Ja, dat zeg je altijd. Dáár heb ik natuurlijk nix anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Als in: moe, of als in: alles gedaan wat je moet doen?quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Half zeven en al kaar voor bed, het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat zeg je altijd. Dáár heb ik natuurlijk nix anHaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Alleen voor ElisaBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je nu al slapen?quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Half zeven en al kaar voor bed, het moet niet gekker worden.
바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Kan niet, ik ben geen klantquote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
Bel Nuon, dan krijg je een waterbesparende douchekop
Dat laatstequote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in: moe, of als in: alles gedaan wat je moet doen?
Ja, dat lijkt me ook heerlijkquote:
Hihihi, succes daarmeequote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heerlijk
Helaas is het hier niet zover.... morgen komt de vaatwassermeneer, dus even goed opruimen en zo....
nieuw of reparatie?quote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heerlijk
Helaas is het hier niet zover.... morgen komt de vaatwassermeneer, dus even goed opruimen en zo....
Whut?quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bel Nuon, dan krijg je een waterbesparende douchekop
och meisje toch. Wat een DRAMA!quote:
luiers ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kapot of reparatie?
Ik heb ean net toch maar even op de weegschaal gelegd 6,7 met romper en luiers. Ik heb denk ik redelijk goed gegokt met mijn 6,5 a 6,6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |