bang wordt voor uitlaten
Omgquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, check mn baas, eerst ging ie een rondje lopen met deken en al, en dan zo hop weer liggen en slapen
jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Omdat je hem gedouched hebt?
Chico moet nog, die vindt dat echt genieten
thnxquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef indaha het volgende:
Qwea dat ziet er niet lekker uit die plek bij Baloe, ik hoop dat het snel beter gaan met hem![]()
"rot op, zeikwijf. Ik lag te slapenquote:
arme kat! Waarom komt het reismandje tevoorschijn?quote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is straks ook not amused, wanneer het reismandje tevoorschijn komt.
ja of die dacht dat ze wat te vreten zou krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"rot op, zeikwijf. Ik lag te slapen"
Chicoquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, check mn baas, eerst ging ie een rondje lopen met deken en al, en dan zo hop weer liggen en slapen
Arme Baloequote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaDeed volgens mij wel pijn. Wat hij wel lekker vondt was de koude fohn op zijn ballen
Zijn balzak zit nog etter op. Daar durfde ik niet aan te komen. Wel afgespoeld, maar het is niet allemaal weg.
Omdat ze uit logeren gaatquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
arme kat! Waarom komt het reismandje tevoorschijn?
Hij/Zij gaat ook op vakantie dus , katten vinden dat niet zo leuk neequote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is straks ook not amused, wanneer het reismandje tevoorschijn komt.
Morgen alquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat ze uit logeren gaat![]()
En wij gaan morgen op vakantie!![]()
Ah, en Kees dan, die lag echt diep te slapen, of niet? En dan een poging doen te komen en dan toch maar verder maffenquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat ze uit logeren gaat![]()
En wij gaan morgen op vakantie!![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Fijna vakantie GB, waar gaan hullie heen??
Muisje, dank je wel voor je kaart
Jawel, maar ze kan moeilijk als ze overdag alleen is 2 uur gaan wandelen met die honden. Gewoon de korte wandelingen doet ze wel.quote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Gaat ze zelf dan helemaal de deur niet uit of zo?
Ik vind het extreem sneuquote:
Wat zou jij doen? Vannacht ook een broekje aan met shirt of enkel die 5,5u morgen en hem vannacht naast me leggen?quote:
Egypte, niet naar cairoquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Fijna vakantie GB, waar gaan hullie heen??
Muisje, dank je wel voor je kaart
Ja hij wel, ik minder, maar dat boeit niet. Ik ben bang dat die zooi anders te lang aanzit (van 22:30 tot 06:30 en van 07:15 tot 13:00) en dus gaat broeien oid. Dat is met 5,5u veel minder risico...quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Je vraagt het niet aan mij, Q, maar ik denk dat ik hem naast me zou leggen vannacht, als hij dan rustig slaapt zonder zichzelf te likken/ krabben/bijten...
Ik zou het niet afsluiten als dat niet echt perse noodzakelijk was (ik zou dat alleen doen als hij eraan zou krabben, of ik niet in de buurt kon zijn om het in de gaten te houden óf als het zo zou lekken dat het super onhygienisch zou zijn). Ergo: ik zou 'm vannacht naast me leggenquote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Vannacht ook een broekje aan met shirt of enkel die 5,5u morgen en hem vannacht naast me leggen?
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik zou niet onnodig dat broekje met shirt aan doen om broeien tegen te gaan. Aan de lucht laten 'drogen' lijkt me beter
quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Je vraagt het niet aan mij, Q, maar ik denk dat ik hem naast me zou leggen vannacht, als hij dan rustig slaapt zonder zichzelf te likken/ krabben/bijten...
quote:
Jep, en het lijkt me voor Boe ook wel moeilijk, als je dat ding na drie kwartier weer aan moet... beter 's nachts niet dan, als het ff kan ...quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hij wel, ik minder, maar dat boeit niet. Ik ben bang dat die zooi anders te lang aanzit (van 22:30 tot 06:30 en van 07:15 tot 13:00) en dus gaat broeien oid. Dat is met 5,5u veel minder risico...
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet afsluiten als dat niet echt perse noodzakelijk was (ik zou dat alleen doen als hij eraan zou krabben, of ik niet in de buurt kon zijn om het in de gaten te houden óf als het zo zou lekken dat het super onhygienisch zou zijn). Ergo: ik zou 'm vannacht naast me leggen
Ja, lijkt me ook verstandig. En morgen kan niet anders. Maar is het dan slim morgen om hem ook een broek aan te doen? Of enkel een stukje katoen in zijn shirt voor de pus?quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet afsluiten als dat niet echt perse noodzakelijk was (ik zou dat alleen doen als hij eraan zou krabben, of ik niet in de buurt kon zijn om het in de gaten te houden óf als het zo zou lekken dat het super onhygienisch zou zijn). Ergo: ik zou 'm vannacht naast me leggen
Nu niequote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De laatste die ik eb is 'bij de ektion'.
Heeft de broek een functie? Kan hij er zeg maar bij zonder broek?quote:Op maandag 28 november 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook verstandig. En morgen kan niet anders. Maar is het dan slim morgen om hem ook een broek aan te doen? Of enkel een stukje katoen in zijn shirt voor de pus?
Beetje afhankelijk van wat ie zelf doet. Hoe minder erop, hoe beter.quote:Op maandag 28 november 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:
Ja, lijkt me ook verstandig. En morgen kan niet anders. Maar is het dan slim morgen om hem ook een broek aan te doen? Of enkel een stukje katoen in zijn shirt voor de pus?
Nee, ik wilde de broek eronder doen voor de puss. Maar er kan ook een lapje in ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft de broek een functie? Kan hij er zeg maar bij zonder broek?
Nah, ik hoef er bij wijze van maar naar te wijzen en hij trekt al weg. Ik denk wel dat hij er last van heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat ie zelf doet. Hoe minder erop, hoe beter.
On the other hand: hij zal zich either way wel redden. Met een beetje mazzel hebben de AB en de (wat was dat andere ook al weer) al voldoende gedaan dat ie zelf niet eens meer in de gaten heeft dat ie ergens last van had
Breng hem naar senesquote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik hoef er bij wijze van maar naar te wijzen en hij trekt al weg. Ik denk wel dat hij er last van heeft.
Ik baal dan ook enorm dat ik hem alleen moet laten.
Hell yeahquote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zou ik geen broek doen, denk ik, maar een speciale honden-theedoek (copyright: ElisaB)
Miss dat ik morgen enkel de broek doe... Die is wijd dus kan er lucht door. Beer ligt naast me, we gaan slapenquote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zou ik geen broek doen, denk ik, maar een speciale honden-theedoek (copyright: ElisaB)
Sterkte morgen!quote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Ik ga ok slapen. Morgen stage en naar de mdl arts.
Trusten
En een flesje bier idd ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mis alleen de afstandsbediening nog
Lekker stel hebben we weer getroffenquote:
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker stel hebben we weer getroffen![]()
awquote:Ik heb La Bink vandaag een make-over gegeven en ze fleurde er helemaal van op, zo schattig...
Eerst geknipt, vooral d'r ogen weer helemaal vrij, want die worden anders zo vies. En daarna nagels geknipt en in bad, lekker helemaal gesopt en daarna droog gefohnd.
Nu is ze fluffy en heeft ze twee heel grote zwarte kijkersZe waagde er haast een huppeltje van, vanavond. Mijn onkruidje!
![]()
Ja Biet vindt het ook een eeeeeeeeeeenig spelletje, baasje die de kussens dan weer terug zet en die kan je dan weer lekker van de bank af koppenquote:Op maandag 28 november 2011 23:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz is de laatste tijd van: alles wat baasje omhoog heeft gezet, proberen te pakken![]()
Ik doe met je mee....morgen weer een wekkertje na een week vrijquote:
Aha! Ik dacht al: mooie foto, maar bij lange na niet de scherpte die ik van je gewend benquote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik dacht dat er vandaag geeneens een foto van Diaz met tak was gemaakt bij de wandeling...Heb altijd een foto met stok bij elke wandeling met camera. Gelukkig had een vriendin wel die foto gemaakt
![]()
[ afbeelding ]
Voor bij de verzameling
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Ik dacht al: mooie foto, maar bij lange na niet de scherpte die ik van je gewend ben
Jouw foto's zijn zó scherp dat het soms gewoon pijn doet
Ja, lach jij maarquote:
Zal ik voortaan alleen mijn mislukte wazige foto's plaatsen danquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar
Ik meen het en het doet zeer. Soms dan hè
Ja, graag. Denk eens aan je medemensch met een klikklakritsratscameraquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zal ik voortaan alleen mijn mislukte wazige foto's plaatsen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ben nog steeds aan het werk, 6-9 en daarna van 13-18.. zullen we straks samen vroeg naar bed?quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:25 schreef Oognip het volgende:
Zeker, maar vanavond een half uurtje eerder naar bed
Lekker gewerkt?
Samen maar apart, is goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:27 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het werk, 6-9 en daarna van 13-18.. zullen we straks samen vroeg naar bed?
Ja gewoon slapen, ik moet veel slaap inhalen, veelste kort geslapen sinds vorige week ofzoquote:
Moet je morgen niet weer zo veel werken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:30 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja gewoon slapen, ik moet veel slaap inhalen, veelste kort geslapen sinds vorige week ofzo
Ja ook, dan heb ik een twaalf uurs dienst, kijk er nu al tegen opquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:33 schreef Oognip het volgende:
Moet je morgen niet weer zo veel werken?
Wat een levenquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:34 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja ook, dan heb ik een twaalf uurs dienst, kijk er nu al tegen op
Ja inderdaad, ik zou bijna me eigen benen breken om een dagje vrij te kunnen krijgenquote:
Of een andere baan zoekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:35 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou bijna me eigen benen breken om een dagje vrij te kunnen krijgen
Succes bij de artsquote:
Omdat ik van die aparte tijden heb. Ik ben objectbeveiligerquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:40 schreef Rewimo het volgende:
Alweer/nog steeds aan het werk, Ruv? Waarom eigenlijk? Wat doe je?
Dat is juist kort, soms wel eens 16 uursdiensten.. dan ben je daarna een complete zombiequote:
Jeez, nou laat maar dan hoor, arme Boe...quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:56 schreef Qwea het volgende:
ik zal het tegen hem zeggen, maar ik ga geen kusjes erop geven
Dat wordt echt een natte bende uiteindelijk, getverderrie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Waarom kan ik niet de hele dag in bed liggen?
Oehquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Rösti is mss ook een idee!
Of Rösti met schnitzels en mosterdsaus en ketchup
Lol nee. Gewoon brood uit den vriezert en daar doe ik zo pain de provence opquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh getver, je hebt toch niet van die voorgesmeerde ingevroren bammetjes???
Da's niet erg, meer voor mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat bevroren brood gaat bij mij rechtstreeks de broodrooster in
En pain de provence lust ik heul nie
Nou goed het kan goed uitpakken. Misschien heeft ze een keigoed inventief orsjieneel gat in de markt ofzo. En dan doet ze een Richard Bransonnetjequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Over sukkels gesproken.
Nah, niks of course.
Nu wordt ze maar ZZP-er, ze bedenkt gewoon zelf een baan.
Ik wens dr succes, dr vent is dat ook al, zitten ze mooi met zn tweetjes te ZZPen met een huis van 6.5 ton en drie dure kindertjes
Hihi ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:15 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Korsten zijn wel een goei teken Q, ik zou vanavond schnitzel eten om het te vieren
ECHT NIET! Ik had het over SLAPEN schatquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Jee en Ruv kan echt alleen maar over sex praten
Oh tofquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh Muis, voor ik het vergeet, ik heb gisteren volgens mij echt een gaaf boek besteld ( in het kader van ik heb nog haast geen enkel boekIk heb de te lezen plank in mn kast gisteren es gerangschikt, 53 boeken staan daarop
en ik ben bezig in een Murakami van negenhonderdnogwat bladzijdes
).
Kijk dan: Miss Peregrine'S Home For Peculiar Children
Hij lijkt me echt cool
Lekker, met dit weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef Qwea het volgende:
sta je dan 25 min buiten, brandalarm ging af. Brandweer erbij
![]()
Wel tof om te zien dat in principe het werkt, op wat kleine dingen na.
Ik heb best staan vloekenquote:
Mmm... objecten laten beveiligen door zombies.. gat in de markt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:47 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat is juist kort, soms wel eens 16 uursdiensten.. dan ben je daarna een complete zombie
Daar hebben we de eerste werknemer alquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zie eruit als een zombie. Wel een knappe zombie
.
Don't step on it, is dan mijn tip van de dag!quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Don't step on it, is dan mijn tip van de dag!
Bweh, koorts is nu wel weg geloof ik maar nog een keel van schuurpapierquote:
Gaarnequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mmm... objecten laten beveiligen door zombies.. gat in de markt?
[..]
Daar hebben we de eerste werknemer al. Schoteltje hersenen, lieverd?
Tast toe:quote:
Yea, vrijdagavond thuisgekomen met beginnende griep, sindsdien grootste deel van de tijd in bed doorgebracht (en inderdaad, dat wordt een natte bende. Er hangen twee sets beddegoed te drogen nuquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh was je ziek Baaf???
Dat heb ik echt helemaal gemist, gelukkig gaat het beter![]()
Lekker thuis??
Qwea, pissing people off, tis je special gift he![]()
![]()
You make me proud
Ik heb ook nooit beweerd er een te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Barbaaf het volgende:
Jij bent ook heul geen echte zombie anders
Sorry, heb nog even geprobeerd te zoeken op gerechten met echte hersenen maar dat kan m'n maag nog even niet aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd er een te zijn.
betcha can't beat me todayquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Zo, ben ik even a-productief vandaag.
1,80quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens mijn pyjama omwisselen voor fatsoenlijke kleding
Q, vreetzakje. Voor 1 euro 70 zeker
Vind je? Ik vind het wel meevallen. Vaak gaan we sneller.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef StampertjeX het volgende:
Woo wat gaat het hier snel bijna niet bij te houden
bietje overboordquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
En wat is dr met dat dieet van je gebeurd Qwea?
Berlinerbollen tikken ook aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
bietje overboord
Ik eet wel minder dan eerst. Vroeger ging er elke dag een zak chips door. Nu soms op Zondag een handje.
Whut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel meevallen. Vaak gaan we sneller.
Vooral als Ing online is en ze gedronken heeft
Jeetje, partypooperquote:
Haai allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Twee keer op roze en 50 bonuspunten wat alle letters op
Weing bijzonders eigenlijk. Waterkoudquote:
O ik hoop dat ze hem snel vindenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Weing bijzonders eigenlijk. Waterkoud![]()
Gisteren zijn we naar het dierenasiel geweest. Grote mand brengen, Joker bezoeken. Dat laatste hebben we niet gedaan, want heel misschien komt er een baasje voor hem, en we wilden hem niet in verwarring brengen.
Daar zie je dan ineens weer zoveel honden en katten, die je zo allemaal mee zou willen nemen![]()
Maar ja, dat kan natuurlijk niet. Wel triest.
Voor één hond was er dit weekend een nieuw baasje, Alleen is die ontsnapt, bij Assen. Met halsband en riem nog om. Vlak bij de snelweg. Er word al sinds zaterdag met man en macht naar hem gezocht. Duimen dus maar, hij is waarschijnlijk gisteren gezien in een nieuwbouwwijk.
Ja, maar die eet ik 1x per week 1quote:
Ja, zelfde nog. Zijn huid wordt wel minder rood heb ik het idee... maar zijn balzak ettert enorm. Ik mag ook amper aan zijn balzak komenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met Boe, Q? Of ben je nog niet thuis?
Wat ook een rotplek voor een hotspot. Arme Beer en jij natuurlijk ook. Ging het slapen een beetje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zelfde nog. Zijn huid wordt wel minder rood heb ik het idee... maar zijn balzak ettert enorm. Ik mag ook amper aan zijn balzak komen
Oh jakkes, ik hoop echt dat de ontsnapte asielhond snel gevonden wordtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Weing bijzonders eigenlijk. Waterkoud![]()
Gisteren zijn we naar het dierenasiel geweest. Grote mand brengen, Joker bezoeken. Dat laatste hebben we niet gedaan, want heel misschien komt er een baasje voor hem, en we wilden hem niet in verwarring brengen.
Daar zie je dan ineens weer zoveel honden en katten, die je zo allemaal mee zou willen nemen![]()
Maar ja, dat kan natuurlijk niet. Wel triest.
Voor één hond was er dit weekend een nieuw baasje, Alleen is die ontsnapt, bij Assen. Met halsband en riem nog om. Vlak bij de snelweg. Er word al sinds zaterdag met man en macht naar hem gezocht. Duimen dus maar, hij is waarschijnlijk gisteren gezien in een nieuwbouwwijk.
Ja, ik ben als een blok in slaap gepleurd. De nacht ervoor had ik maar 4u gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat ook een rotplek voor een hotspot. Arme Beer en jij natuurlijk ook. Ging het slapen een beetje?
Die uit Alkmaar zijn ook baasquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:45 schreef Strega het volgende:
Damm, nu heb ik zin in een Berliner bol.
Hm, we willen van de week toch nog ff naar Duitsland.
Ja, ik ook. Hij is waarschijnlijk in paniek geraakt en de lijn gleed uit de hand. Hoop echt dat hij snel gevonden word. Joker leek vrij serieus, dus ik hoop heel voorzichtig. Het is dat hij niet bij andere honden kan, anders had ik hem zo willen hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkes, ik hoop echt dat de ontsnapte asielhond snel gevonden wordtArme ziel, eindelijk een baasje, loop je dagenlang te dwalen...
En voor Joker duim ik ook heel hard, dat wordt toch ook enorm tijd zeg!
Nee hé, die oortjes!quote:
Ja, gelukkig zie je ze niet zo heel vaak in het Asiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zag pas in een ander asiel ook een Sharpei..een zwarte volgens mij.
Ik vind het altijd jammer dat je niet zoveel ruwharige teckels in het asiel ziet. Klinkt heel fout haha, maar als Jules er niet meer is, wat hopelijk nog 15 jaar duurt;p wil ik wel weer een ruwharige teckel(mix) uit het asiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zie je ze niet zo heel vaak in het Asiel.
Ja. je knoopt er gewoon een reisje aan vast en laat Sjon daarquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu begin met sparen dan kan ik er tegen de tijd dat Sjon dood is mss een kopen
Wat kosten die beesten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu begin met sparen dan kan ik er tegen de tijd dat Sjon dood is mss een kopen
Maar Jules is ook erg leuk om te zien!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat je niet zoveel ruwharige teckels in het asiel ziet. Klinkt heel fout haha, maar als Jules er niet meer is, wat hopelijk nog 15 jaar duurt;p wil ik wel weer een ruwharige teckel(mix) uit het asiel.
Veeeeeeel zeker als ze van ver weg komen.quote:
Ja, dat twijfel moment....quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:15 schreef senesta het volgende:
Heb ik dat![]()
Samara staat naast me in de keuken, kijkt peinzend voor zich uit al wiebelend op haar voetjes.
Samara: Mam? Mag ik jou wat vragen?
Ik: Ja natuurlijk!
Samara: Bestaat Sinterklaas eigenlijk wel echt? Ik hoor soms van andere kinderen dat je ouders alles eigenlijk doen.
Ik: *slikt* Nou, dat is waar...Sinterklaas bestaat inderdaad eigenlijk niet![]()
Samara (kijkt me ongelovig en geschokt aan): Echt?!![]()
Ik: Ja, echt![]()
Samara: En wie is dan Sinterklaas?
Ik: Nou een meneer die verkleed is![]()
Samara: En zwarte piet?!
Ik: Nou ook iemand die verkleed is
Samara: En hoe komt die dan zwart?![]()
Ik: Dat is gewoon schmink![]()
Stilte...............
Samara (vastbesloten weglopende): Ja vastSinterklaas bestaat wel, Mam, je liegt!
![]()
Nah... sta je dan
8 jaar, Joey was ook zo oud dat hij twijfels begon te krijgen en vragen begon te stellen. Die geloofde het overigens wel toen we het hem verteldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |