jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Omdat je hem gedouched hebt?
Chico moet nog, die vindt dat echt genieten
thnxquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef indaha het volgende:
Qwea dat ziet er niet lekker uit die plek bij Baloe, ik hoop dat het snel beter gaan met hem![]()
"rot op, zeikwijf. Ik lag te slapenquote:
arme kat! Waarom komt het reismandje tevoorschijn?quote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is straks ook not amused, wanneer het reismandje tevoorschijn komt.
ja of die dacht dat ze wat te vreten zou krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"rot op, zeikwijf. Ik lag te slapen"
Chicoquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, check mn baas, eerst ging ie een rondje lopen met deken en al, en dan zo hop weer liggen en slapen
Arme Baloequote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaDeed volgens mij wel pijn. Wat hij wel lekker vondt was de koude fohn op zijn ballen
Zijn balzak zit nog etter op. Daar durfde ik niet aan te komen. Wel afgespoeld, maar het is niet allemaal weg.
Omdat ze uit logeren gaatquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
arme kat! Waarom komt het reismandje tevoorschijn?
Hij/Zij gaat ook op vakantie dus , katten vinden dat niet zo leuk neequote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is straks ook not amused, wanneer het reismandje tevoorschijn komt.
Morgen alquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat ze uit logeren gaat![]()
En wij gaan morgen op vakantie!![]()
Ah, en Kees dan, die lag echt diep te slapen, of niet? En dan een poging doen te komen en dan toch maar verder maffenquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, check mn baas, eerst ging ie een rondje lopen met deken en al, en dan zo hop weer liggen en slapen
lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat ze uit logeren gaat![]()
En wij gaan morgen op vakantie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |