Ja, dat zeg je altijd. Dáár heb ik natuurlijk nix anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Als in: moe, of als in: alles gedaan wat je moet doen?quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Half zeven en al kaar voor bed, het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat zeg je altijd. Dáár heb ik natuurlijk nix anHaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Alleen voor ElisaBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je nu al slapen?quote:Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Half zeven en al kaar voor bed, het moet niet gekker worden.
바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Kan niet, ik ben geen klantquote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
Bel Nuon, dan krijg je een waterbesparende douchekop
Dat laatstequote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in: moe, of als in: alles gedaan wat je moet doen?
Ja, dat lijkt me ook heerlijkquote:
Hihihi, succes daarmeequote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heerlijk
Helaas is het hier niet zover.... morgen komt de vaatwassermeneer, dus even goed opruimen en zo....
nieuw of reparatie?quote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heerlijk
Helaas is het hier niet zover.... morgen komt de vaatwassermeneer, dus even goed opruimen en zo....
Whut?quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bel Nuon, dan krijg je een waterbesparende douchekop
och meisje toch. Wat een DRAMA!quote:
luiers ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kapot of reparatie?
Ik heb ean net toch maar even op de weegschaal gelegd 6,7 met romper en luiers. Ik heb denk ik redelijk goed gegokt met mijn 6,5 a 6,6
Ik heb mijn plakbandhouder kapot laten vallen. En ik weet zeker dat ik er nog een heb maar ik heb geen idee waar. Dus ik voel je leed.quote:
Geen idee, hij geeft een onbekende error, de mensen van de servicelijn wisten ook niet wat ze ermee moesten. Maar ik heb een serviceverzekering, dus hij wordt gemaakt en als dat niet kan, krijg ik een nieuwequote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kapot of reparatie?
Ik heb ean net toch maar even op de weegschaal gelegd 6,7 met romper en luiers. Ik heb denk ik redelijk goed gegokt met mijn 6,5 a 6,6
SPOILER: NSFW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Ruv het volgende:
Ja ja, jullie mannen moeten toch maar een hoop missen met de damesliefdeSPOILER: NSFW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Ruv het volgende:
Jij, wanhoopSPOILER: NSFW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeh, volgens mij heb ik nog een plakbandrol in de auto liggenquote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb mijn plakbandhouder kapot laten vallen. En ik weet zeker dat ik er nog een heb maar ik heb geen idee waar. Dus ik voel je leed.
Natuurlijk! Iedereen is van harte welkom hoor! Gefeliciteerd met Oscar! Wat voor puppy is het?quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
Mag ik ook meedoen met de SC ?, ookal ben ik geen trouwe poster ik zal mijn leven beteren hoor
. Eerst een vraagje we hebben sinds vrijdag een puppy Oscar in huis alles gaat prima alleen het lopen niet hij wil niet aan de riem we moeten hem een beetje meesleuren tot hij loopt en als ik zeg we gaan naar huis dan loopt hij wel gewoon. Wat moeten we hiermee ?
Welkom en gefeliciteerd met Oscar. Ik heb geen hond maar de pups die ik uitgelaten heb moest ik altijd slepen. Op een gegeven moment ging dit over. En dan begon het riem happen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
Mag ik ook meedoen met de SC ?, ookal ben ik geen trouwe poster ik zal mijn leven beteren hoor
. Eerst een vraagje we hebben sinds vrijdag een puppy Oscar in huis alles gaat prima alleen het lopen niet hij wil niet aan de riem we moeten hem een beetje meesleuren tot hij loopt en als ik zeg we gaan naar huis dan loopt hij wel gewoon. Wat moeten we hiermee ?
Welkom en welk ras is Oscar en graag een foto van de nieuwe aanwinstquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
Begin maar eens met een fotootje van Oscarquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef StampertjeX het volgende:
O wat een schatjequote:Op maandag 28 november 2011 19:41 schreef StampertjeX het volgende:
Oscar is een kruising witte herder/husky =) heb vanmiddag net nieuwe foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Nee joh, er is haast geen pup te vinden die direct holadiejee aan de riem meehuppelt.quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef StampertjeX het volgende:
Dat riem happen doet hij al, ik neem al snoepjes mee en als hij weer uit moet neem ik zijn favoriete knuffel mee ( een piepolifant ) maar ik ben eigenlijk bang dat hij door dat gesleep echt bang wordt voor uitlaten
Omgquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, check mn baas, eerst ging ie een rondje lopen met deken en al, en dan zo hop weer liggen en slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |