Ik zou het niet afsluiten als dat niet echt perse noodzakelijk was (ik zou dat alleen doen als hij eraan zou krabben, of ik niet in de buurt kon zijn om het in de gaten te houden óf als het zo zou lekken dat het super onhygienisch zou zijn). Ergo: ik zou 'm vannacht naast me leggenquote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Vannacht ook een broekje aan met shirt of enkel die 5,5u morgen en hem vannacht naast me leggen?
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik zou niet onnodig dat broekje met shirt aan doen om broeien tegen te gaan. Aan de lucht laten 'drogen' lijkt me beter
quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Je vraagt het niet aan mij, Q, maar ik denk dat ik hem naast me zou leggen vannacht, als hij dan rustig slaapt zonder zichzelf te likken/ krabben/bijten...
quote:
Jep, en het lijkt me voor Boe ook wel moeilijk, als je dat ding na drie kwartier weer aan moet... beter 's nachts niet dan, als het ff kan ...quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hij wel, ik minder, maar dat boeit niet. Ik ben bang dat die zooi anders te lang aanzit (van 22:30 tot 06:30 en van 07:15 tot 13:00) en dus gaat broeien oid. Dat is met 5,5u veel minder risico...
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet afsluiten als dat niet echt perse noodzakelijk was (ik zou dat alleen doen als hij eraan zou krabben, of ik niet in de buurt kon zijn om het in de gaten te houden óf als het zo zou lekken dat het super onhygienisch zou zijn). Ergo: ik zou 'm vannacht naast me leggen
Ja, lijkt me ook verstandig. En morgen kan niet anders. Maar is het dan slim morgen om hem ook een broek aan te doen? Of enkel een stukje katoen in zijn shirt voor de pus?quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet afsluiten als dat niet echt perse noodzakelijk was (ik zou dat alleen doen als hij eraan zou krabben, of ik niet in de buurt kon zijn om het in de gaten te houden óf als het zo zou lekken dat het super onhygienisch zou zijn). Ergo: ik zou 'm vannacht naast me leggen
Nu niequote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De laatste die ik eb is 'bij de ektion'.
Heeft de broek een functie? Kan hij er zeg maar bij zonder broek?quote:Op maandag 28 november 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook verstandig. En morgen kan niet anders. Maar is het dan slim morgen om hem ook een broek aan te doen? Of enkel een stukje katoen in zijn shirt voor de pus?
Beetje afhankelijk van wat ie zelf doet. Hoe minder erop, hoe beter.quote:Op maandag 28 november 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:
Ja, lijkt me ook verstandig. En morgen kan niet anders. Maar is het dan slim morgen om hem ook een broek aan te doen? Of enkel een stukje katoen in zijn shirt voor de pus?
Nee, ik wilde de broek eronder doen voor de puss. Maar er kan ook een lapje in ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft de broek een functie? Kan hij er zeg maar bij zonder broek?
Nah, ik hoef er bij wijze van maar naar te wijzen en hij trekt al weg. Ik denk wel dat hij er last van heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat ie zelf doet. Hoe minder erop, hoe beter.
On the other hand: hij zal zich either way wel redden. Met een beetje mazzel hebben de AB en de (wat was dat andere ook al weer) al voldoende gedaan dat ie zelf niet eens meer in de gaten heeft dat ie ergens last van had
Breng hem naar senesquote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik hoef er bij wijze van maar naar te wijzen en hij trekt al weg. Ik denk wel dat hij er last van heeft.
Ik baal dan ook enorm dat ik hem alleen moet laten.
Hell yeahquote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zou ik geen broek doen, denk ik, maar een speciale honden-theedoek (copyright: ElisaB)
Miss dat ik morgen enkel de broek doe... Die is wijd dus kan er lucht door. Beer ligt naast me, we gaan slapenquote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zou ik geen broek doen, denk ik, maar een speciale honden-theedoek (copyright: ElisaB)
Sterkte morgen!quote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Ik ga ok slapen. Morgen stage en naar de mdl arts.
Trusten
En een flesje bier idd ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mis alleen de afstandsbediening nog
Lekker stel hebben we weer getroffenquote:
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker stel hebben we weer getroffen![]()
awquote:Ik heb La Bink vandaag een make-over gegeven en ze fleurde er helemaal van op, zo schattig...
Eerst geknipt, vooral d'r ogen weer helemaal vrij, want die worden anders zo vies. En daarna nagels geknipt en in bad, lekker helemaal gesopt en daarna droog gefohnd.
Nu is ze fluffy en heeft ze twee heel grote zwarte kijkersZe waagde er haast een huppeltje van, vanavond. Mijn onkruidje!
![]()
Ja Biet vindt het ook een eeeeeeeeeeenig spelletje, baasje die de kussens dan weer terug zet en die kan je dan weer lekker van de bank af koppenquote:Op maandag 28 november 2011 23:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz is de laatste tijd van: alles wat baasje omhoog heeft gezet, proberen te pakken![]()
Ik doe met je mee....morgen weer een wekkertje na een week vrijquote:
Aha! Ik dacht al: mooie foto, maar bij lange na niet de scherpte die ik van je gewend benquote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik dacht dat er vandaag geeneens een foto van Diaz met tak was gemaakt bij de wandeling...Heb altijd een foto met stok bij elke wandeling met camera. Gelukkig had een vriendin wel die foto gemaakt
![]()
[ afbeelding ]
Voor bij de verzameling
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Ik dacht al: mooie foto, maar bij lange na niet de scherpte die ik van je gewend ben
Jouw foto's zijn zó scherp dat het soms gewoon pijn doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |